quote:Maar het wordt onderhand wel tijd van de stewards, als ze al zoveel waarschuwingen richting Hamilton hebben gesmeten, dat ze eens daad achter het woord gaan zetten. Dit maakt de raceleiding niet echt geloofwaardig zo.
En maar direct een nieuw topic
Hamilton mag dat gratis. Het klootjesvolk moet er 5 gridplaatsen voor betalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat mag ook 'gratis', kijk naar Hamilton in Monaco en Montreal.
Tja maar als ze Hamilton nu dan een penalty geven lijkt het net alsof hij voor het gedoe met Maldonado straf krijgt. En dat willen ze vermijden denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Eigen laatste post in vorig topic
[..]
Wordt wat alstie ooit bij Ferrari komt. Dan mag ie echt alles doen en laten wat ie wilquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Sinister-D- het volgende:
''Because I is black''
Dat moet onderhand toch wel bekend zijn
Goh, toevallig als je naar de comments van de uploader kijkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik zie hier anders geen stuurbeweging naar rechts, behalve na de tik van Malle dano maar dat is om de wagen in bedwang te houden. Het fragment start eigenlijk 3 seconden te laat![]()
De eerdere bewering door sommigen dat Hamilton die kant wel op moest omdat hij anders in gras ging klopt in ieder geval niet.quote:Als ik mijn mening naar aanleiding van dit fragment moet herzien zou ik toch zeggen dat Malle dano de schuldige is
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Goh, toevallig als je naar de comments van de uploader kijkt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:51 schreef vosss het volgende:
ps: jammer van Schumachter. Ik had die kutmof wel een goeie plek voor morgen gegund
Even charmant als altijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:53 schreef vosss het volgende:
Oe en puik werk van de neef van die dooie. Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Heel goed
Je moet een topic reeksen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Eigen laatste post in vorig topic
[..]
Lewis wil de eerste keer gewoon de ideale lijn rijden, maar ziet opeens Maldonado naast zich. Vervolgens gaat Maldonado helemaal naar de linkerkant van de baan, terwijl de ideale lijn aan de andere kant ligt. Beiden maken geen plotselinge stuurbeweging, maar Maldonado volgt wel een hele vreemde lijn hier en wil Hamilton gewoon afknijpen. Dat Hamilton dan vervolgens niks wil toegeven is ook niet handigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:15 schreef vosss het volgende:
Ja ik was even wat minder op fok vanwege 2 maandbans kort na elkaar en onlangs een 3 maandenban.
Dat was allemaal in de afgelopen 2 maanden denk ik
Anyway, ik had pas zojuist de qualy gekeken en nog even over dat Lewis en Maldonado akkefietje, ik zie net deze video:
en moet toch mijn mening dat Pastor een idioot is bijstellen.
Lewis wilt insturen, of hij wilt Maldonado laten schrikken door even in te sturen naar de rechterkant van de baan en vervolgens als Pastor er volledig naast zit stuurt hij zelf gewoon naar rechts om zn lijn te halen. Zie op 18-20 seconden. Lewis rijdt tegen hem aan zoals ik het zie en kruipt direct via de teamradio in de slachtofferrol.
zo dat is niet bestquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef SoldMayor het volgende:
Gp2 coureur Coletti heeft dus 2 ruggen wervels gebroken en mist de rest van het seizoen.
Jammer. Mooie coureur, ook al is het geen F1-materiaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef SoldMayor het volgende:
Gp2 coureur Coletti heeft dus 2 ruggen wervels gebroken en mist de rest van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |