Op sommige dagen geniet ik van Lente d'r lange dutten (zoals vandaag toen ik lekker een uurtje onder de zonnebank ben gegaan) en besef ik me ook echt dat ik ervan moet genieten zolang het nog kan, en op andere dagen voel ik me ook wel eens gevangen, zoals Leonieke zegt.
Gisteren bijvoorbeeld ging ik met Lente en een vriendin naar een braderie. Die begon om half elf maar we moesten rond twaalven alweer thuis zijn voor Lente d'r lunch en middagdut. Uiteindelijk heeft ze als lunch een pakje sultana's en een oliebol in de buggy gekregen zodat wij nog een uurtje langer over de rommelmarkt konden struinen.
Ook op vakantie hebben we niet veel meer kunnen doen naar 's ochtends en 's middags naar het zwembad gaan. Je moet voor enen sowieso ontbeten en geluncht hebben.
Maar over het algemeen kan ik me er prima naar schikken, hoor.

We hebben zo'n onverwacht leuke avond gehad! We zijn met Nils z'n ouders naar de Hollandsche Hoeve geweest om pannenkoeken en ijs te eten en kwamen daar toevallig (die ene) vriendin met d'r ex-schoonouders tegen. Dus daarmee hebben we nog een uur in de speeltuin gehangen. Echt iedereen, opa's en oma's incluis, heeft meegeschommeld, gewipt en gegleden. Het leek wel een Amerikaanse woensdagavondfilm.

Lente lag dus weer pas om half negen op bed, maar geen spoortje vermoeidheid te ontdekken.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ssserpente op 11-09-2011 21:20:50 ]