Ja, maandag ff bellen. Zie net ook dat ik een dag betaald heb gekregen die ik helemaal niet gewerkt heb... wat een chaos daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou er toch maar wat van zeggen voor ze moeilijk gaan doen... maar ergens is het wel lekkerMisschien waarderen ze je wel twee keer zo hard
Ik ook vind ik.quote:
Oh erik. Je leert snelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op 15-jarigen is het ook wel een beetje vreemd ja.
Daar gooide ik vroeger al een hoop suiker in om het eetbaar te maken....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gisteren in de supermarkt een pak brintha tegen en dacht... "volgens mij at ik dat vroeger best vaak, laat ik het weer eens kopen".... maar ik weet nu weer waarom ik het al jaren niet meer op heb: gad-ver-dam-me!
Ik heb het weer gegeten voor versterking, maar mijn maag dacht NEE.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gisteren in de supermarkt een pak brintha tegen en dacht... "volgens mij at ik dat vroeger best vaak, laat ik het weer eens kopen".... maar ik weet nu weer waarom ik het al jaren niet meer op heb: gad-ver-dam-me!
En dat met jouw gebit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar gooide ik vroeger al een hoop suiker in om het eetbaar te maken....
Leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag een dagje met Ang3l naar de dierentuin, onder andere therapeutisch geitjes aaien
Amen.... dierentuinen zijn prima, maar geef die beesten de ruimtequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:38 schreef Steve het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar vroeger is nu niet meer. 'Die hokken zijn er nu eenmaal' vind ik niet helemaal een goed excuus om er dan maar dieren in te proppen.
Deze zin mist een "er" ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij wou niet met mij heen he
Jij zei dat je er met korting heen kon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij wou niet met mij heen he
je had hem ook op jouw 65+pas kunnen meenemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij zei dat je er met korting heen kon.
Mijn IQ is hoger dan dat hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je had hem ook op jouw 65+pas kunnen meenemen
Kun je nagaan, had je nog meer korting gehad... krentquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn IQ is hoger dan dat hoor.
Ik had vrijkaarten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je nagaan, had je nog meer korting gehad... krent
Dat zou qua naam beter bij mij passenquote:
Ik heb jou geen dagje Artis beloofd... en niet omdat ik gierig benquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Misschien had ik het wel tegen jou [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |