Ik zie zowat de hele dag onweersbuitjes ontstaan voor de kuststrook, behalve voor de kust van Zeeland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:13 schreef Godshand het volgende:
Degene die zeiken dat (Zuid)-West Nederland nooit onweer hebben, komen vandaag en gisteren aan hun trekken
Ik heb niets gemerkt iig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zie zowat de hele dag onweersbuitjes ontstaan voor de kuststrook, behalve voor de kust van Zeeland.
Half uur geleden wel weerlicht gezien richting R'dam.
hier vanuit drachten zijn de flitsen ook te zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben al tevreden wat ik nu krijg![]()
Het gebeurd niet vaak dat in de nacht de boel opleeft!
OMG zwaar onweer, wat een dreun op afstand!
Geniet er maar vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:37 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
hier vanuit drachten zijn de flitsen ook te zien
In welk land woon jij Speedy? Hier moet het nog 0:50 uur worden namelijk...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Om 0:50 een neerslag piek van maar liefst 92mm/hdat zou een dikke 200mm/h opleveren als de bui lang genoeg aanhoud
Frieslandquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
In welk land woon jij Speedy? Hier moet het nog 0:50 uur worden namelijk...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
In welk land woon jij Speedy? Hier moet het nog 0:50 uur worden namelijk...
Tja, een klein tijdelijk buitjequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:21 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik reed daarnet naar huis en zag het weerlichten
Kijk ik net op verschillende radars, hangt er niets in de buurt
Was wel apart. Bleef even gefocused op het zuiden (daar kwam het vandaan). Zag wel wat bewolking hangen, maar verder niets vreemds.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, een klein tijdelijk buitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |