Ja, maandag ff bellen. Zie net ook dat ik een dag betaald heb gekregen die ik helemaal niet gewerkt heb... wat een chaos daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou er toch maar wat van zeggen voor ze moeilijk gaan doen... maar ergens is het wel lekkerMisschien waarderen ze je wel twee keer zo hard
Ik ook vind ik.quote:
Oh erik. Je leert snelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op 15-jarigen is het ook wel een beetje vreemd ja.
Daar gooide ik vroeger al een hoop suiker in om het eetbaar te maken....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gisteren in de supermarkt een pak brintha tegen en dacht... "volgens mij at ik dat vroeger best vaak, laat ik het weer eens kopen".... maar ik weet nu weer waarom ik het al jaren niet meer op heb: gad-ver-dam-me!
Ik heb het weer gegeten voor versterking, maar mijn maag dacht NEE.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gisteren in de supermarkt een pak brintha tegen en dacht... "volgens mij at ik dat vroeger best vaak, laat ik het weer eens kopen".... maar ik weet nu weer waarom ik het al jaren niet meer op heb: gad-ver-dam-me!
En dat met jouw gebit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar gooide ik vroeger al een hoop suiker in om het eetbaar te maken....
Leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag een dagje met Ang3l naar de dierentuin, onder andere therapeutisch geitjes aaien
Amen.... dierentuinen zijn prima, maar geef die beesten de ruimtequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:38 schreef Steve het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar vroeger is nu niet meer. 'Die hokken zijn er nu eenmaal' vind ik niet helemaal een goed excuus om er dan maar dieren in te proppen.
Deze zin mist een "er" ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij wou niet met mij heen he
Jij zei dat je er met korting heen kon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij wou niet met mij heen he
je had hem ook op jouw 65+pas kunnen meenemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij zei dat je er met korting heen kon.
Mijn IQ is hoger dan dat hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je had hem ook op jouw 65+pas kunnen meenemen
Kun je nagaan, had je nog meer korting gehad... krentquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn IQ is hoger dan dat hoor.
Ik had vrijkaarten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je nagaan, had je nog meer korting gehad... krent
Dat zou qua naam beter bij mij passenquote:
Ik heb jou geen dagje Artis beloofd... en niet omdat ik gierig benquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Misschien had ik het wel tegen jou [ afbeelding ]
Vind je? Totaal niet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:19 schreef Vlarp het volgende:
Vast Blijdorp, de mooiste dierentuin van het land
Het is toch juist mooi dat een dierentuin in het centrum van een stad op die manier nog kan uitbreiden. Nee, het is niet ideaal, maar door de ligging vind ik het een prestatie dat ze het nog zo voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Totaal niet!
Hele zielige gestresste dieren en een trein midden door t park.
Nee geef mij burgers maar.
Is dat mooi? Voor wie? Niet voor de dieren hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is toch juist mooi dat een dierentuin in het centrum van een stad op die manier nog kan uitbreiden. Nee, het is niet ideaal, maar door de ligging vind ik het een prestatie dat ze het nog zo voor elkaar krijgen.
Je zou ook maar eens iets dat niet uit een onderontwikkeld gebied in Nederland komt,mooi vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Totaal niet!
Hele zielige gestresste dieren en een trein midden door t park.
Nee geef mij burgers maar.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou ook maar eens iets dat niet uit een onderontwikkeld gebied in Nederland komt,mooi vinden.
Blaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou ook maar eens iets dat niet uit een onderontwikkeld gebied in Nederland komt,mooi vinden.
Ik neem aan dat jij geen katten hebt? Of honden? Of goudvissen? En iedereen die dat wel heeft, helemaal afzeikt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:00 schreef Ang3l het volgende:
Als zo'n dierentuin met minihokjes en treinen en gestresste dieren in Brabant had gelegen had ik er hetzelfde van gezegd. Hap hap hap. Ja ja. Het is heel knap van Rotterdam dat ze zoveel dieren in een centrum kunnen proppen, vast wel. En ook heel knap dat ze nog steeds uit kunnen breiden. Maar wat schieten die dieren er mee op? Opgestapelde geitjes zijn ook vast knap, zo in hokjes en dan een aai-lift er naast.
Nee. Ik heb gene hond meer neequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen katten hebt? Of honden? Of goudvissen? En iedereen die dat wel heeft, helemaal afzeikt.
quote:
Beetje een kromme vergelijking hoor, en ik denk dat Ang3l ook niet helemaal supportive is van honden die in een te klein hok moeten leven of 20 vissen in een kleine kom. Maar over het algemeen hebben huisdieren best ruimte als het goed is, en zijn (honden vooral) ze gedomesticeerd door fokken zodat ze goed in een huiselijke omgeving kunnen leven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen katten hebt? Of honden? Of goudvissen? En iedereen die dat wel heeft, helemaal afzeikt.
Met zo'n filmpje kan je elke stad wel mooi makenquote:
Ja, maar het is allemaal Rotterdam, je ziet allemaal mooie plekjes uit het centrumquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met zo'n filmpje kan je elke stad wel mooi maken. Niet dat ik Rotterdam per se haat hoor, ik heb er genoeg leuke dagen doorgebracht.
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor mij zou het al een hele hoop schelen als die bouwput rondom het station eens klaar zou zijn. Dat maakt het meteen al chaotisch en onoverzichtelijk en stom
.
2030 staat er toch op die posters?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo gaat dat altijd met die grote verbouwingen. Utrecht CS is ook aan het verbouwen en volgens mij wordt heel Hoog Catherijne () onder handen genomen
. Dat wordt ook zo'n bouwput zonder eind.
Ja! Wat een horrorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
2030 staat er toch op die posters?
En de dame in kwestie beledigd dat ie niet omhoog kwam?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Zit je met vrienden in een burlesque club... Wie krijgt er de lapdance? Vastgebonden en wel?
Juist. Ik.
Was het stijlvol, de club, of vurig ordinairquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Zit je met vrienden in een burlesque club... Wie krijgt er de lapdance? Vastgebonden en wel?
Juist. Ik.
Geen van beide. Gewoon een beetje louche en saai.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Was het stijlvol, de club, of vurig ordinair
vandaag weer aan het Werk?quote:
Bijna over. Maar t is lang geleden dat ik er van heb moeten overgevenquote:
Hihi...quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijna over. Maar t is lang geleden dat ik er van heb moeten overgeven
Gelukkig ben ik thuisquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej Vlarp, ik kom je mooie stad met mijn komst verblijden zo direct.
Treinstoring bij Culemborg, dus ik moest wel via Rotterdam reizen vanuit Amsterdam naar het zonnige zuiden.
Ik had een date met Breezersletje
Wat nou! Jou stad ontlopen juist nu die op z'n mooist is?quote:
Een date nog welquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej Vlarp, ik kom je mooie stad met mijn komst verblijden zo direct.
Treinstoring bij Culemborg, dus ik moest wel via Rotterdam reizen vanuit Amsterdam naar het zonnige zuiden.
Ik had een date met Breezersletje
Ja ik geef een totaal nieuwe betekenis aan een vluggertjequote:
Ja, ga alsjeblieft terug naar het boer'nland jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Voelen jullie het Rotterdammers?
Voelen jullie mijn aanwezigheid?
Voelen jullie hoe mooi jullie stad nu is?
Dan is mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan en kan ik weer verder naar daar waar het leven goed is.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ga alsjeblieft terug naar het boer'nland ja
Slaat dat overgeven op mij?quote:
Ja Steve hequote:
Ik mag niet Erikquote:
nee, al klinkt dat met vluggertje bahquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Slaat dat overgeven op mij?
Vond je dat zo erg?
quote:
Ik moet eerst de Nederlandse versie van Defying Gravity verwerken.quote:
Zo slecht?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moet eerst de Nederlandse versie van Defying Gravity verwerken.
Waar heb je die gehoord danquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Zangeres zonder naam de musical. Boney M de musical.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef TheVulture het volgende:
En het is een beetje jammer dat ze echt overal een musical van maken
Ja, bah. Een origineel verhaal bedenken is er niet meer bij tegenwoordigquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is een musical speciaal geschrven voor Chantal Janzen, maar het verhaal is ongetwijfeld niet bijzonder origineelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef wonderer het volgende:
Dat was toch ook ergens op gebaseerd? Anders heb ik niks gezegd
Ze maken toch ook overal een film vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ff kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Musical Singalong... ik vond hem erg mooi wel... Willemijn Verkaik
Wat ik dan wel donders knap vind is dat ze zo'n vertaling altijd in de muziek weten in te passen en zo te behouden dat het ook nog blijft kloppenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef Steve het volgende:
Musical sing a long van de uitmarkt.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1109852
En het is even wennen, net als altijd met vertalingen. Moet hem ook een paar keer horen denk ik..
Ik hou juist van vertalingen, ben altijd benieuwd hoe het gaat. Alleen in Nederland lopen er een paar vertalers rond die niet geweldig zijn (ik noem een Martine Bijl en een Seth Gaaikema). Daniel Cohen en Coot van Doesburg zijn wel erg goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ik dan wel donders knap vind is dat ze zo'n vertaling altijd in de muziek weten in te passen en zo te behouden dat het ook nog blijft kloppen
Martine Bijl heeft Wicked volgens mij ook vertaald.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:45 schreef wonderer het volgende:
Ik hou juist van vertalingen, ben altijd benieuwd hoe het gaat. Alleen in Nederland lopen er een paar vertalers rond die niet geweldig zijn (ik noem een Martine Bijl en een Seth Gaaikema). Daniel Cohen en Coot van Doesburg zijn wel erg goed.
Ik hou mijn hart vast danquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Martine Bijl heeft Wicked volgens mij ook vertaald..
Jammer johquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind deze dicussie [ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind deze dicussie [ afbeelding ]
Excuse me? Wel es goed naar het ensemble van een musical gekeken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Het gaat niet over lekkere mannen
Eigenlijk sowieso geen musicalquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Excuse me? Wel es goed naar het ensemble van een musical gekeken?
Oh of die kerel die straks in Miss Saigon gaat spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Excuse me? Wel es goed naar het ensemble van een musical gekeken?
Stanley Burleson is wel over z'n top heen anders...quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh of die kerel die straks in Miss Saigon gaat spelen
Straks he... straks... In de 2011 versie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stanley Burleson is wel over z'n top heen anders...
Stanley speelt de Regelaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Straks he... straks... In de 2011 versie.
[ afbeelding ]
Ja ik las hetquote:
Nee, dat snap ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik las het
Maar bedoelde die dus absoluut niet
Haha wattan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
ohja daar ga ik schijnbaar wel naar toe schijnbaar :;)
Dat vind ik toch nog wel echt iets minder belachelijk dat overal een musical van maken. Het verhaal navertellen op beeld..... of er liedjes in proppen en dan spiderman bezingenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ze maken toch ook overal een film van
2030 is de einddatum van het hele stationsgebied maar het station zelf zou veel eerder klaar moeten zijn. Op http://www.cu2030.nl/ kom ik de jaartallen 2014 en 2016 tegen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
2030 staat er toch op die posters?
Ik heb Soldaat van Oranje gezien, en qua musical is het idd niet echt super. Maar qua geheel, met alle decors en de draaiende zaal is het enorm indrukwekkend!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ff kijken
Soldaat van Oranje nodigt niet echt uit zo om daar naar toe te gaanHet is niet echt zuiver zeg maar.
(hij zong ook wat anders dan de sing-a-long tekst aangaf)
quote:Op maandag 29 augustus 2011 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Liedje voor Erik.
De rust is heerlijk maar ik mis de chaos ook wel een beetje,
Next to Normal is geweldig. Ik ken de Broadway CD al bijna uit mijn hoofd. Heel kort het verhaal: gezin van moeder (Simone), vader (Wim), zoon (Freek) en dochter (Michelle). Moeder loopt bij psychotherapeut (René) ivm traumatische ervaring 16 jaar geleden. Dochter heeft ondertussen haar eigen problemen, en krijgt een vriendje (Jonathan) maar helemaal vlekkeloos loopt dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:57 schreef wonderer het volgende:
Next to NormalGeen idee waar het over gaat maar WIm doet eraan mee dus ik wil hem zien
Ik heb Wim voor zover ik weet nog nooit live gezien. Ik ken 'm alleen van de CD van Elizabeth. Ben dus wel heel benieuwd, want ik weet hoe lovend jij altijd over 'm bent... Van de rest van de cast ken ik alleen die Jonathan Demoor niet. Michelle heb ik gezien in Spring Awakening, en dat deed ze geweldig. En Simone, Freek en René hoeven natuurlijk niet te worden toegelicht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:07 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg al kriebels in mijn buikHeb Wim al te lang niet meer op het toneel gezien. Ben blij dat een carriere als klassieke zanger blijkbaar niet van de grond komt.
Erik, ja, het stelde niet zoveel voor verder.
Ik ben niet 100% weg van zijn stem, maar zijn acteerwerk, OMG. Ik jank niet snel maar zijn Javert's zelfmoord...quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb Wim voor zover ik weet nog nooit live gezien. Ik ken 'm alleen van de CD van Elizabeth. Ben dus wel heel benieuwd, want ik weet hoe lovend jij altijd over 'm bent... Van de rest van de cast ken ik alleen die Jonathan Demoor niet. Michelle heb ik gezien in Spring Awakening, en dat deed ze geweldig. En Simone, Freek en René hoeven natuurlijk niet te worden toegelicht.
O die! Verhaal leek me leuk, maar heb uiteindelijk gepast want Simone Kleinsma.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Next to Normal is geweldig. Ik ken de Broadway CD al bijna uit mijn hoofd. Heel kort het verhaal: gezin van moeder (Simone), vader (Wim), zoon (Freek) en dochter (Michelle). Moeder loopt bij psychotherapeut (René) ivm traumatische ervaring 16 jaar geleden. Dochter heeft ondertussen haar eigen problemen, en krijgt een vriendje (Jonathan) maar helemaal vlekkeloos loopt dat niet.
En verder vertel ik niets, want dat zou zonde zijn. D'r zit iig een verrassing in het verhaal.
Is er uberhaupt iemand waar jij geen jeuk van krijgt qua musicals?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die! Verhaal leek me leuk, maar heb uiteindelijk gepast want Simone Kleinsma.
Ja hoor. Birgit Schuurman. Ara hajijajaja.. dinges. De cast van Spring Awakening van M-Lab.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iemand waar jij geen jeuk van krijgt qua musicals?
Nee dan was het Brigitte Geitzer geweestquote:
Heb je nog steeds dezelfde broek aan als met Lowlands?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Als ze nou eens een musical gingen maken overgeitjes!
De cast uit Nuenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan hebben ze wel al meteen 1 hoofdrolspeler minder.............
[ afbeelding ]
(Volgens mij heb ik wel bijna een uur staan knuffelen)
Die was heul niet mee naar Lowlands, dus nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je nog steeds dezelfde broek aan als met Lowlands?
zowiezo een harde Gquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Even gekeken naar het Wickedstukje, maar het viel me nog best mee. Alleen kan ik echt niet goed tegen die hele harde g. Het klinkt zo ... hard.
Ik moet ook wennen aan de vertaling van Wicked, maar die Willemijn is top hoor, wat een stem en ze is nog mooi ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Pas gedaanquote:
En nu gaan je krullen erafquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas gedaanNou ja, een grooming set. Maar daar zit er eentje in.
Het is sowieso. En een harde g isquote:
Verrekte handig als er een groene klodder in m'n keel vastzit. Ik kan die tenminste in m'n mond krijgen, om hem daarna op de stoep te deponeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral de beetjes spuug die opborrelen als je 'm lang aanhoudt.
Dit zie ik toch als een stuk fijner, dan met m'n tong in iemands groene drapb zitten te roeren.quote:
Wat een onzinnige vergelijkingquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, een vakantie naar Spanje is ook fijner dan in iemands groene drab roeren. Het is drab he, meneer Sowieso.
Hallo, die zijn er toch al een flink stuk af hoorquote:
Het klinkt idd wel als het flink aanmaken van een rochel ja, sommige harde G'squote:Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral de beetjes spuug die opborrelen als je 'm lang aanhoudt.
Ik vind de alternate ook best leuk, Renée van Wegberg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik moet ook wennen aan de vertaling van Wicked, maar die Willemijn is top hoor, wat een stem en ze is nog mooi ook
Ik hou niet meer van vakanties in Spanje. Daar worden ineens llemala vrouwen genaamd Anja uit Parijs versierd, en Eva's uit Spanje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, een vakantie naar Spanje is ook fijner dan in iemands groene drab roeren. Het is drab he, meneer Sowieso.
Oh je hebt bericht van hetero ontvangenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet meer van vakanties in Spanje. Daar worden ineens llemala vrouwen genaamd Anja uit Parijs versierd, en Eva's uit Spanje.
Zo'n schattig koppie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja die was zo liefDie sprong steeds op schoot!
Rochel!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel een roggel groene drab opkomen
En daarna, als er een ander geitje op schoot klom, ging ie met z'n hoorntjes zitten bokken tegen m'n zij aanquote:
Oh jaquote:
Komen er dan ook lammetjes?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna, als er een ander geitje op schoot klom, ging ie met z'n hoorntjes zitten bokken tegen m'n zij aan
"Ja ja ja ja ja, dadelijk mag jij weer!!!"
Ik wil een geitje....
Hetero zei al "Is goed. Beginnen we een kinderboerderij".YAY
TMM poetst de hokken?
Shirtloos in tuinbroek, met strootje in je mondhoek?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook wel meehelpen Ang3l op de boerderie
En dan om 5 uur helemaal onder de smeer aan tafel hete bliksem eten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Shirtloos in tuinbroek, met strootje in je mondhoek?
En dat Hetero dan de tractoren onderhoud en zo, en alle technische gedoetjes.
En dat ik dan de hele dag geitjes knuffel!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
En er komen alleen geitenlammetjes... geen schapenlammetjes
met gietenkaasquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
[..]
En dan om 5 uur helemaal onder de smeer aan tafel hete bliksem eten?
Ik durfde daar nooit in omdat je dan zelf dingen moet doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Steve het volgende:
Gister met mijn neefje in de Jimmy (allemaal heen en weer bewegende en ronddraaiende dingen) geweest, wat een gedrocht van een attractie blijf ik dat vinden.. Alleen de vallende mensen zijn leuk om te zien.
.
Ik gok erop dat shirtloos, tuinbroek en strootje meer past bij het figuur van Hetero dan bij mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shirtloos in tuinbroek, met strootje in je mondhoek?
En dat Hetero dan de tractoren onderhoud en zo, en alle technische gedoetjes.
En dat ik dan de hele dag geitjes knuffel!
Dat heet toch gewoon de Cakewalk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Steve het volgende:
Gister met mijn neefje in de Jimmy (allemaal heen en weer bewegende en ronddraaiende dingen) geweest, wat een gedrocht van een attractie blijf ik dat vinden.. Alleen de vallende mensen zijn leuk om te zien.
.
Ja precies, laat mij lekker zitten en draai me maar rond.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik durfde daar nooit in omdat je dan zelf dingen moet doen
Achtbanen etc kun je me best inzetten, maar voor de Jimmy moest je dingen kunnen (zoals op die stomme lopende band de helling op) en dan durfde ik niet meer
Faalangst? Joh!
Dat is volgens mij ongeveer hetzelfde ja.quote:
Het is een soort van hindernisbaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ken dat helemaal niet, Cakewalk/Jimmy
Ik wilde je net opgeven voor Wipe Outquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ohja, nou dat is dan niet voor mij weggelegd
Ok nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat zou ik dan wel kunnen [ afbeelding ]
ja is goed hoor, ik moet toch ook al op je kinderen passen, dus dat kan er best bijquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna, als er een ander geitje op schoot klom, ging ie met z'n hoorntjes zitten bokken tegen m'n zij aan
"Ja ja ja ja ja, dadelijk mag jij weer!!!"
Ik wil een geitje....
Hetero zei al "Is goed. Beginnen we een kinderboerderij".YAY
TMM poetst de hokken?
Waarom jij wel aan Wipe Out kan meedoen maar niet geschikt bent voor een hindernisparcoursquote:
Grote ballen + waterquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom jij wel aan Wipe Out kan meedoen maar niet geschikt bent voor een hindernisparcours
quote:
Dat heb ik nou nog nooit gehadquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
[..]
En dan om 5 uur helemaal onder de smeer aan tafel hete bliksem eten?
Jij gaat niet shirtloos op Merlijntje passen!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja is goed hoor, ik moet toch ook al op je kinderen passen, dus dat kan er best bij
Shirtloos in tuinbroek, met strootje in je mondhoek
Merlijntje de geit of Merlijntje het geadopteerde/kunstmatig geinsemineerde kind? Of laat je hetero een vrouw bevruchten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaat niet shirtloos op Merlijntje passen!!!
Jij gaat verhaaltjes vertellen aan de kinderen, duh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe ook wel iets op de kinderboerderij. Waarschijnlijk rondlopen en beestjes aaien en voeren
.
Merlijntje het geadopteerde botswanaantje jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Merlijntje de geit of Merlijntje het geadopteerde/kunstmatig geinsemineerde kind? Of laat je hetero een vrouw bevruchten?
Tuurlijk! Het wordt een soort verdekte HOP, maar dan wel gedistingeerd en zoquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, beloof je dat er veel knappe, single, redelijk jonge vaders komen die me willen? Op die kinderboerderij van ons allen?
Strollermeat!quote:
Over de wolf en de 7 geitjes?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Jij gaat verhaaltjes vertellen aan de kinderen, duh.
Met een geitje op schoot!
Nou dan moet je wel de oortjes van de geitjes dichtstoppen, want anders dan wordt de melk zuur!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
stroller meat
A hot daddy, often seen in supermarkets, malls, and theme parks. Made all the hotter by displaying the fruit of his loins. Preferably seen in public without the wife/babymomma. That just spoils it.
"Did you see that stroller meat 10 people ahead of us in line for the batman ride?"
Hoe is het met de Smirnoff Ice?quote:
Dit gaat over de smurfen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:28 schreef Tomasso het volgende:
Dashing and daring
Courageous and caring
Faithful and friendly
With stories to share
All through the forest
They sing out in chorus
Marching along
As their song fills the air.
Toch wel voor de lamsboutjes ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
En er komen alleen geitenlammetjes... geen schapenlammetjes
Gewoon aardappelpuree, ui, peper en appelmoes, niets boeiendsquote:
Only one way to find out!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik denk niet dat ik een hoofd heb voor getondeuseerd haar.
Wie geht's?quote:
Eindelijk... GOEDquote:
De laatste?quote:
Ja hier ook eigenlijk welquote:
Daar kom ik net vandaan, net gezien die film.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ga zo naar cowboys and aliens, dat wordt dan mijn 3de film vandaag na Mr. Popper's penguins en The Smurfs
Lunaparken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ken dat helemaal niet, Cakewalk/Jimmy
Ik doe er niks mee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |