En dat kun je zeggen zonder zonder onderzoek...knap...ik snap werkelijk niet waarom dierenartsen 6 jaar moeten studeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef Integraalfiets het volgende:
Kan niet, ik ga morgenvroeg weg, en die kan er waarschijnlijk weinig aan doen.
Wat een vage redenering.... Niemand anders die met het beestje naar de DA kan? En verder hetzelfde wat trovey zegt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef Integraalfiets het volgende:
Kan niet, ik ga morgenvroeg weg, en die kan er waarschijnlijk weinig aan doen.
Dat herken ik ook wel. Maar als deze zo speciaal is voor TS, zou hij toch iets meer moeite moeten doen. Of gewoon niet zeuren en het beestje dood laten gaan als hij in Lloret zit. Een van de twee, toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:28 schreef trovey het volgende:
Combi katten en boerderij betekent meestal dat katten gewoon moeten werken en niet moeten zeuren als er wat fout met hun gaat. Heb zelf ook verre familie met een boerderij dus ik ken hun denkwijze wel een beetje, heel jammer dat het zo is maar het is helaas regelmatig zo dat boerderijkatten zelden de dierenarts zien..
Ik vind het verdomd sneu voor de katquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:53 schreef Integraalfiets het volgende:
maar, ik heb dit topic een beetje in n opwelling gestart... gaat alweer een beetje beter, heb er vrede mee, kan er toch niks aan doen. En er is natuurlijk de kans dat hij gewoon blijft leven en dat hij gewoon wat ouder word
Fijne vakantie en ik hoop dat de kat er gewoon nog voor je is als je terug komt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:59 schreef Integraalfiets het volgende:
Ik ga slapen, moet er morgen vroeg uit en kan er niks aan doen behalve hopen dat hij niet ziek is (het is niet zo dat de kat kruipt ofzo, hij loopt nog wel gewoon en komt nog gewoon op schoot.)
Ik hoop echt dat deze lieverd,na jou vakantie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:53 schreef Integraalfiets het volgende:
maar, ik heb dit topic een beetje in n opwelling gestart... gaat alweer een beetje beter, heb er vrede mee, kan er toch niks aan doen. En er is natuurlijk de kans dat hij gewoon blijft leven en dat hij gewoon wat ouder word
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |