Klopt volgens mij geen reet van die zijn maar jullie begrijpen het welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben benieuwd of Cillessen gelijk mag spelen...
Dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben benieuwd of Cillessen gelijk mag spelen...
Ik heb dat nooit gezegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Wel opvallend dat er nu bijna niemand meer loopt te roepen dat Vermeer evengoed gaat worden als Steek en een geweldige vervanger is
Zeg ik wel, daarom liever Gentenaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Wel opvallend dat er nu bijna niemand meer loopt te roepen dat Vermeer evengoed gaat worden als Steek en een geweldige vervanger is
Verhoeven is ajax-onwaardig. Warner heeft het niveau nog nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:13 schreef Neuroscience het volgende:
Armoe troef dat je een speler die de jeugd bij NEC heeft doorlopen haalt omdat je je eigen keepers niet goed genoeg vindt. O, well.
Dan heb ik liever Gentenaar of Babosquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
Als Cillisen eerste keeper wordt is dient Vermeer per direct een transferverzoek in.
Wel gezegd dat hij goed genoeg is voor de eredivisie, een topper is hij niet en zal dat ook niet worden, maar ik denk niet dat Cilessen op dit moment beter isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Gentenaar of Babos
Jongere keepers heb ik liever nog niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef Devv het volgende:
Gentenaar of Babos. Dan heb ik toch liever een iets jongere keeper als concurrent voor Vermeer.
Eerst Hamlap verkopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef mash_ het volgende:
Zo nu nog een spits graag. Tweede spits. Siggy moet wel basisplaats blijven houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |