quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:49 schreef TNA het volgende:
LIKE DEZE COMMENT ALS JE OOK AAN KLAARKOMEN DACHT LOL!!1!11!1
Doe normaal man. Kezman, leuke speler.. niks mis meequote:
Die duimpjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe normaal man. Kezman, leuke speler.. niks mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:49 schreef TNA het volgende:
TS is een vrouw, is mij verteld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat gespreksonderwerp nummer 1 onder mannen nou eenmaal voetbal is.
ik vin leuker praten over treinen met mn makker sociosquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat gespreksonderwerp nummer 1 onder mannen nou eenmaal voetbal is.
Maakt in deze niet uit, 95 % van FOK! is man dus dan nog zou het over voetbal horen te gaan hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
TS is een vrouw, is mij verteld.
Het zou echt de Nederlandse stunt-transfer van 2011/2012 zijn in elk geval. Snap niet dat Feyenoord het dan niet probeert. Als NAC het kan, kan Feyenoord het zeker.quote:Kezman: 'Ik zou heel graag voor NAC Breda spelen'
Mateja Kezman praat met NAC Breda over een mogelijke samenwerking. De 32-jarige spits, die in het verleden in de Eredivisie furore maakte bij PSV, ziet een terugkeer op de Nederlandse velden helemaal zitten. De Serviër zit zonder club sinds zijn vertrek bij South China uit Hong Kong.
'Ik heb na mijn vertrek bij PSV bij veel grote clubs een fantastische tijd gehad, maar nergens hebben ik en mijn gezin ons zo thuis gevoeld als in Nederland', laat Kezman weten aan Voetbal International. 'NAC Breda heeft interesse en ik heb in interesse in NAC Breda.'
'We gaan nu kijken of we nader tot elkaar kunnen komen', vervolgt de spits. 'Wat mij betreft zou het geweldig zijn. Nederland is mijn tweede vaderland.' PSV haalde Kezman in 2000 van Partizan Belgrado naar Eindhoven. Voor de Brabanders maakte hij 105 doelpunten in 122 competitiewedstrijden in vier succesvolle seizoenen.
Na PSV speelde Kezman voor Chelsea, Atlético Madrid, Fenerbahçe, Paris Saint-Germain, Zenit Sint-Petersburg en als laatste dus voor South China. Alleen bij Fenerbahçe slaagde de Serviër erin enigszins in de buurt te komen van zijn voortreffelijke moyenne die hij bij PSV had.
Wel weer goeie tv thoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk komt hijJojoortje , haten op Kezman
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
TS is een vrouw, is mij verteld.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
lekker boeie? ik weet niet wie dat is en 99% van de nl bevolking ook niet houd deze zooi lkkr in voetbal
Nee, want ik klaag josti.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
lekker boeie? ik weet niet wie dat is en 99% van de nl bevolking ook niet houd deze zooi lkkr in voetbal
Hoi SwJ.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Blijf eens in je eigen forum![]()
Met je voetbal
quote:Van As: "NAC kan Kezman niet betalen"
Jeffrey van As, technisch directeur van NAC Breda, laat weten dat de club uit Breda niet in gesprek is met Mateja Kezman. Dat liet de spits eerder zelf weten tegenover Voetbal International.
"We zijn één keer gebeld door een Servische makelaar", aldus Van As tegenover BN/De Stem. "Die vroeg me of ik Kezman een goede spits vind. Ik heb daar 'ja' op geantwoord. Daarna is er geen contact meer geweest." Kezman zou volgens de clubbestuurder wel een interessante optie zijn. Maar Kezman moet een buiten EU-salaris verdienen. En dat kan NAC echt niet betalen."
Bovendien kan NAC Breda niet handelen op de transfermarkt tot Matthew Amoah is verkocht. De Ghanese spits wil graag vertrekken bij de Noord-Brabanders, maar van interesse is nog geen sprake. ",En ik denk ook niet dat dit nog gaat gebeuren", zo laat Van As weten aan het dagblad.
Ah, het was al zo vreemd.quote:
Iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, het was al zo vreemd.
Maar wat een raar telefoongesprek dan:
*Rinkel
"Goedemiddag, met Jeffrey van As"
"Goedemiddag meneer van As, spreek ik met de technisch directeur van NAC?"
"Ja daar spreekt u mee"
"Mooi. Ik ben de zaakwaarnemer van Mateja Kezman, en ik had een vraag. Vindt u Mateja Kezman een goede spits?"
"Uh ja hoor."
"Ok bedankt voor uw tijd. Dag meneer van As"
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar je klacht lijkt gelukkig voor jou niet uit te komen dus
Of het wordt juist nog een grotere nachtmerrie voor je.quote:
No waysquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of het wordt juist nog een grotere nachtmerrie voor je.
31/08 23:55 - Ajax haalt Mateja Kezman als opvolger vertrokken El Hamdaoui.
El Hamdaouiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of het wordt juist nog een grotere nachtmerrie voor je.
31/08 23:55 - Ajax haalt Mateja Kezman als opvolger vertrokken El Hamdaoui.
En dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:49 schreef TNA het volgende:
Klopt. Heb je echt zo'n grote?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef Adelante het volgende:
vrouwen geloven ook alles wat je ze zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |