Nectar haten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef Nectar het volgende:
Hoezo terug?
Dit is de eerste keer dat je hier post
Dat zie ik buiten ook nu, maarja mooi van wikimedia afgehaald enzo.quote:
Annnet hoiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef Annnet het volgende:
hoe haal je dit weg je zit zijn piemel
quote:
Ja, ik ga toch niet mijn eigen .gif maken als ik eentje kan jatten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat zie ik buiten ook nu, maarja mooi van wikimedia afgehaald enzo.
Waaromquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch niet mijn eigen .gif maken als ik eentje kan jatten.Maar hier onweert het ook.
Ik heb gewoon niks met onweer, zorgt alleen maar voor problemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel leuk enzo.
Gr.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Annnet het volgende:
Ik ga naar mn bier en vriendje groetjes
Later!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Annnet het volgende:
Enjoy!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Annnet het volgende:
quote:
Maar het is wel mooi somsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met onweer, zorgt alleen maar voor problemen.
6 jailbait plaatjes in de nachtbagger om 2 uur 'snachts waar niemand iets tegen had.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
Maar Dalando, hoezo had je een ban dan?
Hallo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:10 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hoi ik kom ook eens langs, heb toch niks te doen
Verkapte "Ik voelde me eigenlijk te goed voor jullie, maar wil nu toch stiekem wel meedoen"-post.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:10 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hoi ik kom ook eens langs, heb toch niks te doen
Je hebt toch een koter? Die kan je toch wel verzorgen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ziek, wie komt mij verzorgen?
Helemaal nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte "Ik voelde me eigenlijk te goed voor jullie, maar wil nu toch stiekem wel meedoen"-post.
Alsjeblieft, een e-kus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Man of vrouw?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is me zat en even gevluchtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch een koter? Die kan je toch wel verzorgen?
Bijna iedereen in dit topic is mijn FOK!vriend(in) blijkbaar.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
MarokkaanseKip
coban
Plastic_zak
pimmetje2010
speedking
Oerbeer
Trollscience
Spouwerranger
TWP
Jac0bus
DolfijntjesLove
Huppelmuts
aight1
SuperwormJim
stefanhaan
Patje1987
BBQSausage
Roburtt
magneetstrip
LompeHork
Monopoly
Sjapoela
Ezechielk
Shalimar
Willyfoofoo
bang_bros
Flippiee
Omdatappel
XIIY
VladimirPoetin
Ikbenserieus
Zolder
computerprobleem
Dalando
detandenfee
muhahaha
smegmanus
PlayingWithFire
DeRakker.
linpunt
Annnet
Auti
GGMM
gamezz
SawIt
Grote_Aap_Ernst
Boudibou
phpmystyle
Pallas-Athene
Ik wil je wel troostenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is me zat en even gevlucht
Ik dacht dat jij iemand bij je in huis had?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna iedereen in dit topic is mijn FOK!vriend(in) blijkbaar.
Origineel deze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef Annnet het volgende:
hoe haal je dit weg je zit zijn piemel
Nou fluppelmuts en mono, ga elkaar ns even helpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Ben je ook al ziek Muts ?
Ik loop hier te kotsen alsof het zaterdagnacht is.
Maar jij eet stukjes plastic en varkensharen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
FOK! brahs jeweetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta nog vrij bovenaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha heeft ie me verwijderd, kneusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoofdpijn, misselijk, gammelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Hehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goh, krijg nou wat, je staat er tussen.
Ik ben op dieët, ik moet niet zoveel ijzer meer binnenkrijgen, dus ik laat die ijzeren balken maar links liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar jij eet stukjes plastic en varkensharen.
Rosbief-dieet nu?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben op dieët, ik moet niet zoveel ijzer meer binnenkrijgen, dus ik laat die ijzeren balken maar links liggen.
Fucking nice.quote:
ah lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Marokkaanse soep en pizza tonijn
Pizza tonijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Marokkaanse soep en pizza tonijn
jawel hoi nectarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Speedking kun je niet meer groeten?
Welke goeie films?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gaaaast. Zoveel goeie films en jij kijkt die bagger
Huh dat zei ik niet eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lees paar reacties terug dan.
Jij kijkt zeker Four brothers?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gaaaast. Zoveel goeie films en jij kijkt die bagger
Nee, al te vaak gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker Four brothers?
Dalandoquote:
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
IT'S FUN FUN FUN FUN!![]()
Het is gezellig.
TWPquote:
hahahquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker Four brothers?
Is het wel entertaining?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb net Jersey Shore gekeken. Fucking drama altijd
Inception?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga uit armoede maar een film kijken![]()
Neuh die heb ik pas nog gezien.quote:
Mja ik vind het playen enzo van Pauly en Mike veel leuker dan die relationship shit van Ronnie en Sam, maarja wie nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is het wel entertaining?
Lijkt me wel grappig om te kijken online
Ik heb ook gekeken tm 4quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb net Jersey Shore gekeken. Fucking drama altijd
Ik heb geen idee wie de mensen zijn, maar raad je het aan om het te kijken voor de lol als je verveeld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja ik vind het playen enzo van Pauly en Mike veel leuker dan die relationship shit van Ronnie en Sam, maarja wie niet ;')
Echt he! Hoe ze ook dat gevecht tussen Mike en Ron 3 afleveringen uit weten te smerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken tm 4
Damn, die dramaaaaaaaa
Fear and Loathing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga uit armoede maar een film kijken![]()
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef speedking het volgende:
jongens hoe zet je tekst onder je username?
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie de mensen zijn, maar raad je het aan om het te kijken voor de lol als je verveeld?
Haha lul die heb ik gisteren nog gekekenquote:
3:10 to Yuma. Westernklassiekert blijkbaar. Tot nu toe echt een bazenfilm.quote:
Ik vind die wijven maar irritant, dom en lelijk. Die gasten zijn gewoon bazig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja ik vind het playen enzo van Pauly en Mike veel leuker dan die relationship shit van Ronnie en Sam, maarja wie niet
haha domquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile
Bij ondertitel
Ja iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Echt he! Hoe ze ook dat gevecht tussen Mike en Ron 3 afleveringen uit weten te smeren
Ik heb em halverwege afgezet. Veel te langdradig naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga nu Thor kijken, het ziet eruit als een enorme kutfilm maar ok.
waarom download je films, fix livestreams zit af en toe echt goeie beeldkwaliteit tussenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Season of the Witch gezien? Ik heb hem gedownload maar stel het kijken ervan steeds uit, is het het wel waard om de film te kijken?
dutchtrainmanserie22quote:
dutchtrainmanserie staat altijd garant voor kwaliteitquote:
Thor was wel vermakelijk, maar niet echt een geweldige film of zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga nu Thor kijken, het ziet eruit als een enorme kutfilm maar ok.
Ik wilde ook net zeggen: Steek een joint op en kijk Fear and Loathing."quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha lul die heb ik gisteren nog gekeken
Maar ik vind hem het leukst als ik stoned ben.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Hey hallon, ik ben er weer. Laat het gejuich beginnen.
Mwah zo nu en danquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik wilde ook net zeggen: Steek een joint op en kijk Fear and Loathing."
Maar ik wist niet of je smoked.
yeah!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Oh een cowboyfilmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
3:10 to Yuma. Westernklassiekert blijkbaar. Tot nu toe echt een bazenfilm.
Oja jij kan de PI niet zien hè, nou in dat gevalquote:
Mja volgens mij had Snooki dat al ergens toegegeven in een interview. En bovendien, waarom zou Mike daarover liegen als hij weet dat er gezeik mee komt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd
Denk je dat Snooki het met Mike heeft gedaan?
Van wie was die wiet?quote:
Zeggen ze allemaal.quote:
Haha kerel ik was echt goed stoned die avond gewoon.quote:
Jij verwacht dat je gejuich krijgt als je ergens komt, stomme narcist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef coban het volgende:
HALLO IEDEREEN DIE WEL LIEF DOET BEHALVE PATJE EN REZANIA
Jawel, ik heb hem dit keer wel opgemerkt maar tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja jij kan de PI niet zien hè, nou in dat geval
Wel een bazenfilm inderdaad. Leuk voor een brakke zondag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
Ik heb laatst Limitless gezien, die was wel bruut.
de hardste film van die ik de afgelopen 2 maanden heb gezien was toch echt transformersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
Ik heb laatst Limitless gezien, die was wel bruut.
Ik snap er zelf ook niets meer vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mono ben je trouwens weer blauw?
Doe mar zo ktwyfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:43 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hem dit keer wel opgemerkt maar tochik wil GEJUICH zoals spouwerranger deed
Spouwerranger 4 president
I am Number 4 moet je kijken dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef speedking het volgende:
[..]
de hardste film van die ik de afgelopen 2 maanden heb gezien was toch echt transformers
Oh dat interview ken ik niet. Maar denk het ook idd.. Snooki leugenaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja volgens mij had Snooki dat al ergens toegegeven in een interview. En bovendien, waarom zou Mike daarover liegen als hij weet dat er gezeik mee komt?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij verwacht dat je gejuich krijgt als je ergens komt, stomme narcist.Ik ga geen narcist toejuichen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:43 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hem dit keer wel opgemerkt maar tochik wil GEJUICH zoals spouwerranger deed
Spouwerranger 4 president
Dat deed gewoon pijn in mijn neus trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:43 schreef Monopoly het volgende:
Jij nam die shot ook van die tipGekke gast
gezien ook wel een nice filmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
I am Number 4 moet je kijken dan.
Die heb ik in de bios gezien, die was wel vet. Maar de vorige was beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef speedking het volgende:
[..]
de hardste film van die ik de afgelopen 2 maanden heb gezien was toch echt transformers
Geniaal ook die stukjes dat Pauly zei tegen Deena: "Ok lesbihonest"quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dat interview ken ik niet. Maar denk het ook idd.. Snooki leugenaar
Nog niet gezien, gelijk downloaden!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
I am Number 4 moet je kijken dan.
ja ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien, die was wel vet. Maar de vorige was beter.
Rise Of The Planet Of The Apes bedoel je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik wacht tot er een fatsoenlijke versie van die Apenfilm op internet staat.
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rise Of The Planet Of The Apes bedoel je?
Wat niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Spouwerranger NIET KIJKEN DIT
als je op pc gaat kijken zoek gewoon livestream serieus veel beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog niet gezien, gelijk downloaden!
Die ga ik denk ik binnen een week in de bios kijken, ik vertel je dan wel wat ik ervan vond.quote:
Hahaha, als ik signaturewaardig ben volgens jou, dan betekent het dat mijn posts kwaliteit bezittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Dit is sig waardig. maar alsjeblieft hoor. Ik doe het met plezier
En terecht. Ik heb de kutversie gekeken en ik heb nu spijtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
dat lijkt me echt een kut filmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Geef eens even een linkje dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:47 schreef speedking het volgende:
[..]
als je op pc gaat kijken zoek gewoon livestream serieus veel beter
Oh.. had ik niet gezien door jou.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die film gingen ze intiem doen hihihihi
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha, als ik signaturewaardig ben volgens jou, dan betekent het dat mijn posts kwaliteit bezitten
Sowieso al mijn posts.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek ook iets sigwaardigs. Ik kom er zometeen speciaal voor terug op de pc. Zit nu mobiel.
FERRY!quote:
Ik wil best wel iets postenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek ook iets sigwaardigs. Ik kom er zometeen speciaal voor terug op de pc. Zit nu mobiel.
Omg ik zie hetquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Omg ik zie hetzoveel coolheid kan mijn hartje niet aan
zoveel eer ditdat
![]()
YESSS IK STA IN SPOUWERRANGERS SIG LOSERS DOE DAT MAAR NA
nee wel betere muziekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je wat beters hebt te doen.
Die van jou verkondigt gewoon de waarheid, die van Spouwerranger weet ik nog niet.quote:
Jij altijd met die reacties van JE HEBT TOCH GEEN LEVERNquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je wat beters hebt te doen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van jou verkondigt gewoon de waarheid, die van Spouwerranger weet ik nog niet.
Ik bedoel dat hij kan muti-tasken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij altijd met die reacties van JE HEBT TOCH GEEN LEVERN
Adoratieposts op commandoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:55 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Niet haten ik heb het ook niet.
Maar als jij er nu een over mij post zet ik hem er wel in
nah brah.quote:
ha ja leuk is dat hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Adoratieposts op commando
Maar ik ben nu wel coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van jou verkondigt gewoon de waarheid, die van Spouwerranger weet ik nog niet.
PARDON? WIL JE MET ANDERE WOORDEN ZEGGEN DAT IK LIEG? HMMMMMMMM? HMMMMMMMMMMMMMMMMMM?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eetzequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
PARDON? WIL JE MET ANDERE WOORDEN ZEGGEN DAT IK LIEG? HMMMMMMMM? HMMMMMMMMMMMMMMMMMM?
Ja, jij denkt ook heel vaak dat je helemaal geweldig bent en dat is eigenlijk ook een vorm van liegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
PARDON? WIL JE MET ANDERE WOORDEN ZEGGEN DAT IK LIEG? HMMMMMMMM? HMMMMMMMMMMMMMMMMMM?
Moooooobsquote:
Ditquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Dat verlicht mijn leed altijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Door mijn standaard-PI lijken mijn posts altijd sarcastisch.
80% van jouw posts is ook sarcastischquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind ik je een leuke user.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PARDON? WIL JE MET ANDERE WOORDEN ZEGGEN DAT IK NIET HELEMAAL GEWELDIG BEN? HMMMM? HMMMMMMMM?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jij denkt ook heel vaak dat je helemaal geweldig bent en dat is eigenlijk ook een vorm van liegen.
Heb ik ook altijd last van, daaromquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
en ditquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verlicht mijn leed altijd.Dat ik denk dat je sarcastisch bent.
Hahahahhh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verlicht mijn leed altijd.Dat ik denk dat je sarcastisch bent.
Haha, ik kan hier alleen maar om lachen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef coban het volgende:
[..]
PARDON? WIL JE MET ANDERE WOORDEN ZEGGEN DAT IK NIET HELEMAAL GEWELDIG BEN? HMMMM? HMMMMMMMM?
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
80% van jouw posts is ook sarcastisch
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef coban het volgende:
Mijn standaardPI is een fakking kladblokje.
Mijne ook, hoe doe je dat veranderen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef coban het volgende:
Moet je het eens veranderen als je achter de PC zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef coban het volgende:
Die van mij ook, en ik pas hem aan a/d hand van de post.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef coban het volgende:
geheimquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijne ook, hoe doe je dat veranderen?
Gemeen ditquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, ik kan hier alleen maar om lachen!
Tja, iemand moet het zeggen, anders wordt het helemaal niet gezegd.quote:
Dat is voor noobsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef coban het volgende:
huhquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Nectar het volgende:
Ok MK is goed, kennen we elkaar al 7 jaar en dan \o doen ok man
Fap maar op je 2900 postsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Nectar het volgende:
Ok MK is goed, kennen we elkaar al 7 jaar en dan \o doen ok man
Door die PI lijkt het net of je jezelf een held vindt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van, daarom [ afbeelding ]
Als je iets gaat posten heb je toch zo'n rijtje PI's waar je uit kan kiezen. Als je er eentje uitkiest heb je de mogelijkheid om die als standaard in te stellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Boven je post staan die dingen. moet je even met je muis op gaan staan en dan staat er een tekst rechts van. De rest is vrij duidelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ben ik ook op fokquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Door die PI lijkt het net of je jezelf een held vindt.
Teveel werk, vriend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die van mij ook, en ik pas hem aan a/d hand van de post.
En hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef Nectar het volgende:
goed gezegd spouerwaranger in real ben jij namelijk niks.
Nu lijk je net hater en misgunner,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, vanaf nu ismijn PI
fantastisch!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef Nectar het volgende:
pimmetje mijn pi is die met een zonnebril best wel leuk he
Lurkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef speedking het volgende:
hahah wil ff melden dat het ook heelleuk is om alleen te lezen
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu lijk je net hater en misgunner,
1x meer klikkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef coban het volgende:
HAHAHA wie valt het op? Ik post altijd in 1 post naar meerdere mensen toenooit zin zoveel te quoten
Ik kijk met iemand mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voetbal?! Jij praat over voetbal?
Heb jij eigenlijk wel een PC?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef coban het volgende:
[..]
Neeeheee, ben altijd mobiel, kanniet
Oh.. dan. Ik heb niks gezegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef coban het volgende:
[..]
Neeeheee, ben altijd mobiel, kanniet
Shitquote:
Wat ben je toch weer geweldig en fantastisch met al je vaardigheden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Shit, daar gaat mijn geheim.
Ik weet nieteens hoe ik via PC moet fokken he?
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zal ik mijn UI veranderen? Ik twijfel, aan de ene kant heeft hij wel een sympathieke kop,aan de andere kant denken mensen dat ik PVV stem
JA DOE HEEEEEL STORENDquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zal ik mijn UI veranderen? Ik twijfel, aan de ene kant heeft hij wel een sympathieke kop,aan de andere kant denken mensen dat ik PVV stem
Wilders sympathiek noemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wel een beetje een tokkie uitstraling zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ja verander anders denkt iedereen dat je een lelijke kut rascist bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Aan de uitslag ontkom je toch niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voor degenen die de sv willen zien zonder vantevoren ingelicht te willen worden.
Ik dacht altijd dat dat een marokkan was in je ui maar bleek gewoon jokertje te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voor degenen die de sv willen zien zonder vantevoren ingelicht te willen worden.
Twente 4 - 1 Venlo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En wat is er mis met de PVV?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Goeie troll.quote:
Hehe ja hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer geweldig en fantastisch met al je vaardigheden.
Wel als ik het voetbalgedeelte even negeer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aan de uitslag ontkom je toch niet.
Heb jij trouwens expres een pro-Nederland UI genomen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Hehe ja he
@pimmetje: ik wilde ook eerst wilders en een nederlandse vlag doen, maar bedacht dat ik dan behoorlijk haatreacties zou krijgen door allochtonen zelf. Nu gangsterlijke NL vlag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |