Ja, maandag ff bellen. Zie net ook dat ik een dag betaald heb gekregen die ik helemaal niet gewerkt heb... wat een chaos daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou er toch maar wat van zeggen voor ze moeilijk gaan doen... maar ergens is het wel lekkerMisschien waarderen ze je wel twee keer zo hard
Ik ook vind ik.quote:
Oh erik. Je leert snelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op 15-jarigen is het ook wel een beetje vreemd ja.
Daar gooide ik vroeger al een hoop suiker in om het eetbaar te maken....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gisteren in de supermarkt een pak brintha tegen en dacht... "volgens mij at ik dat vroeger best vaak, laat ik het weer eens kopen".... maar ik weet nu weer waarom ik het al jaren niet meer op heb: gad-ver-dam-me!
Ik heb het weer gegeten voor versterking, maar mijn maag dacht NEE.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gisteren in de supermarkt een pak brintha tegen en dacht... "volgens mij at ik dat vroeger best vaak, laat ik het weer eens kopen".... maar ik weet nu weer waarom ik het al jaren niet meer op heb: gad-ver-dam-me!
En dat met jouw gebit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar gooide ik vroeger al een hoop suiker in om het eetbaar te maken....
Leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag een dagje met Ang3l naar de dierentuin, onder andere therapeutisch geitjes aaien
Amen.... dierentuinen zijn prima, maar geef die beesten de ruimtequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:38 schreef Steve het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar vroeger is nu niet meer. 'Die hokken zijn er nu eenmaal' vind ik niet helemaal een goed excuus om er dan maar dieren in te proppen.
Deze zin mist een "er" ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij wou niet met mij heen he
Jij zei dat je er met korting heen kon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij wou niet met mij heen he
je had hem ook op jouw 65+pas kunnen meenemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij zei dat je er met korting heen kon.
Mijn IQ is hoger dan dat hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je had hem ook op jouw 65+pas kunnen meenemen
Kun je nagaan, had je nog meer korting gehad... krentquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn IQ is hoger dan dat hoor.
Ik had vrijkaarten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je nagaan, had je nog meer korting gehad... krent
Dat zou qua naam beter bij mij passenquote:
Ik heb jou geen dagje Artis beloofd... en niet omdat ik gierig benquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Misschien had ik het wel tegen jou [ afbeelding ]
Vind je? Totaal niet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:19 schreef Vlarp het volgende:
Vast Blijdorp, de mooiste dierentuin van het land
Het is toch juist mooi dat een dierentuin in het centrum van een stad op die manier nog kan uitbreiden. Nee, het is niet ideaal, maar door de ligging vind ik het een prestatie dat ze het nog zo voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Totaal niet!
Hele zielige gestresste dieren en een trein midden door t park.
Nee geef mij burgers maar.
Is dat mooi? Voor wie? Niet voor de dieren hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is toch juist mooi dat een dierentuin in het centrum van een stad op die manier nog kan uitbreiden. Nee, het is niet ideaal, maar door de ligging vind ik het een prestatie dat ze het nog zo voor elkaar krijgen.
Je zou ook maar eens iets dat niet uit een onderontwikkeld gebied in Nederland komt,mooi vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Totaal niet!
Hele zielige gestresste dieren en een trein midden door t park.
Nee geef mij burgers maar.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou ook maar eens iets dat niet uit een onderontwikkeld gebied in Nederland komt,mooi vinden.
Blaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou ook maar eens iets dat niet uit een onderontwikkeld gebied in Nederland komt,mooi vinden.
Ik neem aan dat jij geen katten hebt? Of honden? Of goudvissen? En iedereen die dat wel heeft, helemaal afzeikt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:00 schreef Ang3l het volgende:
Als zo'n dierentuin met minihokjes en treinen en gestresste dieren in Brabant had gelegen had ik er hetzelfde van gezegd. Hap hap hap. Ja ja. Het is heel knap van Rotterdam dat ze zoveel dieren in een centrum kunnen proppen, vast wel. En ook heel knap dat ze nog steeds uit kunnen breiden. Maar wat schieten die dieren er mee op? Opgestapelde geitjes zijn ook vast knap, zo in hokjes en dan een aai-lift er naast.
Nee. Ik heb gene hond meer neequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen katten hebt? Of honden? Of goudvissen? En iedereen die dat wel heeft, helemaal afzeikt.
quote:
Beetje een kromme vergelijking hoor, en ik denk dat Ang3l ook niet helemaal supportive is van honden die in een te klein hok moeten leven of 20 vissen in een kleine kom. Maar over het algemeen hebben huisdieren best ruimte als het goed is, en zijn (honden vooral) ze gedomesticeerd door fokken zodat ze goed in een huiselijke omgeving kunnen leven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen katten hebt? Of honden? Of goudvissen? En iedereen die dat wel heeft, helemaal afzeikt.
Met zo'n filmpje kan je elke stad wel mooi makenquote:
Ja, maar het is allemaal Rotterdam, je ziet allemaal mooie plekjes uit het centrumquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met zo'n filmpje kan je elke stad wel mooi maken. Niet dat ik Rotterdam per se haat hoor, ik heb er genoeg leuke dagen doorgebracht.
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor mij zou het al een hele hoop schelen als die bouwput rondom het station eens klaar zou zijn. Dat maakt het meteen al chaotisch en onoverzichtelijk en stom
.
2030 staat er toch op die posters?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo gaat dat altijd met die grote verbouwingen. Utrecht CS is ook aan het verbouwen en volgens mij wordt heel Hoog Catherijne () onder handen genomen
. Dat wordt ook zo'n bouwput zonder eind.
Ja! Wat een horrorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
2030 staat er toch op die posters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |