abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101266706
Nog anderhalve week tot er weer geracet word op het mooiste circuit van de kalender: Spa-Francorchamps. Met recht het mooiste circuit ter wereld. De ligging, Eau Rouge, Pouhon, Les Combes en Blanchimont spreken tot de verbeelding. Ook het hoogteverschil draagt enorm bij aan de magie die Spa heeft. Het circuit is bij veel coureurs favoriet omdat het een echt rijderscircuit is. Een van de meest succesvolle coureurs van de laatste jaren hier is ongetwijfeld Raikkonen, Spa was dan ook zijn lievelingscircuit.

Ook is dit circuit favoriet bij Nederlanders, evenals de Nurburgring en Hockenheim is het lekker dichtbij en is de sfeer altijd top! Campings en hotels zijn in de wijde omgeving bomvol en de races zijn er altijd gaaf. Er gebeurt altijd wel iets.

2010:

Eau Rouge
De meest waanzinnige bocht ter wereld. Als je ooit de kans krijgt (en die heeft TS gehad) rij dan het circuit op als het rustig is en ga eens onderaan staan en ren naar boven. Echt waanzinnig.

Paar jaar geleden stond er op Youtube een megaclip van Spa Francorchamps. Duurde iets van 10 minuten. Waren seizoen 94 tot 01 ofzo in samengevat tezamen met prachtige beelden van de omgeving en met fijne muziek. Echter, hij is van youtube verwijdert. Ook stond hij een tijdje op een andere site echter ik kan die hele clip niet meer vinden. Niet meer met google, niet meer op youtube en niet meer op andere (populaire) videosites. Is er toevallig iemand die hem nog heeft of weet waar deze te vinden is? Ik zou er erg blij van worden.

Ik vertrek volgende week voor een week naar een hotel in de omgeving en ik ga dan uiteraard naar de F1. Nog meer fokkers? Wie weet kunnen we met zn allen een biertje drinken.

[Edit: Dit is niet een officiële preview]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_101266736
Eigen laatste post in vorig topic :)
quote:
Maar het wordt onderhand wel tijd van de stewards, als ze al zoveel waarschuwingen richting Hamilton hebben gesmeten, dat ze eens daad achter het woord gaan zetten. Dit maakt de raceleiding niet echt geloofwaardig zo.

En maar direct een nieuw topic :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:12:28 #3
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_101266752
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat mag ook 'gratis', kijk naar Hamilton in Monaco en Montreal :P.
Hamilton mag dat gratis. Het klootjesvolk moet er 5 gridplaatsen voor betalen. ^O^
pi_101266808
''Because I is black''
Dat moet onderhand toch wel bekend zijn :)
pi_101266810
Reprimandes zijn politieke zoethoudertjes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:14:27 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_101266831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Tja maar als ze Hamilton nu dan een penalty geven lijkt het net alsof hij voor het gedoe met Maldonado straf krijgt. En dat willen ze vermijden denk ik.

Maar ik meen me te herinneren dat de FIA ooit zei begin dit jaar dat drie reprimandes een straf zou betekenen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:14:38 #7
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_101266841
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Sinister-D- het volgende:
''Because I is black''
Dat moet onderhand toch wel bekend zijn :)
Wordt wat alstie ooit bij Ferrari komt. Dan mag ie echt alles doen en laten wat ie wil :P
pi_101267402
2 jaar terug met de motor richting Circuit getoerd op zaterdag.
Gewoon door het dorp gereden tussen het publiek, vreemd genoeg lieten de controleurs mij gewoon door. Op de rondweg vanaf La source stond wel een agent, maar toen ik vertelde dat ik richting Stavelot moest kon ik gewoon doorrijden. Toen op de rondweg op een smalle parkeerplek de motor neergezet op een punt waar je in de verte het circuit kon zien. Toch leuke ervaring maar dit jaar wordt het gewoon voor TV.
Net efkes anges
pi_101268147
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik zie hier anders geen stuurbeweging naar rechts, behalve na de tik van Malle dano maar dat is om de wagen in bedwang te houden. Het fragment start eigenlijk 3 seconden te laat :{
Goh, toevallig als je naar de comments van de uploader kijkt.
quote:
Als ik mijn mening naar aanleiding van dit fragment moet herzien zou ik toch zeggen dat Malle dano de schuldige is :{
De eerdere bewering door sommigen dat Hamilton die kant wel op moest omdat hij anders in gras ging klopt in ieder geval niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101268328
Even een vraagje, waarom ligt die speedtrap op Spa eik waar hij nu ligt, net na Kemmel?

Het valt me nu pas voor het eerst op. Normaliter staat dat ding toch vlak voor einde rechte stuk? :@

Of heeft hij op Spa altijd net na Kemmel gestaan en zo ja, waarom is dat dan?
Ik bedoel vlak voor Les Combes zou ik hem eik verwachten zegmaar?!

Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?

ps: jammer van Schumachter. Ik had die kutmof wel een goeie plek voor morgen gegund ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_101268424
Oe en puik werk van de neef van die dooie. Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Heel goed :)
vosss is de naam,
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:57:49 #12
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101268588
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Goh, toevallig als je naar de comments van de uploader kijkt.
:D Was me nog niets eens opgevallen.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:59:03 #13
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101268633
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:51 schreef vosss het volgende:

ps: jammer van Schumachter. Ik had die kutmof wel een goeie plek voor morgen gegund ;(
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:53 schreef vosss het volgende:
Oe en puik werk van de neef van die dooie. Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Heel goed :)
Even charmant als altijd :*
pi_101269333
Ja ik was even wat minder op fok vanwege 2 maandbans kort na elkaar en onlangs een 3 maandenban.

Dat was allemaal in de afgelopen 2 maanden denk ik :')

Anyway, ik had pas zojuist de qualy gekeken en nog even over dat Lewis en Maldonado akkefietje, ik zie net deze video:

en moet toch mijn mening dat Pastor een idioot is bijstellen.

Lewis wilt insturen, of hij wilt Maldonado laten schrikken door even in te sturen naar de rechterkant van de baan en vervolgens als Pastor er volledig naast zit stuurt hij zelf gewoon naar rechts om zn lijn te halen. Zie op 18-20 seconden. Lewis rijdt tegen hem aan zoals ik het zie en kruipt direct via de teamradio in de slachtofferrol.

}:|
vosss is de naam,
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:19:08 #15
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_101269450
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Je moet een topic reeksen!
Géén kloon van tvlxd!
pi_101270006
tvp
pi_101270775
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:19 schreef Montov het volgende:

[..]

Je moet een topic reeksen!
Hierbij dan.
sig verwijderd door FA
pi_101271536
Zijn de RBR's de enigen die Blanchimont met DRS open konden rijden?
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:42:06 #19
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101272254
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:15 schreef vosss het volgende:
Ja ik was even wat minder op fok vanwege 2 maandbans kort na elkaar en onlangs een 3 maandenban.

Dat was allemaal in de afgelopen 2 maanden denk ik :')

Anyway, ik had pas zojuist de qualy gekeken en nog even over dat Lewis en Maldonado akkefietje, ik zie net deze video:

en moet toch mijn mening dat Pastor een idioot is bijstellen.

Lewis wilt insturen, of hij wilt Maldonado laten schrikken door even in te sturen naar de rechterkant van de baan en vervolgens als Pastor er volledig naast zit stuurt hij zelf gewoon naar rechts om zn lijn te halen. Zie op 18-20 seconden. Lewis rijdt tegen hem aan zoals ik het zie en kruipt direct via de teamradio in de slachtofferrol.

}:|
Lewis wil de eerste keer gewoon de ideale lijn rijden, maar ziet opeens Maldonado naast zich. Vervolgens gaat Maldonado helemaal naar de linkerkant van de baan, terwijl de ideale lijn aan de andere kant ligt. Beiden maken geen plotselinge stuurbeweging, maar Maldonado volgt wel een hele vreemde lijn hier en wil Hamilton gewoon afknijpen. Dat Hamilton dan vervolgens niks wil toegeven is ook niet handig :D

edit:

onboard van Lewis, hij stuurt dus helemaal niet (maar wijkt dus ook niet uit :D )

[ Bericht 6% gewijzigd door kepler op 28-08-2011 09:52:03 ]
The line is a dot to you!
pi_101274067
Gp2 coureur Coletti heeft dus 2 ruggen wervels gebroken en mist de rest van het seizoen.
pi_101275226
Alonso op p8 :') door alle randzaken een beetje vergeten.
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:10:02 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101275417
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef SoldMayor het volgende:
Gp2 coureur Coletti heeft dus 2 ruggen wervels gebroken en mist de rest van het seizoen.
zo dat is niet best
  Redactie Sport zondag 28 augustus 2011 @ 01:21:24 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_101275756
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer. Mooie coureur, ook al is het geen F1-materiaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 28 augustus 2011 @ 07:33:02 #24
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_101280489
Ziet er nu droog uit met een heldere hemel.. maarja, dat zegt nog niets natuurlijk :9 GP3 live op eurosport 2.
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')