quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:49 schreef TNA het volgende:
LIKE DEZE COMMENT ALS JE OOK AAN KLAARKOMEN DACHT LOL!!1!11!1
Doe normaal man. Kezman, leuke speler.. niks mis meequote:
Die duimpjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe normaal man. Kezman, leuke speler.. niks mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:49 schreef TNA het volgende:
TS is een vrouw, is mij verteld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat gespreksonderwerp nummer 1 onder mannen nou eenmaal voetbal is.
ik vin leuker praten over treinen met mn makker sociosquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat gespreksonderwerp nummer 1 onder mannen nou eenmaal voetbal is.
Maakt in deze niet uit, 95 % van FOK! is man dus dan nog zou het over voetbal horen te gaan hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
TS is een vrouw, is mij verteld.
Het zou echt de Nederlandse stunt-transfer van 2011/2012 zijn in elk geval. Snap niet dat Feyenoord het dan niet probeert. Als NAC het kan, kan Feyenoord het zeker.quote:Kezman: 'Ik zou heel graag voor NAC Breda spelen'
Mateja Kezman praat met NAC Breda over een mogelijke samenwerking. De 32-jarige spits, die in het verleden in de Eredivisie furore maakte bij PSV, ziet een terugkeer op de Nederlandse velden helemaal zitten. De Serviër zit zonder club sinds zijn vertrek bij South China uit Hong Kong.
'Ik heb na mijn vertrek bij PSV bij veel grote clubs een fantastische tijd gehad, maar nergens hebben ik en mijn gezin ons zo thuis gevoeld als in Nederland', laat Kezman weten aan Voetbal International. 'NAC Breda heeft interesse en ik heb in interesse in NAC Breda.'
'We gaan nu kijken of we nader tot elkaar kunnen komen', vervolgt de spits. 'Wat mij betreft zou het geweldig zijn. Nederland is mijn tweede vaderland.' PSV haalde Kezman in 2000 van Partizan Belgrado naar Eindhoven. Voor de Brabanders maakte hij 105 doelpunten in 122 competitiewedstrijden in vier succesvolle seizoenen.
Na PSV speelde Kezman voor Chelsea, Atlético Madrid, Fenerbahçe, Paris Saint-Germain, Zenit Sint-Petersburg en als laatste dus voor South China. Alleen bij Fenerbahçe slaagde de Serviër erin enigszins in de buurt te komen van zijn voortreffelijke moyenne die hij bij PSV had.
Wel weer goeie tv thoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk komt hijJojoortje , haten op Kezman
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
TS is een vrouw, is mij verteld.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
lekker boeie? ik weet niet wie dat is en 99% van de nl bevolking ook niet houd deze zooi lkkr in voetbal
Nee, want ik klaag josti.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
lekker boeie? ik weet niet wie dat is en 99% van de nl bevolking ook niet houd deze zooi lkkr in voetbal
Hoi SwJ.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Blijf eens in je eigen forum![]()
Met je voetbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |