abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101828597
Karin en Lars gefeliciteerd *O* *O*

Dyon nog beterschap, fijn dat het wel al wat beter lijkt te gaan.

Asyniur ook al zo'n fijne vakantie voor jou en Harry. Trots kan je zijn, als ze jou kleintje allemaal zo leuk vinden he.? En dan ook nog lekker doorslapen. Jammer dat het jou niet lukte om door te slapen.

Plums wat voor opleiding doe je als ik vragen mag?

Is Lente nog ingestort of heeft ze het gewoon gered vandaag?

Spewey we hebben dit keer gekozen voor een cruise beginnend en eindigend in Amsterdam om het voor hem minder belastend te maken. We hebben daarna gevaren naar La Rochelle, Bilbao, La Coruna, Cherbourg en Southampton.
Volgend jaar komt er in ieder geval een vakantie waar we meer garantie hebben op mooier weer. Nu alleen nog bedenken wat voor soort vakantie we dan gaan doen.
  zondag 11 september 2011 @ 19:58:17 #272
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101828958
Octo: We hebben morgen een afspraak bij de huisarts staan, ik zal het daar voorleggen, dankje :*
Helaas wilt ze niet uit wat anders drinken..
Haar 4 hoektanden zijn pas doorgekomen en daar heeft ze ook last van gehad, maar dit duurt al veel langer en gaat ook al veel langer door..

Ze is ook nóg steeds aan de diarree, (echt al maanden lang) is al een kweekje van genomen, maar is niks uitgekomen. Ik ga er nu op staan dat er bloed word geprikt en we door worden verwezen naar de kinderarts
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_101829116
Kitty_hello, wat drinkt je meisje dan? Weet je dat appelsap vaak zorgt voor peuterdiarree?
Door de gisting van de appelsap in de darmen oid ontstaat diarree. Dat geldt geloof ik ook voor appeldiksap.
Hopelijk kan de ha je verder helpen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 11 september 2011 @ 20:06:23 #274
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101829360
Oeke: Ze drinkt om en om aanmaaklimonade (meestal aardbei) en dan weer een beker water.
Ik wist inderdaad van hier dat appelsap voor diarree kon zorgen, heb het om die reden al een maand of 5 niet meer gegeven.
Dankje :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_101829841
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat betreft slapen; Flipje slaapt zelden 1,5 uur overdag. Dat is voor zijn doen al lang. Ik ben dus serieus wel een beetje jaloers op de mama's die dat zo gewoon zijn en die overdag dus nog even wat huishoudelijke zaken of dingen voor zichzelf kunnen doen.
Dat kan ik me voorstellen. Heel vaak zitten we hier naar elkaar te kijken en zitten we ons af te vragen of we Thomas niet beter wakker maken (en dat doen we dus meestal wel :Y ), maar het is inderdaad het moment om wat tijd voor onszelf te hebben (huishouden, nog wat werk, film kijken, ...) Al heeft het dan wel als nadeel dat we heel moeilijk ergens naartoe kunnen gaan omdat hij zijn slaap echt nodig heeft en ergens anders niet wil slapen. We kunnen dus heel veel doen in huis, maar zijn dan ook een beetje gevangenen van ons eigen huis.
Maar nogmaals, ik kan me je gevoel wel goed voorstellen en wil dus helemaal niet klagen.
pi_101833535
Op sommige dagen geniet ik van Lente d'r lange dutten (zoals vandaag toen ik lekker een uurtje onder de zonnebank ben gegaan) en besef ik me ook echt dat ik ervan moet genieten zolang het nog kan, en op andere dagen voel ik me ook wel eens gevangen, zoals Leonieke zegt.

Gisteren bijvoorbeeld ging ik met Lente en een vriendin naar een braderie. Die begon om half elf maar we moesten rond twaalven alweer thuis zijn voor Lente d'r lunch en middagdut. Uiteindelijk heeft ze als lunch een pakje sultana's en een oliebol in de buggy gekregen zodat wij nog een uurtje langer over de rommelmarkt konden struinen. :Y)

Ook op vakantie hebben we niet veel meer kunnen doen naar 's ochtends en 's middags naar het zwembad gaan. Je moet voor enen sowieso ontbeten en geluncht hebben.

Maar over het algemeen kan ik me er prima naar schikken, hoor. :P

We hebben zo'n onverwacht leuke avond gehad! We zijn met Nils z'n ouders naar de Hollandsche Hoeve geweest om pannenkoeken en ijs te eten en kwamen daar toevallig (die ene) vriendin met d'r ex-schoonouders tegen. Dus daarmee hebben we nog een uur in de speeltuin gehangen. Echt iedereen, opa's en oma's incluis, heeft meegeschommeld, gewipt en gegleden. Het leek wel een Amerikaanse woensdagavondfilm. O+ :P

Lente lag dus weer pas om half negen op bed, maar geen spoortje vermoeidheid te ontdekken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ssserpente op 11-09-2011 21:20:50 ]
pi_101833701
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Maar over het algemeen kan ik me er prima naar schikken, hoor. :P

Mij hebben ze net na mijn bevalling altijd gezegd dat je moet slapen als je kind slaapt. Ik hou me daar nog steeds aan *) :+
pi_101833903
Hm, nu ik het teruglees klinkt het als een grote orgie. :')
pi_101833943
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, nu ik het teruglees klinkt het als een grote orgie. :')
:D _O- Als het maar gezellig was ;)
pi_101834068
Ik lees alvast een beetje mee hier, over 6 dagen komen we ons hier officieel melden.

Wanneer gingen jullie kindjes van 2 naar 1 slaapjes overdag?
Anne is ergens tussen 7 en 8 wakker en rond 10 uur is ze echt helemaal op. Dan gaat ze naar bed en slaapt ze ergens tussen de 3 kwartier en 2 uur.
Afhankelijk van hoe lang ze dan slaapt, slaapt ze 's middags ergens ook nog 3 kwartier tot 2 uur. En soms ook niet, maar dan is ze van 6 tot 7 niet echt in haar hum (erg moe).

Mijn zus blijft maar zeggen dat ik moet proberen haar slaapje uit te stellen tot 's middags, maar ze redt dat gewoon echt niet. Ik ben dus op zoek naar tips/ervaringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')