Dat dan weer niet, maar ze hadden dan ook een totaal andere achternaam op die kaart gezetquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef mergbot het volgende:
[..]
Kreeg je ook eerder loonsverhoging?
Niet helemaal hoor, in het chauffeurshandboek staat dat er van je verwacht wordt 'correct' gekleed te gaan, d.w.z. lange broek, dichte schoenen en een overhemd (als het mooi weer is, is een polo ook toegestaan).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:57 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Nee AR mag je je kleden zoals je dat wilt.
What's next? Chauffeurs met veeteeltervaring gezocht voor werk in een varkensschuur?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:44 schreef Viezze het volgende:
Haha wie heeft de oproep op facebook gezien. Chauffeurs met horeca-ervaring voor een avond in de bediening
Vriend van me die bij ar werkt is een keer gebeld voor een spoedje, toen die zei dat die wel in een trainingspak op school was werd er gezegd dat dat geen probleem was. Bij de sollicitatie is die ook gewoon in casual kleding gegaan, hoef je bij EW niet te proberen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor, in het chauffeurshandboek staat dat er van je verwacht wordt 'correct' gekleed te gaan, d.w.z. lange broek, dichte schoenen en een overhemd (als het mooi weer is, is een polo ook toegestaan).
Idem. Gisteren en vandaag ook al niks gehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef Mallet het volgende:
Ze zijn laat met bellen.. Ik verwacht toch wel werk te krijgen morgen..
Die ritten hadden Panthera en ik ook kunnen krijgen hehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:07 schreef Jorian29 het volgende:
Jep, gebeld voor 2 ritten morgen. Arnhem Amsterdam in een 1.2 Polo BM en daarna een 1-serie van Amsterdam naar Barneveld. Stiekem is dit wel een doorsnee Easyway dag voor mij.
Ik heb ook zoiets van ik ga bellen, maar dat vind ik soms een beetje irritant om te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef Viezze het volgende:
Belde net voor werk maar er stond nog heel veel open dus waarschijnlijk krijg ik nog wel wat.
Gelukkig, misschien krijg ik ook wat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef Viezze het volgende:
Belde net voor werk maar er stond nog heel veel open dus waarschijnlijk krijg ik nog wel wat.
Inderdaad, ik wil gewoon graag werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Viezze het volgende:
In het begin vond ik dat ook irritant, maar daar heb ik me maar overheen gezet. Ik wil gewoon werken, daar hebben ze het maar mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |