quote:
Duidelijk wel.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Duidelijk wel.
[ afbeelding ]
Inclusief dit pakje graag.
Ook zonder pakje wel hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Duidelijk wel.
[ afbeelding ]
Inclusief dit pakje graag.
Die tekst is gejat van T-Painquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef Xblister het volgende:
God damn, you think you're cool, you think I'm not, you think you tough
God damn, you think you hard, you think I'm soft, you think you rough
God damn, you talking shit, better close your lips, you need to hush
Before the end of the night I'm gonna have to take your ass to church!
quote:
quote:
Kom schieten!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef SoldMayor het volgende:
Heb vandaag de dag zegen voor schelden in MW2 gewonnen.
Wat een schijt spel soms.
Jwaids!quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:02 schreef SoldMayor het volgende:
Fucking faalende dashbord hoertjes...
![]()
Ja had dan mee gedaan kutje!quote:
Ja die ga ik morgen in 1080p kijken, allesquote:
1080pquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die ga ik morgen in 1080p kijken, alles
Been there, done that.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga slapen gekkiequote:
January Jones in leuk pakje in 1080pquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toevallig, ik ben ook een halve dag vrij vandaag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor, halve dag vrij, de rest van de middag motorrijden
eerst foto'squote:Op maandag 29 augustus 2011 09:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toevallig, ik ben ook een halve dag vrij vandaag.
Had je maar naar de meet moeten komen, had je de hele avond naar me kunnen staren.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je maar naar de meet moeten komen, had je de hele avond naar me kunnen staren.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je maar naar de meet moeten komen, had je de hele avond naar me kunnen staren.
ja dat was dan wel beetje jammer jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rossdale heeft zijn kans wel gepakt en staat heel charmant met mij op de fotoquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja dat was dan wel beetje jammer ja
Nee waar we samen op de wc gespot zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:48 schreef Bozz187 het volgende:
Die waar jij je handen voor je hoofd houdt?
oh, die heb ik niet gezienquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee waar we samen op de wc gespot zijn.
Ik probeerde ook zo charmant mogelijk te kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rossdale heeft zijn kans wel gepakt en staat heel charmant met mij op de foto
Ross had nog meer foto's gemaakt toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:59 schreef Michhas het volgende:
Wie heeft al die fotos eigenlijkwant er waren er wel meer gemaakt toch?
Hmm ken heel het mens niet, maar we gaan er eens opletten . oh en morguhquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
January Jones in leuk pakje in 1080p
Na de film weet je wel wie ik bedoelquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ken heel het mens niet, maar we gaan er eens opletten . oh en morguh
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Na de film weet je wel wie ik bedoel
Zit 'm ook te kijken, op het werk lolz.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
eerst ff jersey.shore.s04e05.pdtv.xvid-fqm kijken
Echt, en dan maar klagen dat ze hard moeten werken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zit 'm ook te kijken, op het werk lolz.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:19 schreef Parvus het volgende:
Ja ik heb er maar liefst 3!
De soort horen-zien-zwijgen foto met Pieter, Alexander en Frank.
De duimpje-omlaag foto met Michiel
en de Tittiepic met Tamara en Niels
Zal ze vanavond wel posten!
Raketgeleerden.quote:
Ja wazig he, maar goed.quote:
Download staat aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
eerst ff jersey.shore.s04e05.pdtv.xvid-fqm kijken
Hij verdient wel 2 ton per jaar en woont in een gigantische vrijstaande villaquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Raketgeleerden.Zijn altijd van die halve nazi scientists.
Ik represent LA, mijn hood daar gewoon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:19 schreef Parvus het volgende:
Ja ik heb er maar liefst 3!
De soort horen-zien-zwijgen foto met Pieter, Alexander en Frank.
De duimpje-omlaag foto met Michiel
en de Tittiepic met Tamara en Niels
Zal ze vanavond wel posten!
Ja ging echt nergens over. Mike met z'n hoofd tegen die muur wtfquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja wazig he, maar goed.
Wazig gebeuren met dat vechten
Wesley.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ging echt nergens over. Mike met z'n hoofd tegen die muur wtf.
Wel laf dat Pauly zei dat ze allebei niet kunnen vechten want Ronnie kan dat volgens mij best wel en de beveiliging heeft Mike's ass gesaved
inb4 Priscilla/Antony/Anita comments
Romanaquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wel laf dat Pauly zei dat ze allebei niet kunnen vechten want Ronnie kan dat volgens mij best wel en de beveiliging heeft Mike's ass gesaved
Miepquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Waarom eindigen al die kampernamen op een A. Ik voel me fucked.quote:
Ik zit hier echt te rillen van de kou, warm vest, dekentje over me heen, en nog koud.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom eindigen al die kampernamen op een A. Ik voel me fucked.
Anna en Emma valt toch wel mee?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom eindigen al die kampernamen op een A. Ik voel me fucked.
Mietje, ik loop nog steeds in mijn zwembroekquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit hier echt te rillen van de kou, warm vest, dekentje over me heen, en nog koud.
Je mag hier wel even komen wachten hoor boz.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:56 schreef Bozz187 het volgende:
Wil je motorverzekering afsluiten, is die miep net 1 minuut geleden gaan pauze houden. En niemand anders die dat kan doen bij de anwb. FFUUUUUUCCKKKK!!
neeee nu sta ik nog voor in de rij,quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag hier wel even komen wachten hoor boz.
Hoe wilde gij da doen dan, meiske?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mot je klappuh op die bakkes van je dan?
idd wazige shit, terwijl je dat vorige week ook al zagquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:15 schreef tliciouz het volgende:
Mike bonkt zijn hoofd tegen de muur. Wat een mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |