abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101684188
Driekus en Wolf hebben hetzelfde kapsel O+ O+

En Oeke, grappig dat heb ik precies hetzelfde.Haardracht (ook vaak in combinatie met kleding) kan een kind al ZO anders of groter doen lijken dan een leeftijdsgenootje.
Ik vind Ko ook zo'n lieve uitstraling hebben O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101684895
Tsjoe tsjoe wa! *O* Vorig jaar in Italië bij het animatieteam geleerd. O+

Helaas begon het animatieteam dit jaar pas rond half negen 's avonds. Echt te laat voor Lente. En ze had het zo leuk gevonden. -O-
  woensdag 7 september 2011 @ 20:16:52 #203
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101686127
Eerste woordjes... Jaa zo leuk dat beginnend babbelen... Oona zegt nu papa, mama, die (als ze iets wil hebben) en bal.... Opvallend vaak ook iets wat lijkt op eeeetuhh tijdens het eten.... en nu ook af en toe -owa owa-... alsof ze Oona probeert te zeggen.. Ja en Nee zijn ook erg favoriet nu ;) maar gewoon voor de lol en niet 'goed' gebruikt.

@ Meimeltje.. Jaa ik las het idd, fijn hoor! Eerste keer wil ik er inderdaad graag bij zijn als ze naar de kapper gaat, maar in de toekomst denk ik erg handig..
Wat stoer zeg dat korte koppie!! ;) en nee hoor :D Bij Oona hooguit even zorgen dat het weer gelijk op gaat.. Vooral achter haar oortjes is het nu heel ongelijk... Ben heel benieuwd hoe haar coupe wordt als het langer is... Groeit wel als een tierelier...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 8 september 2011 @ 17:45:24 #204
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101715902
:W
Wat is het stil hier :D
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  donderdag 8 september 2011 @ 18:20:07 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101716919
mereltje, neem mij niet kwalijk. Zwangerschapsdementie zullen we maar zeggen ;)
pi_101720805
Het is hier idd stil gebleven vandaag! Allemaal druk? ;)

Scheelt me wel weer bijlezen :P

Vanmiddag werd ik door het kdv gebeld. Dyon werd wakker en klonk als een zeehond, had koorts en kon moeilijk ademhalen. Bij de huisarts bleek dat het pseudokroep was. Ik hoop dat hij vannacht wel goed kan slapen. Hij was vanmiddag al erg moe, maar ligt nu nog wakker in bed.
pi_101721165
Onze laatste daagjes hier in dit topic....
Mijn kleine vriendje wordt ook al een echte peuter, incl gezellig geklets.
Ik voel mezelf niet zo heel happy momenteel maar dan is het wel heel fijn dat je nog zo'n kleintje om je heen hebt....afleiding!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101721274
stoom geeft verlichting meimeltje, hopelijk niet nodig, dat hij lekker slaapt :*

sterkte karin :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101721408
Heel veel sterkte Karin :*

Simmu, ja ik weet het van het stomen. Mocht hij vannacht erg veel last krijgen dan zullen we hm eerst wel onder de douche zetten. Mocht dat niet helpen dan moesten we naar de hap.
  donderdag 8 september 2011 @ 21:30:27 #210
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101726544
Karin, sterkte!

Sorry dat ik er niet veel ben... morgen is Noortje mijn lieve kleine bruidsmeisje. Na dit weekend heb ik weer meer tijd, en heb ik, om het ontopic te houden, dezelfde achternaam als mijn dochter.
pi_101726790
Een hele mooie fijne onvergetelijke dag morgen becky!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101726830
Ik wens je een fantastische dag met je mooie bruidsmeisje (en je aanstaande!) toe, Becky.
Hoop dat het weer een beetje meewerkt en Noortje lekker vroeg haar dutje doet. :*

Veel sterkte, Karin!
pi_101728823
Meimeltje, dat is wel rot zeg van die Pseudokroep -O- Hopelijk slaapt Dyon goed vannacht.

Karin, daar ging je fb berichtje dus over...
Sterkte meis :*

Becky ^)
Een hele mooie dag toegewenst morgen. *O* Geniet ervan en post snel foto's. Ik ben heel benieuwd naar hoe je er uit ziet en natuurlijk hoe Noortje het deed als bruidsmeisje O+ O+

Hannah heeft het een beetje te verduren de laatste week. Vorige week vrijdag al 6e ziekte en nog bijna de hele week buikpijn en diarree. Nu is dat eindelijk een beetje bijgetrokken, maar ze heeft zo veel gehuild de afgelopen nacht en vandaag op het KDV. Ze hebben me zelfs opgebeld erover (wat ik prima vind). Ik heb haar wat eerder opgehaald. Ze barstte telkens plotsklaps in huilen uit tijdens het spelen en ze is om 10.00 uur al naar bed gegaan. Ik vermoed in ieder geval doorkomende tanden/kiezen en wellicht ook wel oorpijn. Thuis ging het trouwens weer helemaal prima en was ze lief en vrolijk, maar het is even de vraag hoe het vannacht zal gaan.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:53:34 #214
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101733049
Becky heel veel plezier morgen!

Ik ga morgenochtend rijden, had eerst bedacht 's middags te rijden totdat broerlief belde om mee te delen dat de snelwegen van noord naar zuid altijd vast staan op vrijdagmiddag. Dat was ik even vergeten. Maar goed, nu maar bedacht dat Nathan naast mij komt te zitten zodat ik liedjes met hem kan zingen en hem zn rozijntjes aan kan geven. Toch wel spannend, 350 km in mn eentje met kind rijden. Komt wel goed, maar toch.
pi_101741029
gogo becky *O*
heel veel plezier vandaag en gefeliciteerd *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:52:12 #216
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101741075
Becky van harte gefeliciteerd!! *O* ^) Fijne dag! :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_101747843
Hartelijk gefeliciteerd Becky! *O*

En wat een boel foto's van leuke kindjes zijn er gepost O+
I'm not a sinner.
pi_101747924
*O* O+ Jeeeej voor Becky! O+ *O*
pi_101748030
Arme Hannah. Hoe is het vandaag met haar, Octo? Zal voor jou trouwens ook wel pittig zijn nu. Sterkte!

Becky! Vandaag (een van de? :P ) mooiste dag(en) van je leven! Geniet ervan! O+
pi_101751884
Het is vannacht boven verwachting goed gegaan met Hannah. Heb haar nog even verschoond voordat ik zelf naar bed ging omdat ze toen al een volle plasluier had. Heb haar verder alleen nog rond een uur of 5 horen kletsen :D en vanochtend moest Stefan haar zelfs wakker maken.

Ze was ook heerlijk vrolijk vanochtend dus ik denk dat het wel goed gaat op het KDV vandaag.

Meimeltje hoe gaat het met Dyon?
pi_101752174
Wat fijn dat het met Hannah weer goed lijkt te gaan Octo!

Hier ook wel een redelijke nacht gehad, alhoewel Dyon niet in zijn eigen bedje wilde slapen. Als ik hm neerlegde was het meteen huilen waardoor hij moeite kreeg met ademhalen. Voor nu dus maar even bij ons laten slapen en dat ging wel goed.
Hij is heeft nu ook nog koorts en is heel hangerig. Wilde vanmiddag ook niet in z'n bedje slapen, heeft even op de bank geslapen en is nu weer even levendig en aan het rondkeutelen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:19:30 #222
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101752774
Octo fijn dat het beter gaat.

Gefeliciteerd Becky *O*

Veilig aangekomen in het zuiden des lands :+ ging verbazingwekkend goed met Nathan! Gezellig naast mij gezeten, af en toe wat voedsel erin gestopt, nog even geslapen en best een vrolijk mannetje al met al ^O^
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:14:46 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101756277
oei, beterschap voor de zieken onder ons!

becky, van harte joh! Hoe deed je bruidsmeisje het?

pessie, waar zit je in het zuiden en hoe lang blijf je?

Hier zijn de nachten rampzalig. Harry kon al vanaf ons bed in en uit zijn campingbedje klimmen, gewoon met (of zonder ;) ) kleren aan. Maar nu heeft hij ook uitgevogeld hoe hij uit het bedje kan met de slaapzak aan. Dus waar je hem voorheen met slaapzak in bed zette en dan maar liet mopperen, klimt hij er nu dus gewoon uit (en er weer in x 100).
En 's nachts een paar keer wakker worden. Gelukkig zijn we morgen weer thuis want dit begint me nu echt op te breken.
Verder is het een echte charmeur. Hij reageert al met zwaaien als wie dan ook ciao ciao tegen hem roept. Alle hotelpersoneel kent hem bij naam (Leo :D ) en roepen en zwaaien naar hem.
Zwemmen met papa in het meer is helemaal de bom. En daarna natuurlijk steentjes in het water gooien O+

pi_101761112
Steentjes in het water gooien O+
Jaaa, zo bekend en zo leuk!

Wat balen van dat slapen zeg :o Das onhandig!

Pessie, klinkt soepel! Veel plezier daar!
pi_101761253
Voor Becky vandaag de grote dag geweest, wauw! Van harte gefeliciteerd!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')