quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een prachtig weertje, perfecte temperatuur.
Kijk daar heb ik wel.een.slechte week voor overquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:24 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens deze voorspellingen volgend weekend prachtig weer.
De werkweek regenachtig en winderig:
[ afbeelding ]
Knetters, inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:24 schreef Fredo55 het volgende:
Inderdaad, de lucht is vochtig.
Luchtvochtigheid is 82%
Vannacht dan ook op uitgebreide schaal mist.
Dat mag, ben toch heel de dag buitenquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Bijna 19 graden al in MaastrichtDit wordt echt een vies warme dag
Shit, dat is precies boven mn hoofd. En ik wilde nog wel een flink stuk gaan hardlopen morgenochtendquote:
Niks daarvan. Een mooie zomerdag is niet benauwd als de tyfus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:04 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn weerstation geeft 25,3 aan.
Dit word één van de beste dagen deze zomer.
bij mij in huis is het altijd koel... Hoe warm het buiten ook isquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Oh man, het is hier warm. Niet grappig. Het zweet loopt me langs de kop.
Je maak je gewoon te druk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niks daarvan. Een mooie zomerdag is niet benauwd als de tyfus.
Er staat hier geen wind.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je maak je gewoon te druk.![]()
Luchtvochtigheid daalt hier en er staat een windje.
Straks maar eens een rondje fietsen in de polder.
Hier in Zeeland staat altijd wind, dat is een voordeel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er staat hier geen wind.![]()
Ik denk dat ik vandaag de hele dag in de keuken blijf, daar is het lekker koel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier in Zeeland staat altijd wind, dat is een voordeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Geen wolkje aan de hemel hier in Zeelandquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]Haha oke, op die fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net 10km gefietst, ik moet je wel gelijk geven dat het zweetweer is.
Zojuist een koude douche genomen.
Life is Music
Dat is de verwachting neerslag voor morgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen wolkje aan de hemel hier in Zeeland
Ik heb net de koele keuken warm gemaakt door als een gek te gaan koken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha oke, op die fiets.![]()
Net 10km gefietst, ik moet je wel gelijk geven dat het zweetweer is.
Zojuist een koude douche genomen.
Same herequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bij mij in huis is het altijd koel... Hoe warm het buiten ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |