Nectar haten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef Nectar het volgende:
Hoezo terug?
Dit is de eerste keer dat je hier post
Dat zie ik buiten ook nu, maarja mooi van wikimedia afgehaald enzo.quote:
Annnet hoiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef Annnet het volgende:
hoe haal je dit weg je zit zijn piemel
quote:
Ja, ik ga toch niet mijn eigen .gif maken als ik eentje kan jatten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat zie ik buiten ook nu, maarja mooi van wikimedia afgehaald enzo.
Waaromquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch niet mijn eigen .gif maken als ik eentje kan jatten.Maar hier onweert het ook.
Ik heb gewoon niks met onweer, zorgt alleen maar voor problemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel leuk enzo.
Gr.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Annnet het volgende:
Ik ga naar mn bier en vriendje groetjes
Later!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Annnet het volgende:
Enjoy!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Annnet het volgende:
quote:
Maar het is wel mooi somsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met onweer, zorgt alleen maar voor problemen.
6 jailbait plaatjes in de nachtbagger om 2 uur 'snachts waar niemand iets tegen had.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
Maar Dalando, hoezo had je een ban dan?
Hallo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:10 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hoi ik kom ook eens langs, heb toch niks te doen
Verkapte "Ik voelde me eigenlijk te goed voor jullie, maar wil nu toch stiekem wel meedoen"-post.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:10 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hoi ik kom ook eens langs, heb toch niks te doen
Je hebt toch een koter? Die kan je toch wel verzorgen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ziek, wie komt mij verzorgen?
Helemaal nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte "Ik voelde me eigenlijk te goed voor jullie, maar wil nu toch stiekem wel meedoen"-post.
Alsjeblieft, een e-kus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Man of vrouw?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is me zat en even gevluchtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch een koter? Die kan je toch wel verzorgen?
Bijna iedereen in dit topic is mijn FOK!vriend(in) blijkbaar.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
MarokkaanseKip
coban
Plastic_zak
pimmetje2010
speedking
Oerbeer
Trollscience
Spouwerranger
TWP
Jac0bus
DolfijntjesLove
Huppelmuts
aight1
SuperwormJim
stefanhaan
Patje1987
BBQSausage
Roburtt
magneetstrip
LompeHork
Monopoly
Sjapoela
Ezechielk
Shalimar
Willyfoofoo
bang_bros
Flippiee
Omdatappel
XIIY
VladimirPoetin
Ikbenserieus
Zolder
computerprobleem
Dalando
detandenfee
muhahaha
smegmanus
PlayingWithFire
DeRakker.
linpunt
Annnet
Auti
GGMM
gamezz
SawIt
Grote_Aap_Ernst
Boudibou
phpmystyle
Pallas-Athene
Ik wil je wel troostenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is me zat en even gevlucht
Ik dacht dat jij iemand bij je in huis had?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna iedereen in dit topic is mijn FOK!vriend(in) blijkbaar.
Origineel deze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef Annnet het volgende:
hoe haal je dit weg je zit zijn piemel
Nou fluppelmuts en mono, ga elkaar ns even helpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Ben je ook al ziek Muts ?
Ik loop hier te kotsen alsof het zaterdagnacht is.
Maar jij eet stukjes plastic en varkensharen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
FOK! brahs jeweetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta nog vrij bovenaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha heeft ie me verwijderd, kneusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoofdpijn, misselijk, gammelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Hehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goh, krijg nou wat, je staat er tussen.
Ik ben op dieët, ik moet niet zoveel ijzer meer binnenkrijgen, dus ik laat die ijzeren balken maar links liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar jij eet stukjes plastic en varkensharen.
Rosbief-dieet nu?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben op dieët, ik moet niet zoveel ijzer meer binnenkrijgen, dus ik laat die ijzeren balken maar links liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |