had je me in een val gelokt?quote:
Goedenavond meneer de Kokquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
wat een rust. lekker vroeg slapen
paar kleine buitjes, en veel zon volgens mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe was het weer bij je vandaag
Hier weer lekker veel onweer en veel regen, maar lang zo erg niet als Irene in de USA.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
paar kleine buitjes, en veel zon volgens mij
die kans is rijkelijk aanwezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus jij gaat goed uitgerust zo vroeg slapen
Ik ga ook zo langzaam aanstalten maken, wil om half 6 mijn bed uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kans is rijkelijk aanwezig
dat doe je toch niet vrijwilligquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ook zo langzaam aanstalten maken, wil om half 6 mijn bed uit
wel als je een live stream vanaf Chelsea Pier NYC hebt en Irene daar morgenochtend verwacht wordtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe je toch niet vrijwillig![]()
Voor een bijzondere sport slaap ik overdag en kijk ik 's nachtsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe je toch niet vrijwillig![]()
als het niet om bijzondere sport gaat
kijk morgen wel het journaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel als je een live stream vanaf Chelsea Pier NYC hebt en Irene daar morgenochtend verwacht wordt
dat ja. gelukkig OS in londenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor een bijzondere sport slaap ik overdag en kijk ik 's nachts
dat duurt nog evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. gelukkig OS in londen
Eerst nog maar even een paar maandjes football kijkenquote:
streamsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst nog maar even een paar maandjes football kijken
quote:
nu highschool football op streamsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog maar 12 dagen en dan begint 't echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |