Dan moet je sparen, meer geld vragen, of bij h&m bestellen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch nog geen shirt van kopen?![]()
*stampvoet* da's nog niet eens 1 onderbroek
deze 23jarige hippe studente redt dat ook langer nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb even zitten rekenen naar aanleiding van dit topic. Ik wil oooook 60 euro kleedgeld in de maand zeg![]()
Kweet nog niet van wie, maar nu hou ik het iig niet over.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch nog geen shirt van kopen?![]()
*stampvoet* da's nog niet eens 1 onderbroek
ik als ouder van drie heb zulks nog nooit gedaan. Mijn kinderen weten serieus niet dat er kinderen zijn die niet weten wat er in de wereld te koop is. Het is ook maar voor een zeer klein deel weggelegd is om zo kleren te kopen. Dit is uitgaande van de ouders die ik ken bij 99% zeker niet het geval.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef sthomass het volgende:
Ach als ouder weet je ook dat je geld moet hebben om kinderen te krijgen. Ik heb van jongs af aan eigenlijk altijd gewoon goede kleding gekregen. Ik ging altijd naar een grote kledingmall, en binnen een half uur was ik weg met een paar tassen vol kleding. Ik had tot serieus een jaar geleden nog nooit van zulke goedkope kleding als van hm etc gehoord.
mama is stoutquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik als ouder van drie heb zulks nog nooit gedaan. Mijn kinderen weten serieus niet dat er kinderen zijn die niet weten wat er in de wereld te koop is. Het is ook maar voor een zeer klein deel weggelegd is om zo kleren te kopen. Dit is uitgaande van de ouders die ik ken bij 99% zeker niet het geval.
Zelfs al zou het kunnen dan zou ik het niet doen. Met de snelheid waarop ze nu groeien en broeken slijten.... Als straks de grootste groei er wat af is zien we wel verder.
Pics als voorbeeld tbv dit topic..quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef thethoryd het volgende:
Ik snap dit echt niet, ik ben zelf 15, krijg ¤65 per maand, en koop ALLEEN merkkleding... En ik hou nog geld over ook! Ik heb best veel kleren, maar je moet ook goed zoeken.. Nu bijv. bij asos.com , frontrunner.nl , go-britain.nl etc etc allemaal uitverkoop, dan moet je daar echt kijken voor (goedkopere) merkleding!
Ik moet van die ¤65,- per maand kleding,en beltegoed kopen, en dingen die ik eigenlijk niet nodig heb... Wat ik heb afgesproken is dat op elke verjaardag ik er ¤5,- erbij krijg, en laatst was ik in een halfjaar 5 schoenmaten gegroeid, toen heeft mijn moeder daar ook bij geholpen (sokken etc)...
Samengevat; (ONLINE) SALE!!!!!! Is op sommige sites het hele jaar, anderen alleen aan het eind van het seizoen
Geen wonder dat dat ook kan; ¤ 15,= per week is ¤ 65,= per maand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:45 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar dan moet ze me elke week betalen, niet echt handig lijkt me.
Mijn moeder wel, maar jij blijkbaar niet. 4 x 15 is toch echt 60, en geen 65quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat ook kan; ¤ 15,= per week is ¤ 65,= per maand.
Ik neem aan dat je moeder wel kan rekenen
Dat is dan fout gedacht, want er zijn ook maanden die uit 5 weken bestaan. Anders zou een jaar ook maar 48 weken hebben en niet 52.quote:
Tenzij mn moeder goed is in rekenen en zij het doorheeft...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef thethoryd het volgende:
Dan krijg je dus zonder dat je moeder het doorheeft 5 euro extra!
Zou het?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:58 schreef hufloir het volgende:
Dat dacht ik ook altijd, maar dan denk ik dat die 2/3 dagen verschil toch uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |