abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101281577
Klopt, typefout. Anders was dochterlief wel tevreden.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_101281579
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef hufloir het volgende:

[..]

Het is inderdaad haar geld maar waarom doet ze dat dan?
En als je bij mij op school rondkijkt zie je bijna alleen maar uggs. Die krijg ik niet. Van mn vader en mn moeder niet. Ik wil ze btw ook niet eens. Maar die zijn toch ook vrij duur zover ik weet.
Ik weet niet op wat voor school je zit maar als ik meisje van jouw leeftijd zie dan zie ik het groot deel op "gewonen" gympen lopen. Het is denk ik ook maar wat je wilt zien.
pi_101281595
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:56 schreef hufloir het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor vijftig/zestig euro een goed paar schoenen kan kopen.
daarom. Sparen wat is daar zo moelijk aan zeg? :')

Ik krijg 40 euro per maand, maar als ik een goede winterjas of winterschoenen wil (hier in zweden met sneeuw enzo) spaar ik 3 a 4 maanden en koop ik goede schoenen van 150 euro waar ik 3 jaar mee kan
pi_101281598
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Dit antwoord bevestigt mijn gedachte over je. Je bent het type kind dat zijn ouders zoveel mogelijk probeert uit te zuigen en nergens dankbaar voor is. In plaats van dat je dankbaar bent voor de 60 euro die je wel krijgt, ben je ondankbaar voor wat je niet krijgt.

Ben trouwens wel eens benieuwd, wat jij schappelijke prijzen vindt voor een jas of schoenen als je met 720 euro de maand niet uitkomt.
720 is per jaar he :P
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:58:11 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101281599
quote:
Nou dan. Koop je maand 1 een paar schoenen en maand 2 een paar leuke shirts, twee maanden sparen en je hebt een merkjeans bij elkaar gespaard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101281607
quote:

[..]

En als je bij mij op school rondkijkt zie je bijna alleen maar uggs. Die krijg ik niet. Van mn vader en mn moeder niet. Ik wil ze btw ook niet eens. Maar die zijn toch ook vrij duur zover ik weet.
Omdat ze er g*d keihard voor werkt! Alleestaand is, een puberende dochter op moet voeden en ze het waarschijnlijk al moeilijk genoeg heeft en op die manier iets kan doen wat echt van haarzelf is, waarbij ze het gevoel heeft dat ze er zelf hard voor gewerkt heeft en er volgend jaar en het jaar erop nog steeds in rondloopt!

En dan komt ze thuis van het shoppen en dan staat er een jaloerse dochter in de gang die alleen maar loopt te klagen, waarna ze de keuken in gaat om voor jou weer te koken, te wassen, te poetsen en op tijd naar bed te gaan, zodat zij de volgende dag weer kan gaan werken en jij uit kan gaan.

Echt.. wees dankbaar voor wat je hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:58:51 #132
30252 Soempie
Procreating
pi_101281615
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat ze er zelf voor heegt gewerkt en er niet volgend jaar al is uitgegroeid.
En wat is het nut van die Uggs-comment?
Je bent me voor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:59:35 #133
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_101281623
quote:

[..]

Eens.
Maak eens een rekensommetje zoals hiervoor door anderen is gedaan met daarin hoeveel jij uitgeeft aan alles?
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_101281628
.

[ Bericht 99% gewijzigd door CafeRoker op 28-08-2011 11:05:17 ]
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2011 @ 11:00:31 #135
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101281632
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:49 schreef hufloir het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben ook verwend. Maar mijn moeder koopt zelf kledingstukken van 150 euro dus dan vind ik dat ze dat ook niet moet doen als ze financieel niet zo lekker zit.
Heel grof wat ik nu zeg: als je moeder jou niet zou hebben zou ze zelfs stukken van 300 euro kunnen kopen.

Je mag blij zijn met wat je krijgt en je moet niet zeuren over wat je niet krijgt. Zelfs al zat je moeder niet krap dan vind ik ¤ 60 nog meer dan voldoende. Zoals hier al vaker gezegd is, kan je een tientje of twee tientjes per maand opzij zetten voor jassen/schoenen. Er zijn genoeg pubers die met minder moeten doen. Jammer dat jij je moeder niet dankbaar bent voor wat je krijgt.
Are you fokking to me?
pi_101281642
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou dan. Koop je maand 1 een paar schoenen en maand 2 een paar leuke shirts, twee maanden sparen en je hebt een merkjeans bij elkaar gespaard.
Ik denk dat haar moeder haar dat ook wil bijbrengen, dat ze niet iedere maand haar geld moet uitgeven maar gewoon moet sparen. Zoals "grote" mensen dat ook moeten. Ik wil ook graag een andere auto maar kan nu nog niet naar de dealer omdat ik nu nog maar geld heb voor een kleine auto van 10 jaar terwijl ik een middenklasser van een jaar of 3 wil. Dus ik zal toch even moeten sparen omdat ik niet voor een auto wil lenen.
pi_101281657
Ik denk eerlijkgezegt niet dat het nog zin heeft om hier verder op in te gaan.

TS is een eigenwijze verwende K*T puber die toch niet wil luisteren.
pi_101281665
Shoenen: 60+60+60= 180
T-shirt: 15+15+15+20+30 = 95
Broeken: 40 + 40 + 40 = 120
WinterJas: 100
Zomerjas: 50
-----------------------------------------------
= 545

= 175 over aan de rest.
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:02:33 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_101281667
TS, wat heb je nu liggen aan kleding wat nog goed mee kan? Wat heb je echt nodig?

Met dat lijstje kun je naar je moeder, zodat ze misschien de eerste paar dingen samen met jou betaalt, zodat je een goede start hebt. Stel dat je voor de winter echt een nieuwe jas, schoenen, truien en broeken nodig hebt, dan gaat het misschien inderdaad moeilijk. Leg dat dan je moeder voor, i.p.v. te klagen zonder daadwerkelijk aan te komen met goede argumenten. Dan heeft je moeder ook de kans om mee te kijken naar je lijstje en mee te denken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101281682
quote:
4s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:01 schreef gogosweden het volgende:

Denk het ook. IK ga eerst maar een koffie maken, de wasmachine en vaatwasser voldoen en dan zie ik wel weer.
pi_101281698
quote:
4s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:01 schreef gogosweden het volgende:

Dat zal het dan wel zijn ja. Een iemand die het met me eens is en de rest vind dat ik niet moet zeuren dus dan ligt het aan mij ja. Oke, jullie hebben gelijk.
pi_101281702
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:02 schreef Soempie het volgende:
TS, wat heb je nu liggen aan kleding wat nog goed mee kan? Wat heb je echt nodig?

Met dat lijstje kun je naar je moeder, zodat ze misschien de eerste paar dingen samen met jou betaalt, zodat je een goede start hebt. Stel dat je voor de winter echt een nieuwe jas, schoenen, truien en broeken nodig hebt, dan gaat het misschien inderdaad moeilijk. Leg dat dan je moeder voor, i.p.v. te klagen zonder daadwerkelijk aan te komen met goede argumenten. Dan heeft je moeder ook de kans om mee te kijken naar je lijstje en mee te denken.
Dat probeerde ik bij mijn baas ook. Ik wilde eerst een nieuw huis van hem voor ik daar in dienst kwam, want vond het zonde van om van mijn verdiende geld een hypotheek te moeten betalen.. ;(
pi_101281715
quote:

[..]

jij verwende puber jij :')

zeiken over uggs die je niet krijgt terwijl je ze niet eens wil. als je de mijne was geweest, dan was dat kleedgeld bij deze verlaagd tot 50 euro per maand. als straf voor het zeiken :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101281717
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef hufloir het volgende:

[..]

Dat zal het dan wel zijn ja. Een iemand die het met me eens is en de rest vind dat ik niet moet zeuren dus dan ligt het aan mij ja. Oke, jullie hebben gelijk.
vooral niet luisteren naar wat de meerderheid zegt hoor. Die hebben allemaal ongelijk!

:')_!
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:08:05 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101281763
Oh jee, het verwende pubertje is op haar teentjes getrapt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101281766
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:05 schreef simmu het volgende:

[..]

jij verwende puber jij :')

zeiken over uggs die je niet krijgt terwijl je ze niet eens wil. als je de mijne was geweest, dan was dat kleedgeld bij deze verlaagd tot 50 euro per maand. als straf voor het zeiken :*
ik zou het gewoon gereduceerd hebben tot 30 en gezegd: je gaat maar naar een kringloop winkel Zat spul dat gloednieuw is voor een prikkie (broeken voor 10 euro, shirts voor 5 enzo) op de kop te tikken, maar in kringloopwinkel omdat er een productiefoutje inzit (meestal een verkeerd stikje ergens)

tis maar goed dat ik geen kinderen wil hebben :')
pi_101281797
TS had dit topic moeten openen in PUB, daar was 90% het met háár eens geweest :Y
pi_101281805
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:09 schreef Adolecens het volgende:
TS had dit topic moeten openen in PUB, daar was 90% het met háár eens geweest :Y
:D
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:10:59 #149
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_101281822
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef hufloir het volgende:

[..]

Ik ben gewoon benieuwd naar jouw rekensommetje. Want volgens mij zit je zelf verkeerd te denken, ik denk dat jij met je uitgiftepatroon best ver kan komen, ook met wat duurdere shirtjes, alleen moet je dan sparen.
Als dit in september in gaat en je wil in november een nieuwe winterjas kopen, kun je de komende maanden (sept, okt en nov) 40 euro opzij leggen.
Dan heb je 120 voor een jas en kun je deze en de volgende maanden elke maand een shirtje kopen.
Heb je ook nog schoenen nodig, dan zou je deze maand en volgende maand even niets moeten kopen. Of je koopt een wat goedkopere jas.
Kun je je oude jas nog aan, dan kun je ook even een paar maandjes langer wachten met een nieuwe kopen en hem in de uitverkoop halen.

Het is niet zo moeilijk, je moet het alleen even leren. Houd netjes bij in een schriftje wat je waaraan uitgeeft en dan herken je ook gauw genoeg een patroon en weet je altijd wat je over hebt enzo.

Succes ^O^
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_101281840
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:09 schreef Adolecens het volgende:
Het bewijs dat de meeste van mijn leeftijd er zo over denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')