quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:58 schreef LieLie het volgende:
[..]![]()
Nog voorkeur, dan kan ik de visite wat sturen in hun keuze
Nou, overhouden doen we volgens mij sowieso wel, ook wel genoeg om voor Thijs nog een stukje mee te nemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee hoor.. laat ze maar lekker zelf kiezen. Je hebt immers vast van iedere taart een klein punt opzij gezet voor me toch?
![]()
![]()
(grapje, als er niets over is is het ook goed hoor)
Geen idee! Heb verder niks, dus kan wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat gaat hij niet erg vinden denk ik![]()
Blijf je eigenlijk ook eten??
Ok, dan moet ik ff wat leuks gaan verzinnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen idee! Heb verder niks, dus kan wel.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ff wat leuks gaan verzinnen
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef LieLie het volgende:
Zo, alles klaar, laat de visite maar komen
Maar die laten gelukkig nog wel een uurtje op zich wachten denk ik, even relaxen..
Liever een beperkte kaart en goed, dan een boekwerk en het gevoel dat het thuis lekkerder isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; goed dat het lekker was gisteren. site en kaart zien er wat eenvoudig uit maar dat zegt dus niet alles
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Freecell: thanks voor de tip, maar te laat gelezen. Wel geslaagd voor Anna's kousen, schoenen enzo.
Vanmorgen ook weer gedanst. Gaat steeds beter dat walsen.
ziet er nat uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me heul tof MeMoDuimen voor droog weer!
/buienrader erop naslaat
oquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
net lekker gedanstzou rondje kermis doen maar het regent hier de hele tijd dus die wolk gaat straks ook richting dorp denk. nu lekker animatiefilmpje op en bedenken wat ik ga eten.
en zit nog lekker in mn pyjama
Zondag dan maar. Zonder te eten toch Memo? Restaurant daar is tot 21:30 open, maar kan geen kaart vinden. Zal wel duur zijn. Gewoon cocktailtje doen maar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:25 schreef golfer het volgende:
Beluga Beachclub schijnt ook een succes te zijn.
Weense Wals? Dizzzyyyyyyquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Freecell: thanks voor de tip, maar te laat gelezen. Wel geslaagd voor Anna's kousen, schoenen enzo.
Vanmorgen ook weer gedanst. Gaat steeds beter dat walsen.
waar ben je nu dan? trek je pyjama aan en reelaaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook in pyama zitten en de hele dag binnen blijven
Maar dat ga ik morgen lekker doenLuxe is dat eigenlijk 3 dagen weekend hebben, ben ik niet gewend
ja drankje doen is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zondag dan maar. Zonder te eten toch Memo? Restaurant daar is tot 21:30 open, maar kan geen kaart vinden. Zal wel duur zijn. Gewoon cocktailtje doen maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |