abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101385065
Thanks! Ik hobbel morgen meteen langs de drogist :Y
Zat eerst nog te denken aan iets van dentinox ofzo, maar zie dat je dat op de zere plek moet smeren. En mooi niet dat ze mij dat gaat laten doen. Dan heb ik meteen een paar flinke tandafdrukken in m'n vinger staan _O-
pi_101385156
Ja, duidelijk een doorkomende kies. Dentinox is hier redder in nood wbt tandenleed (kan je met een wattenstaafje aanbrengen). Zetpilletjes zijn ook wel fijn om in ieder geval in huis te hebben. Vraag gewoon even bij de apotheek of drogist welke je moet hebben voor je meisje. Het kan echt geen kwaad om te geven als je kind krijst van de pijn, en het werkt heel snel.

Vloeibaar en tabletjes lust mevrouwtje hier niet.
pi_101385172
Dentinox zou ik wel doen, verlicht echt direct en je moet het gewoon met een wattenstaafje smeren.
(ik heb ook een pitbull :D)
pi_101385265
Gelukkig is het nog niet krijsen van de pijn. Ze is af en toe wel heel sip ;(

En wattenstaafje gaat'em helemaal niet worden. Ze houdt d'r kaken echt stijf op elkaar :D
pi_101385423
Hannah is juist dol op dentinox :@ Als ze pijn lijkt te hebben en ik haar vraag of ze dentinox wil dan kreunt ze Jaaah en probeert ze het wattenstaafje in het potje te proppen. Het wattenstaafje wordt daarna vakkundig leeggezogen en weer in de dentinox gedoopt.
pi_101385594
Als ik het heb aangebracht slaakt Zoe altijd een hele tevreden zucht en zeg "Aaaah". :')
(hmm lidocaïne is toch geen gatewaydrug hè ?! :D)
pi_101386429
Hmmmm, misschien dan toch maar proberen. Wie weet als het een keer gelukt is en ze legt de link tussen de dentinox en het weggaan van de pijn dat ze het makkelijker toe staat.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:09:39 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101386441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef octopussy het volgende:
Ja, duidelijk een doorkomende kies. Dentinox is hier redder in nood wbt tandenleed (kan je met een wattenstaafje aanbrengen). Zetpilletjes zijn ook wel fijn om in ieder geval in huis te hebben. Vraag gewoon even bij de apotheek of drogist welke je moet hebben voor je meisje. Het kan echt geen kwaad om te geven als je kind krijst van de pijn, en het werkt heel snel.

Vloeibaar en tabletjes lust mevrouwtje hier niet.

Dat dus hier, ze wil echt niets vies drinken en tabletjes worden vakkundig naar de andere kant van de kamer gespuugd. Zetpillen vindt ze ook vreselijk maar dat kan aardig snel en redelijk pijnloos met vaseline.
pi_101387030
Truus is groot fan van de vitamine D druppels. Die smaken naar anijs en ze lurkt altijd als een gek aan dat flesje :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:20:57 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101387085
Ik doe ook d'r vitaminedruppels door haar melk, net als de hoestdrankdruppels waar ze nu weer aan zit. Maar dat kan want dat hebben we expliciet om gevraagd bij de apotheek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')