abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:36:10 #211
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_101283546
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:31 schreef hufloir het volgende:

[..]

Ik hoop het wel ja. Maar als ik aanbied meer klusjes te doen voor meer geld zegt ze dat klusjes doen heel normaal is en dat ik er daarom geen geld voor krijg.
Zou haar het lijstje laten zien dat je hier gepost hebt en het vragen, nee heb je, ja kun je krijgen. ;).
En als je binnenkort folders kan lopen is het sowieso opgelost. Wat je schreef over oude kleding verkopen, dat is ook een heel goed idee van je. ^O^ .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:36:16 #212
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101283549
Laat beide gescheiden ouders 50 betalen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:36:32 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101283560
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet echt heel afwijkend, maar ook niet voor H&M standaards. Sommige zaken moet je imo niet op bezuinigen. Goed passend ondergoed is daar een van.
vind jij. Ik bespaar wel op mn ondergoed. Draag daarentegen wel dure schoenen. Daar bezuinig ik dan weer niet op.
pi_101283574
Ik ga eerst naar mijn moeder om het lijstje te bespreken, dan vraag ik vijf euro meer per maand, en als ze dat niet doet vraag ik het mijn vader.
Ik ga samen met een vriendin de krant doen dus dat zal ook wel wat bijverdienen. Als ik dan tekort kom kan ik altijd zelf nog wat bijleggen.
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:37:26 #215
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_101283598
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef hufloir het volgende:
Een aantal mensen vroegen om mijn lijstje dus hier komt ie:

Ondergoed ¤ 30
Sokken ¤ 10
Bh's ¤ 60
Bovenkleding ¤ 300
Broeken ¤ 200
Schoenen ¤ 150
Jassen ¤100
Dit is allemaal per jaar. Alles opgeteld maakt 850 : 12 is ongeveer 70 euro.
Ik heb vrij ruim gekeken dus dan stel ik ¤65 per maand voor.
Kijk, en nu heb toch heel realistisch gekeken naar wat je echt nodig hebt en wat dat dan gaat kosten. Nu weet je ook wat je kunt uitgeven aan je kleding en daar kun je je uitgavenpatroon op afstemmen. Prioriteiten stellen en keuzes maken en dat is dan meteen ook het nut van kleedgeld ^O^
(en misschien wil je vader best een keer iets extra voor je betalen maar dat is dan mooi meegenomen)
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:38:32 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101283635
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:36 schreef amaranta het volgende:

vind jij. Ik bespaar wel op mn ondergoed. Draag daarentegen wel dure schoenen. Daar bezuinig ik dan weer niet op.
Daar moet je idd ook niet op bezuinigen. Ik vind kleding belangrijk, dus geef daar relatief veel geld aan uit. Alhoewel ik ook regelmatig een slag sla in sample sales. Een beetje inventiviteit, de goede mix & match scheelt al een heleboel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101283643
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef sthomass het volgende:
Jongens, ik vind die ¤150,- in de maand niet eens belachelijk veel hoor.
Als ik zo om mij rond kijk naar klasgenoten enzo, denk ik dat die er ook wel zoiets aan besteden.

Laten we het erop houden dat alles wat je krijgt meegenomen is. Iedereen mag voor zichzelf zijn uitgavenpatroon kiezen.
Zeker mag iedereen dat en dit is gewoon jou leefomgeving, de standaard die je gewend bent. Is helemaal niet erg.
Maar besef wel dat het voor velen anders is en dat je dus moet uitkijken met je uitspraken en dat die verkeerd opgevat kunnen worden. Welvaart is niet voor iedereen vanzelfsprekend.
En daarbij laat ik het.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:39:28 #218
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_101283667
quote:

[..]

Precies, prioriteiten stellen en keuzes maken..... gaat je leven lang door. De een vindt vakanties belangrijk, de ander hangt wekelijks in de kroeg en weer een ander koopt weer meer kleding.
pi_101283758
quote:

[..]

als je een job hebt waarbij je werkgever verplicht is je schoeisel te betalen kan je nog best veel uitsparen ook. Ik heb de laatste 3 jaar geen schoenen meer gekocht; de schoenen die ik op het werk draag, die draag ik ook privé. Ok, ze zijn qua model mss nét niet wat ik anders zou kopen, maar als het al in de buurt zit ben ik best tevreden ;)

Merkkledij (en daarmee bedoel ik de betere kwaliteit, niet de merken die je koopt voor de naam) kopen is natuurlijk enkel nuttig als je weet dat je je kledij lang genoeg draagt om ook het nut van die kwaliteit te hebben. Als je ieder seizoen van broek wisselt, hoef je je geen duurdere jeans te kopen waarvan je weet dat je autozetel eerder doorgesleten is dan je jeans...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 augustus 2011 @ 12:44:30 #220
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101283809
60e is prima hoor. Ik kreeg lang niet zoveel :+.

Lang leve de uitverkoop, online winkels en de kringloopwinkels waar vaak nog goed spul hangt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:50:51 #221
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101284004
Ik vind het goede van TS om gewoon met die lijstje naar haar moeder te gaan en gewoon te vragen of ze ¤5 mee krijgt. Als wat ze extra heeft door verkoop van haar oude kleren of door te kopen in de uitverkoop is altijd mooi meegenomen, dat geld zou je dan aan de kant kunnen leggen voor andere dingen zoals sieraden of om te sparen voorals je toch een keer die ene paar dure schoenen wilt hebben
Be happy with the little things in life
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:57:17 #222
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_101284182
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:28 schreef sthomass het volgende:

[..]

Doe niet zo bijdehand, ik heb net mijn vwo diploma met natuur en techniek op mijn zestiende gehaald. Geen een onvoldoende op mijn diploma. Ik zit nu op de hogere zeevaartschool. Dat is zeer waarschijnlijk een betere opleiding dan al die marketing, economie, management en sportopleidingen..
Prachtig dat je dan vervolgens 'sokken' nog met een z schrijft.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_101284322
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:36 schreef hufloir het volgende:
Ik ga eerst naar mijn moeder om het lijstje te bespreken, dan vraag ik vijf euro meer per maand, en als ze dat niet doet vraag ik het mijn vader.
Ik ga samen met een vriendin de krant doen dus dat zal ook wel wat bijverdienen. Als ik dan tekort kom kan ik altijd zelf nog wat bijleggen.
ook met die opmerking zou je bij mij gekort worden :')

srsly: eerst aan mama vragen en als het daar niet van mag, dan vraag ik het wel aan papa. lekkere onderlinge verhoudingen zo :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101284376
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Prachtig dat je dan vervolgens 'sokken' nog met een z schrijft.
De 'z' zit naast de 's', dus dat was een typfout. Ik ga niet elke keer mijn post op typfouten nakijken, omdat er misschien wel mensen zijn die mij daarop gaan corrigeren. Je moet niet zo zielig doen.
pi_101284645
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:02 schreef sthomass het volgende:

[..]

De 'z' zit naast de 's', dus dat was een typfout. Ik ga niet elke keer mijn post op typfouten nakijken, omdat er misschien wel mensen zijn die mij daarop gaan corrigeren. Je moet niet zo zielig doen.
wat voor een gaar toetsenbord heb jij, de Z zit schuin onder de s, hoewel in de buurt is het overduidelijk een andere plek waar je niet echt een tikfout mee kan maken..
pi_101284686
Nee, teveel.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_101284718
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:12 schreef mschol het volgende:

[..]

wat voor een gaar toetsenbord heb jij, de Z zit schuin onder de s, hoewel in de buurt is het overduidelijk een andere plek waar je niet echt een tikfout mee kan maken..
In mijn eerste post schreef ik sokken toch ook met een 's'. Ik zit op een kleine laptop, dus de z sit bij mij vlak bij de s. Ik weet echt wel dat sokken met een 's' is. Ik maar er dus blijkbaar wel een typfout mee. Waarom zouden jullie daar over gaan zeuren?
pi_101284782
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:15 schreef sthomass het volgende:

Waarom zouden jullie daar over gaan zeuren?
welkom op fok :')
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_101284841
quote:

[..]

In mijn eerste post schreef ik sokken toch ook met een 's'. Ik zit op een kleine laptop, dus de z sit bij mij vlak bij de s. Ik weet echt wel dat sokken met een 's' is. Ik maar er dus blijkbaar wel een typfout mee. Waarom zouden jullie daar over gaan zeuren?
Ja, sommige mensen gaan daar over zeuren, wen er maar aan, dit is FOK :P

maarre... ''on topic''

http://www.alfagroepverspreidingen.nl/bezorger%20worden.html

Kan je op zijn minst 1x per week een peperdure onderbroek aanschaffen als je dat zo
belangrijk vind :')
pi_101284878
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:36 schreef hufloir het volgende:
Wees erop voorbereid dat ze je vervolgens 5 euro minder geeft en je het met 55 euro moet doen.
Dat zou mijn reactie in ieder geval zijn. Op voorhand, zonder dat je er ervaring in hebt en creatief bent al meer gaan vragen.

Je kan de boom in met je gedrag.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zondag 28 augustus 2011 @ 13:39:50 #231
30252 Soempie
Procreating
pi_101285353
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef simmu het volgende:

[..]

ook met die opmerking zou je bij mij gekort worden :')

srsly: eerst aan mama vragen en als het daar niet van mag, dan vraag ik het wel aan papa. lekkere onderlinge verhoudingen zo :N
Dat hebben de ouders er dan wel zelf naar gemaakt natuurlijk. Ook de vader die aangeeft dat het weinig is...tja, niet netjes, overleg dan eerst met je ex.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101285615
quote:

[..]

Zit bij jou de t ook zo dicht bij de d?
pi_101285723
quote:
8s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef thenxero het volgende:

[..]

:') zit je onderbroek te strak? :')
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:02:53 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101286179
quote:
8s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef thenxero het volgende:

[..]

Welnee, gewoon alles voor de zekerheid met dt schrijven. Het is vast wel een keer goed.
Maar dat geeft niet hoor. Hij heeft niet alleen een rijke vader, hij heeft op z'n 16de al z'n vwo diploma. En zit op de matrozenopleiding. Op zee hoef je niet te kunnen spellen.
pi_101286690
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 09:45 schreef hufloir het volgende:

[..]

Je ziet vaak dat je met shirts van twee tientjes langer doet met die van een
Dan koop je er eentje i.p.v. twee...zo moeilijk is het toch niet? :') Waarom moet je überhaupt elke maand kleding kopen, zo snel groei je ook niet. en dan koop je ook maar wat minder modegevoelige kleding. Ik koop echt alleen maar kleding als het echt nodig is en vaak kijk ik eerst ook nog even in de Kringloop of daar niet of nauwelijks gedragen kleding ligt die net een paar maanden oud is, zeker bij vrouwen is de keuze enorm aan niet of hooguit een paar keer gedragen kleding en dat is ook te merken want genoeg pubers zie ik er rondlopen die massaal inslaan met prijzen van 3-5 euro per item. :') Maar zoiets zal voor jou wel vloeken in de kerk zijn want oh jeetje de Kringloop :X . :+ Kleedgeld krijgen is een manier om te leren de tering naar de nering te zetten wat betreft geld mocht je het nog steeds niet doorhebben. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:17:32 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101286815
Kleding swappen is trouwens ook helemaal je van het.
Feestjes waar je je eigen kleding kunt ruilen tegen kleding van andere gelijkgestylden komen als paddenstoelen uit de grond.
Misschien ook een idee om op zo'n manier je kledingkast uit te breiden met voor jou splinternieuwe zaken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101286984
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat hebben de ouders er dan wel zelf naar gemaakt natuurlijk. Ook de vader die aangeeft dat het weinig is...tja, niet netjes, overleg dan eerst met je ex.
ik zie een goed opvoedmomentje dan :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101287947
quote:
15s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:20 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Wees erop voorbereid dat ze je vervolgens 5 euro minder geeft en je het met 55 euro moet doen.
Dat zou mijn reactie in ieder geval zijn. Op voorhand, zonder dat je er ervaring in hebt en creatief bent al meer gaan vragen.

Je kan de boom in met je gedrag.
Als je ergens eenmaal aan begint zit je er vaak aan vast...
pi_101288286
check britain. koop ik bijna al mn shirts. 25-30 euro. En anders Jack and Jones\Men At Work?
Ik ben Jasper. Ik houd van Metal, Rock, Punkrock, Hard Rock, en nog wat stijlen, maar ook Dance.
pi_101289988
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:51 schreef jasje225 het volgende:
check britain. koop ik bijna al mn shirts. 25-30 euro. En anders Jack and Jones\Men At Work?
Ik vind 30 vrij veel voor een tshirt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')