had je me in een val gelokt?quote:
Goedenavond meneer de Kokquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
wat een rust. lekker vroeg slapen
paar kleine buitjes, en veel zon volgens mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe was het weer bij je vandaag
Hier weer lekker veel onweer en veel regen, maar lang zo erg niet als Irene in de USA.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
paar kleine buitjes, en veel zon volgens mij
die kans is rijkelijk aanwezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus jij gaat goed uitgerust zo vroeg slapen
Ik ga ook zo langzaam aanstalten maken, wil om half 6 mijn bed uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kans is rijkelijk aanwezig
dat doe je toch niet vrijwilligquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ook zo langzaam aanstalten maken, wil om half 6 mijn bed uit
wel als je een live stream vanaf Chelsea Pier NYC hebt en Irene daar morgenochtend verwacht wordtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe je toch niet vrijwillig![]()
Voor een bijzondere sport slaap ik overdag en kijk ik 's nachtsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe je toch niet vrijwillig![]()
als het niet om bijzondere sport gaat
kijk morgen wel het journaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel als je een live stream vanaf Chelsea Pier NYC hebt en Irene daar morgenochtend verwacht wordt
dat ja. gelukkig OS in londenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor een bijzondere sport slaap ik overdag en kijk ik 's nachts
dat duurt nog evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. gelukkig OS in londen
Eerst nog maar even een paar maandjes football kijkenquote:
streamsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst nog maar even een paar maandjes football kijken
quote:
nu highschool football op streamsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog maar 12 dagen en dan begint 't echt
Om 01:30 Steelers@Falconsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
nu highschool football op streams
Ik ook niet vrees ik....quote:
Daarom dus....... ér is maar één zondagnacht dat ik wél kijk (en maandags vrij neem)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
wrom nietkan je gelijk door naar de pier
ik ga dan gewoon werken hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom dus....... ér is maar één zondagnacht dat ik wél kijk (en maandags vrij neem)
Kon ik via het menu niet vindenquote:
Jij kijkt gewoon niet livequote:
niet gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
die commercial Monday night Football night
Zal je nog wel een keer te zien krijgen. Hilarisch......quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal je nog wel een keer te zien krijgen. Hilarisch......
Loodgieter loopt gewoon weg van een ondergelopen badkamer want het is Monday night Football night
maandag om 9 uur nog twee testen en daarna uitslagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek? Rond deze tijd toch ergens?
Prettig dat je dan wél direct de uitslag krijgt en niet weer weken hoeft te wachten. Hoop dat het geen vervelende testen zijn, of mag je gewoon auto rijden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
maandag om 9 uur nog twee testen en daarna uitslagen
niks bijzonders, gewoon twee gehoortestenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prettig dat je dan wél direct de uitslag krijgt en niet weer weken hoeft te wachten. Hoop dat het geen vervelende testen zijn, of mag je gewoon auto rijden?
Ik had eigenlijk verwacht dat je die allang gehad zou hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
niks bijzonders, gewoon twee gehoortesten
eentje aan het begin. nu een ter verificatie en een andere testquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat je die allang gehad zou hebben.
Ah zo,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
eentje aan het begin. nu een ter verificatie en een andere test
weet niet, i op en af. Vlak voor vorig onderzoek zo doof als een kwartel, vlak erna weer een stuk beter. gaat op het moment redelijk. heeft alles tre maken met oorsuizen en druk op de orenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |