Omdat ik het koud had vanmiddag!quote:

Nou ja gegeten niet, maar wel vermEUrdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is die SQ altijd helder in het weekend he?.
Mijn miepie heeft ook al eens een vogel opgegeten, nou ja gegeten niet maar wel vermoord.
Lag er een dikke merel onder de keukentafel

Is van mijn achterneefquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik was fan van de kerstezel. Mocht ie lekker met marjolijn samen in dat pak

Oh, daar wil ik dus serieus wel swatches van! Vooral die khaki lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net de nieuwe gelliners van catrice gehaald in zilver en khakibruingroen, en essence heeft nu een translucent matte poeder. Wat een bazenspul zeg, je veegt het over je zweetponem en je bent weer mat! En dat voor 3,49

SAMSON EN GERTquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
Kvk ken ik bijna niet. Ja een paar uber bekende liedjes; maar verder was het niet echt bekend in belgie.
Maar wij hadden dan ook...
WHA WHA GERTJE !!!! Ik moest kloppen want de bel doet het niet![]()

Marleneke is het toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wilde iets quoten van Samson en Gert maar ik kan nergens opkomen. Madeleiiineke.

Ik zou het doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:06 schreef Lindytje het volgende:
Uurtje slapen of niet? Of zou ik dan straks nog gaarder zijn?

Jongens jongens, dat is toch lachwekkend?quote:Vorig jaar was er een persoontje die gezegd heeft dat ze me 'achter de schermen kapot wilde maken' terwijl ze wist dat ik op dat moment de wens had om fulltime te kunnen bloggen. Ze waagde een poging door gal over mij te spuwen bij een mediabureau, maar vergat daarbij dat ik:
1. niet zomaar kapot te krijgen ben
2. nooit opgeef
3. hierdoor extra gemotiveerd werd om door te zetten (dankjewel hiervoor!)

pics!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fijn gefaald met dico vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |