abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:46:58 #71
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101377417
Poppedein, zo cliché maar wat gaat het snel!

Poppejans klinkt als een leuke vakantie. Jammer van het weer, zo te horen was het frisjes.

Even onder een spoiler want volledig off topic maar wil het wel graag even delen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101377675
Ah, hier zitten jullie :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:31:08 #73
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101378927
Ik weet niet meer wie het zei... maar Uki O+
Toch maar eens getest bij mijn kleine wervelwind... en ze zat met open mond te kijken
Prachtig gezicht!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:18:58 #74
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101383732
Ja Uki is geweldig! Ik ben dol op Uki. Het is dat ik niet de hele dag de tv aan wil (Nathan kijkt maar af en toe tv) anders zou ik alleen Uki erop zetten.

Octo was je ons ook al kwijt?
pi_101384175
Ja ik was jullie kwijt. Kind is uit logeren en ik droomde vannacht dat ik haar kwijt was in een of ander Italiaans durpje (nog nooit geweest :') ) met kanalen. Ik was echt blij om haar snoetje te zien op skype vanochtend O+
pi_101384309
Ik kom even binnenstormen zonder verder meegelezen te hebben :@

Heb een vraag over (denk ik) doorkomende kiezen. Truus heeft een enorme verdikking op d'r onderkaak in d'r mond. Kan dat een kies zijn die op doorkomen staat? Behalve dit heeft ze steeds rode billen, 3 a 4 grote poepluiers per dag, is ze erg hangerig en chagrijnig. En ze lijkt ook wel een dikkere wang te hebben dan normaal. Ze eet en drinkt verder wel als normaal.

Foto van de bewuste verdikking:

Moet ik me zorgen gaan maken of kan ik relaxen en haar gewoon zoveel mogelijk troosten?
pi_101384423
Het lijkt mij op een doorkomende kies CP!
Helemaal met de bijbehorende klachten die ze heeft.
Bij pijn zou ik haar een pcm geven hoor.
En wie weet helpt dentinox ook nog wel wat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101384434
Dat ziet er verdacht veel uit als een kiesje, Zoë heeft dezelfde verdikking en bavianenkont + vieze zure luiers.
Gelukkig is hij echt bijna door.
Arme Truus! :*
pi_101384645
Dank je dames O+
Ik ben niet zo snel van het zorgen maken, maar die plek is echt enorm en wordt steeds groter ;(

Spewey, m'n man leest stiekem mee en moest hardop lachen om de bavianenkont _O-

Wat betreft de pcm, ik ben geen voorstander van pijnstilling (gebruik het zelf ook zelden) en ze lijkt het allemaal nog prima te verdragen. Ze speelt nog vrolijk, eet nog prima. Alleen haar lontje is wat korter als ze moe is.
Maaaaaaaaaaaaaaaar, als het echt te erg gaat worden ga ik haar natuurlijk geen pijn laten lijden. Wat voor pcm kan ik haar dan geven? Is er pcm speciaal voor kinderen? -help, m'n kind is nog nooit ziek geweest, dus ik heb echt geen idee :D -
pi_101384767
:D

Ja je kan zetpillen halen, 240mg pcm maar daar is dochterlief hier het niet mee eens, ze zegt nog net niet "exit only". Vloeibare pcm is wat kindvriendelijker. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')