Vorig jaar in Italië bij het animatieteam geleerd.
 Vorig jaar in Italië bij het animatieteam geleerd. 

maar gewoon voor de lol en niet 'goed' gebruikt.
 maar gewoon voor de lol en niet 'goed' gebruikt. en nee hoor
 en nee hoor  Bij Oona hooguit even zorgen dat het weer gelijk op gaat.. Vooral achter haar oortjes is het nu heel ongelijk... Ben heel benieuwd hoe haar coupe wordt als het langer is... Groeit wel als een tierelier...
 Bij Oona hooguit even zorgen dat het weer gelijk op gaat.. Vooral achter haar oortjes is het nu heel ongelijk... Ben heel benieuwd hoe haar coupe wordt als het langer is... Groeit wel als een tierelier...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver

Hopelijk slaapt Dyon goed vannacht.
 Hopelijk slaapt Dyon goed vannacht. 

Geniet ervan en post snel foto's. Ik ben heel benieuwd naar hoe je er uit ziet en natuurlijk hoe Noortje het deed als bruidsmeisje
  Geniet ervan en post snel foto's. Ik ben heel benieuwd naar hoe je er uit ziet en natuurlijk hoe Noortje het deed als bruidsmeisje   

) mooiste dag(en) van je leven! Geniet ervan!
 ) mooiste dag(en) van je leven! Geniet ervan!   

en vanochtend moest Stefan haar zelfs wakker maken.
  en vanochtend moest Stefan haar zelfs wakker maken. 

) kleren aan. Maar nu heeft hij ook uitgevogeld hoe hij uit het bedje kan met de slaapzak aan. Dus waar je hem voorheen met slaapzak in bed zette en dan maar liet mopperen, klimt hij er nu dus gewoon uit (en er weer in x 100).
 ) kleren aan. Maar nu heeft hij ook uitgevogeld hoe hij uit het bedje kan met de slaapzak aan. Dus waar je hem voorheen met slaapzak in bed zette en dan maar liet mopperen, klimt hij er nu dus gewoon uit (en er weer in x 100). ) en roepen en zwaaien naar hem.
 ) en roepen en zwaaien naar hem.

Das onhandig!
 Das onhandig! 

Steentjes gooien is hier ook de bom. Lastig is alleen dat de overburen een oprit met grind hebben. Zodra de voordeur opengaat peert ze 'm naar buiten om pal naast zijn auto met steentjes te gaan gooien...
 Steentjes gooien is hier ook de bom. Lastig is alleen dat de overburen een oprit met grind hebben. Zodra de voordeur opengaat peert ze 'm naar buiten om pal naast zijn auto met steentjes te gaan gooien... Hoewel d'r repertoire voornamelijk uit: "Nee! Lente doen!" bestaat, maakt ze echt een enorme taalsprong. Er komen elke dag wel nieuwe woorden en zinnen bij. Het woord van vandaag is 'kokodiew'.
 Hoewel d'r repertoire voornamelijk uit: "Nee! Lente doen!" bestaat, maakt ze echt een enorme taalsprong. Er komen elke dag wel nieuwe woorden en zinnen bij. Het woord van vandaag is 'kokodiew'.  En daar moet ze na de eerste schrik altijd hard om lachen.
 En daar moet ze na de eerste schrik altijd hard om lachen.

), maar ook met teleurstellingen. Vanavond was er bijvoorbeeld ineens geen tijd meer om te puzzelen (wat we beloofd hadden) en dat vond hij ook prima.
), maar ook met teleurstellingen. Vanavond was er bijvoorbeeld ineens geen tijd meer om te puzzelen (wat we beloofd hadden) en dat vond hij ook prima.

' is ook wel erg herkenbaar.
' is ook wel erg herkenbaar. 

Tot het pubers worden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af wanneer we stoppen met zeggen dat het nog steeds elke dag een beetje leuker wordt.

Het is wel duidelijk dat je vriendin het erg zwaar met haar heeft... Heel sneu voor het kindje. Misschien moet je eens proberen er rustig over te praten met haar. Of durf je dat niet?
 Het is wel duidelijk dat je vriendin het erg zwaar met haar heeft... Heel sneu voor het kindje. Misschien moet je eens proberen er rustig over te praten met haar. Of durf je dat niet?

Kan natuurlijk ook heel leuk zijn, maar bij ons in huis was dat het meestal nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Meimeltje, ik vind pubers juist zo leuk! Famous last words.
 (tja 3 pubers bij elkaar
 (tja 3 pubers bij elkaar  ). We zullen het zien, heb natuurlijk zelf geen ervaring met eigen pubers
). We zullen het zien, heb natuurlijk zelf geen ervaring met eigen pubers  Als je er goed mee om kan gaan is het denk ik heel leuk, maar dat geldt ook voor de andere fases.
 Als je er goed mee om kan gaan is het denk ik heel leuk, maar dat geldt ook voor de andere fases.

Slaapt ie inmiddels?
 Slaapt ie inmiddels? 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik was ook zo vergeetachtig tijdens mijn zwangerschap
 ik was ook zo vergeetachtig tijdens mijn zwangerschap   

beterschap!
  beterschap! 

Lief he, die kusjes!
 Lief he, die kusjes!   
  Al 2 hele stappen los.
 Al 2 hele stappen los.   Klinkt als een príma vakantie!
 Klinkt als een príma vakantie!   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |