Ja ging echt nergens over. Mike met z'n hoofd tegen die muur wtfquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja wazig he, maar goed.
Wazig gebeuren met dat vechten
Wesley.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ging echt nergens over. Mike met z'n hoofd tegen die muur wtf.
Wel laf dat Pauly zei dat ze allebei niet kunnen vechten want Ronnie kan dat volgens mij best wel en de beveiliging heeft Mike's ass gesaved
inb4 Priscilla/Antony/Anita comments
Romanaquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Wel laf dat Pauly zei dat ze allebei niet kunnen vechten want Ronnie kan dat volgens mij best wel en de beveiliging heeft Mike's ass gesaved
Miepquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Waarom eindigen al die kampernamen op een A. Ik voel me fucked.quote:
Ik zit hier echt te rillen van de kou, warm vest, dekentje over me heen, en nog koud.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom eindigen al die kampernamen op een A. Ik voel me fucked.
Anna en Emma valt toch wel mee?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom eindigen al die kampernamen op een A. Ik voel me fucked.
Mietje, ik loop nog steeds in mijn zwembroekquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit hier echt te rillen van de kou, warm vest, dekentje over me heen, en nog koud.
Je mag hier wel even komen wachten hoor boz.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:56 schreef Bozz187 het volgende:
Wil je motorverzekering afsluiten, is die miep net 1 minuut geleden gaan pauze houden. En niemand anders die dat kan doen bij de anwb. FFUUUUUUCCKKKK!!
neeee nu sta ik nog voor in de rij,quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag hier wel even komen wachten hoor boz.
Hoe wilde gij da doen dan, meiske?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mot je klappuh op die bakkes van je dan?
idd wazige shit, terwijl je dat vorige week ook al zagquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:15 schreef tliciouz het volgende:
Mike bonkt zijn hoofd tegen de muur. Wat een mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |