En dat kun je zeggen zonder zonder onderzoek...knap...ik snap werkelijk niet waarom dierenartsen 6 jaar moeten studeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef Integraalfiets het volgende:
Kan niet, ik ga morgenvroeg weg, en die kan er waarschijnlijk weinig aan doen.
Wat een vage redenering.... Niemand anders die met het beestje naar de DA kan? En verder hetzelfde wat trovey zegt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef Integraalfiets het volgende:
Kan niet, ik ga morgenvroeg weg, en die kan er waarschijnlijk weinig aan doen.
Dat herken ik ook wel. Maar als deze zo speciaal is voor TS, zou hij toch iets meer moeite moeten doen. Of gewoon niet zeuren en het beestje dood laten gaan als hij in Lloret zit. Een van de twee, toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:28 schreef trovey het volgende:
Combi katten en boerderij betekent meestal dat katten gewoon moeten werken en niet moeten zeuren als er wat fout met hun gaat. Heb zelf ook verre familie met een boerderij dus ik ken hun denkwijze wel een beetje, heel jammer dat het zo is maar het is helaas regelmatig zo dat boerderijkatten zelden de dierenarts zien..
Ik vind het verdomd sneu voor de katquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:53 schreef Integraalfiets het volgende:
maar, ik heb dit topic een beetje in n opwelling gestart... gaat alweer een beetje beter, heb er vrede mee, kan er toch niks aan doen. En er is natuurlijk de kans dat hij gewoon blijft leven en dat hij gewoon wat ouder word
Fijne vakantie en ik hoop dat de kat er gewoon nog voor je is als je terug komt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:59 schreef Integraalfiets het volgende:
Ik ga slapen, moet er morgen vroeg uit en kan er niks aan doen behalve hopen dat hij niet ziek is (het is niet zo dat de kat kruipt ofzo, hij loopt nog wel gewoon en komt nog gewoon op schoot.)
Ik hoop echt dat deze lieverd,na jou vakantie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:53 schreef Integraalfiets het volgende:
maar, ik heb dit topic een beetje in n opwelling gestart... gaat alweer een beetje beter, heb er vrede mee, kan er toch niks aan doen. En er is natuurlijk de kans dat hij gewoon blijft leven en dat hij gewoon wat ouder word
vind je?quote:
Voor de katten word goed gezorgd, ze krijgen elke dag melk en brokken, en ze krijgen elke dag bakken vol aandacht. Maar we hebben er 30 en elk jaar weer een paar nieuwe nesten. Als je voor elke kat die wij hebben dierenartskosten moet gaan betalen, wordt het een hele dure bezigheid. Op dit moment zijn alle katten gezond, dus is er geen reden om je druk over te makenquote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je?
ik had het fijner gevonden te lezen dat alle katten gevlucht waren en een fijn onderdak hadden gevonden.
sjezus zeg, katten houden en er voor de rest niet voor willen zorgen is zo van begin van de vorige eeuw
Tip van de dag: investeer nu een paar honderd euro in sterilisatie van je poezen, dan heb je op termijn veel minder dierenartskosten, want veel minder katten.quote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Voor de katten word goed gezorgd, ze krijgen elke dag melk en brokken, en ze krijgen elke dag bakken vol aandacht. Maar we hebben er 30 en elk jaar weer een paar nieuwe nesten. Als je voor elke kat die wij hebben dierenartskosten moet gaan betalen, wordt het een hele dure bezigheid. Op dit moment zijn alle katten gezond, dus is er geen reden om je druk over te maken
Sterilisatie/castratie FTWquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Voor de katten word goed gezorgd, ze krijgen elke dag melk en brokken, en ze krijgen elke dag bakken vol aandacht. Maar we hebben er 30 en elk jaar weer een paar nieuwe nesten. Als je voor elke kat die wij hebben dierenartskosten moet gaan betalen, wordt het een hele dure bezigheid. Op dit moment zijn alle katten gezond, dus is er geen reden om je druk over te maken
Lees jij mijn vorige post wel? Alle katten worden goed verzorgd. Jammer dat mensen een verkeerd beeld hebben van iets.quote:Op maandag 5 september 2011 02:59 schreef Aeve het volgende:
Ach, bij een van de vele volgende nesten kan je een nieuw favorietje kiezen.
Jammer dat het er nog steeds zo aan toe gaat op sommige boerderijen.
Goed verzorgd? Als katten elk jaar een nestje krijgen noem ik dat geen goede verzorging hoor. Het is elk jaar een aanslag op het lichaam van de poes en buiten dat zijn er al zoveel kittens in de wereld.quote:Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Lees jij mijn vorige post wel? Alle katten worden goed verzorgd. Jammer dat mensen een verkeerd beeld hebben van iets.
Als er elk jaar nesten bij komen, dan heb je wel degelijk reden om je zorgen te maken. Dan is er namelijk iets helemaal niet in orde.quote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef Integraalfiets het volgende:
En daarmee maken jullie een ernstig probleem alleen maar erger. Er is een overschot aan katten in Nederland. De asiels zitten vol leuke katten, ook jonge katjes, die nog een huisje zoeken. Als jullie steeds katjes blijven fokken en die weggeven dan gaan die mensen geen katje meer uit het asiel halen en blijven die daar zitten. Als het asiel vol zit kunnen katten in nood daar niet heen gebracht worden en komen op straat terecht.quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Integraalfiets het volgende:
Er komen elk jaar een stuk of 4 katten bij, een groot deel van de jonge katten gaat weg naar mensen.
Als ik de rest zo lees..... lijkt het me dat je het antwoord op die vraag al zelf kunt bedenken..quote:Op maandag 5 september 2011 17:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Worden jullie kittens ontwormd, onvlooid, ingeent en gechipt voor ze weggegeven worden ?
Je moet doen wat je niet laten kunt, maar dit is echt onzinquote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Integraalfiets het volgende:
Melk is wel degelijk goed voor katten, maar het is niet goed als je ze eerst water voert en daarna overstapt op melk, dan krijgen ze diarree en dergelijke klachten.
Zo had ik het nog niet bekeken. Maar je moet wel héél veel melk voeren als je geen van de dieren laat helpen, want ze fokken als konijnen. Ik zeg anderhalve liter pakken inslaanquote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Maar das keihandig, worden ze ook niet zo oud en kosten ze ook niet zoveel en bovendien houdt de groep zichzelf goed in standHeel erg 2011, not!
Nog een beter idee; direct aan de tap! Opgelostquote:Op maandag 5 september 2011 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Hopen dat ze ook zat koeien hebben in die stallen!
quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef mootie het volgende:
Mensen die te lam zijn om te steriliserenHoppa, flikker nog maar wat kittens op de wereld. De asiels zitten elk jaar vol kittens door dit soort onverantwoordelijke eigenaars
Ik word altijd een beetje pissig van dit soort verhalenquote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]had wmb niet perse gehoeven, maar verder ben ik het met je eens
Ik ook hoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef mootie het volgende:
Ik word altijd een beetje pissig van dit soort verhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |