had je me in een val gelokt?quote:
Goedenavond meneer de Kokquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
wat een rust. lekker vroeg slapen
paar kleine buitjes, en veel zon volgens mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe was het weer bij je vandaag
Hier weer lekker veel onweer en veel regen, maar lang zo erg niet als Irene in de USA.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
paar kleine buitjes, en veel zon volgens mij
die kans is rijkelijk aanwezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus jij gaat goed uitgerust zo vroeg slapen
Ik ga ook zo langzaam aanstalten maken, wil om half 6 mijn bed uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kans is rijkelijk aanwezig
dat doe je toch niet vrijwilligquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ook zo langzaam aanstalten maken, wil om half 6 mijn bed uit
wel als je een live stream vanaf Chelsea Pier NYC hebt en Irene daar morgenochtend verwacht wordtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe je toch niet vrijwillig![]()
Voor een bijzondere sport slaap ik overdag en kijk ik 's nachtsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe je toch niet vrijwillig![]()
als het niet om bijzondere sport gaat
kijk morgen wel het journaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel als je een live stream vanaf Chelsea Pier NYC hebt en Irene daar morgenochtend verwacht wordt
dat ja. gelukkig OS in londenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor een bijzondere sport slaap ik overdag en kijk ik 's nachts
dat duurt nog evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. gelukkig OS in londen
Eerst nog maar even een paar maandjes football kijkenquote:
streamsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst nog maar even een paar maandjes football kijken
quote:
nu highschool football op streamsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog maar 12 dagen en dan begint 't echt
Om 01:30 Steelers@Falconsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
nu highschool football op streams
Ik ook niet vrees ik....quote:
Daarom dus....... ér is maar één zondagnacht dat ik wél kijk (en maandags vrij neem)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
wrom nietkan je gelijk door naar de pier
ik ga dan gewoon werken hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom dus....... ér is maar één zondagnacht dat ik wél kijk (en maandags vrij neem)
Kon ik via het menu niet vindenquote:
Jij kijkt gewoon niet livequote:
niet gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
die commercial Monday night Football night
Zal je nog wel een keer te zien krijgen. Hilarisch......quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal je nog wel een keer te zien krijgen. Hilarisch......
Loodgieter loopt gewoon weg van een ondergelopen badkamer want het is Monday night Football night
maandag om 9 uur nog twee testen en daarna uitslagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek? Rond deze tijd toch ergens?
Prettig dat je dan wél direct de uitslag krijgt en niet weer weken hoeft te wachten. Hoop dat het geen vervelende testen zijn, of mag je gewoon auto rijden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
maandag om 9 uur nog twee testen en daarna uitslagen
niks bijzonders, gewoon twee gehoortestenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prettig dat je dan wél direct de uitslag krijgt en niet weer weken hoeft te wachten. Hoop dat het geen vervelende testen zijn, of mag je gewoon auto rijden?
Ik had eigenlijk verwacht dat je die allang gehad zou hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
niks bijzonders, gewoon twee gehoortesten
eentje aan het begin. nu een ter verificatie en een andere testquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat je die allang gehad zou hebben.
Ah zo,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
eentje aan het begin. nu een ter verificatie en een andere test
weet niet, i op en af. Vlak voor vorig onderzoek zo doof als een kwartel, vlak erna weer een stuk beter. gaat op het moment redelijk. heeft alles tre maken met oorsuizen en druk op de orenquote:
Vervelend, vooral omdat je van te voren niet weet of het slecht, redellijk of stukken beter gaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet, i op en af. Vlak voor vorig onderzoek zo doof als een kwartel, vlak erna weer een stuk beter. gaat op het moment redelijk. heeft alles tre maken met oorsuizen en druk op de oren
heb niet de indruk, kan morgen in een keer slechter gaan, is niet te voorspellen. Als ik slecht hoor is wel een teken dat ik ook problemen ga krijgen in meer of mindere mate. Ben dus blij dat ik op moment redelijk hoor. Mis sowieso 40% gemiddeld, is niks aan te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vervelend, vooral omdat je van te voren niet weet of het slecht, redellijk of stukken beter gaat.
Weet je of er een relatie is met het weer?
Dus slechter horen, grotere kans op een aanval?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb niet de indruk, kan morgen in een keer slechter gaan, is niet te voorspellen. Als ik slecht hoor is wel een teken dat ik ook problemen ga krijgen in meer of mindere mate. Ben dus blij dat ik op moment redelijk hoor. Mis sowieso 40% gemiddeld, is niks aan te doen
vreselijk is dat, vooral tijdens vergaderingen. Laatste vergadering hoorde ik echt slecht, kon beter weggaan, kon het toch niet goed volgen. Maar op de werkvloer is het ook lastig, daar heb je ook nog een hoop bijgeluiden die het er niet makkelijker op makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus slechter horen, grotere kans op een aanval?
Dan zal jij dus ook niet zo blij zijn met mensen die binnenmonds mompelen in plaats van duidelijk praten.
Moet je misschien een volgende keer maar gewoon doen. Zeggen dat het niet te volgen is op deze manier en de vergadering verlaten met de mededeling dat je de notulen wel leest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
vreselijk is dat, vooral tijdens vergaderingen. Laatste vergadering hoorde ik echt slecht, kon beter weggaan, kon het toch niet goed volgen. Maar op de werkvloer is het ook lastig, daar heb je ook nog een hoop bijgeluiden die het er niet makkelijker op maken
wordt volgende vergadering lastig, ben ik notulistquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je misschien een volgende keer maar gewoon doen. Zeggen dat het niet te volgen is op deze manier en de vergadering verlaten met de mededeling dat je de notulen wel leest.
Dat is niet handig, jij moet gewoon altijd de voorzitter zijn. Kan je tenminste een opmerking maken als mensen door elkaar gaan praten of onderling gaan praten dat het wel centraal moet blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt volgende vergadering lastig, ben ik notulist![]()
onze afdelingshoofden zijn goed afgerichtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is niet handig, jij moet gewoon altijd de voorzitter zijn. Kan je tenminste een opmerking maken als mensen door elkaar gaan praten of onderling gaan praten dat het wel centraal moet blijven.
En de notulen zijn dan gewoon als volgt: "Voorzitter opent en heet iedereen welkom. Vervolgens drie kwartier onduidelijk door elkaar gepraat wat voor de notulist niet te volgen was. Voorzitter bedankt alle aanwezigen en sluit de vergadering"
Dat is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
onze afdelingshoofden zijn goed afgerichten praten niet echt veel door elkaar, en onze directeur is een goeie voorzitter
mompelaars zijn er helaas welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is goed![]()
Ik kan mij nogal storen aan mensen die er géén rekening mee houden. Zit op onze afdelingsvergadering naast een collega en maak op mijn bloknoot snel aantekeningen voor hem als de mompelaars weer aan het woord zijn.
Mijn jongste broer heeft én een lage stem en praat zo binnensmonds dat zelfs ik hem nauwelijks kan verstaan. Mijn oudste broer hoort/ziet meestal niet eens dat ie praatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
mompelaars zijn er helaas welof beter gezegd lage stemmen die niet al te hard praten. bij hoge tonen minder last
das lekker, heb ik in mijn familie gelukkig geen last van, als daar alles bij elkaar is, neem ik de benen van de herriequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn jongste broer heeft én een lage stem en praat zo binnensmonds dat zelfs ik hem nauwelijks kan verstaan. Mijn oudste broer hoort/ziet meestal niet eens dat ie praat
Daarom komt mijn oudste broer ook bijna nooit op verjaardagen, enige wat hij wél hoort zijn de gillende meiden van mijn zusjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker, heb ik in mijn familie gelukkig geen last van, als daar alles bij elkaar is, neem ik de benen van de herrie
herkenbaar. heb een hekel aan drukte, trekt enorm door mijn kopquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom komt mijn oudste broer ook bijna nooit op verjaardagen, enige wat hij wél hoort zijn de gillende meiden van mijn zusje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
maar niet om een of ander, ik ga mijn bed opzoeken
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is goed.... ik ook zo
slaap
en morgen lekker werken
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
zien dat ik verder kan met personeelsplan
Gaat lukken, tegen de lunch pasquote:
Hey Drass, zit je te streamen ??quote:
Wat zit ik te streamen Kaat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hey Drass, zit je te streamen ??
Hurrican Irene in de USA. Jij bent toch zo gebrand op noodweerquote:
ik heb ook al verschillende streams gekeken, maar nog geen spectaculaire livebeelden gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:02 schreef Drassss het volgende:
Oh, dat is niet leuk joh. Ik wil meteen vuurwerk zien en niet urenlang wat laffe zooi
Ohja ik ben eigenlijk net thuis en hoorde dat morgenvroeg pas New York de lul is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb ook al verschillende streams gekeken, maar nog geen spectaculaire livebeelden gezien.
Vind het van zo'n afstand best mooi om te zien, dat natuurgeweld. Hoop alleen dat er verder geen slachtoffers zullen vallen en de schade mee zal vallen
yep, maar de usa is wel wat groter dan alleen New Yorkquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohja ik ben eigenlijk net thuis en hoorde dat morgenvroeg pas New York de lul is.
thanksquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:17 schreef Disana het volgende:
Leuke televisie vanavond:
Een nieuw seizoen So You Think You Can Dance met daarna een vooruitblik op Expeditie Robinson,
en
Grenzeloos verliefd over een meid die in Mexico niets te zoeken heeft behalve haar vriend.
Dat laatste gaan we opnemen.
Ik zit bij Fox te kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
thankszou het bijna allemaal vergeten. Zit al de hele dat naar cnn te kijken over de orkaan Irene..
Er is nog steeds kans op een tornado. De wind aan land lijkt mij ook mee te vallen. Het blijft alleen gevaarlijk dat het water nu al gelijk met de kade staat en de zwaardere wind daar nog bij gaat komen. Hoop dat het mee gaat vallenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit bij Fox te kijken
http://www.myfoxny.com/subindex/video/live_video
Maar het schijnt nu een 'gewone' storm te worden dus het ergste gevaar lijkt voorbij.
Ja dat is waar. En het kan daar ook nergens weg, alles is rots en beton.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Er is nog steeds kans op een tornado. De wind aan land lijkt mij ook mee te vallen. Het blijft alleen gevaarlijk dat het water nu al gelijk met de kade staat en de zwaardere wind daar nog bij gaat komen. Hoop dat het mee gaat vallen
O leuk, Robinson!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:17 schreef Disana het volgende:
Leuke televisie vanavond:
Een nieuw seizoen So You Think You Can Dance met daarna een vooruitblik op Expeditie Robinson,
en
Grenzeloos verliefd over een meid die in Mexico niets te zoeken heeft behalve haar vriend.
Dat laatste gaan we opnemen.
Ja, maar je weet: liefde maakt blind. En voor ons is het leuk kijkvoerquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
O leuk, Robinson!!
Dat grenzeloos verliefd kan ik me enorm over verbazen. Reizen ze echt naar iemand met wie ze niet eens kunnen praten, met wiens familie ze niet kunnen praten enz. enz.
Of ze komen in gebied terecht waar echt niets is. Je moet wel heel, heel erg verliefd zijn om dat te willen.
Wij hebben een schotel dus ik kan gewoon alles zien wat jij ook kunt zien, misschien zelfs nog wel meer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar je weet: liefde maakt blind. En voor ons is het leuk kijkvoer![]()
Kun jij Robinson daar zien of ergens terug kijken?
Mooi. Robinson begint a.s. donderdag om 20.30 op RTL5.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wij hebben een schotel dus ik kan gewoon alles zien wat jij ook kunt zien, misschien zelfs nog wel meer.
Ja, maar het is dus weer met bekende nederlanders en vlamingen en dat vind ik toch minder leuk. Die mensen kennen elkaar vaak al vanuit het "het wereldje".quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Robinson begint a.s. donderdag om 20.30 op RTL5.
Ben ik wel met je eens, het is altijd wat minder, maar ik hoop dat ze ze flink laten afzienquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus weer met bekende nederlanders en vlamingen en dat vind ik toch minder leuk. Die mensen kennen elkaar vaak al vanuit het "het wereldje".
hey Disana, Heb het SYTYCD-topic al opgezocht, maar is ook nog niemand te bekennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, het is altijd wat minder, maar ik hoop dat ze ze flink laten afzien
Hoi kaatje, nog 20 minuutjes, ik zit er klaar voor![]()
hoi Ceetje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
waar vind ik dat topic
lamaar, heb 't al gevonden lezen is af en toe moeilijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |