quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan vanavond pannenkoeken etenen voor de vitamientjes maak ik een flinke fruitsalade
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Een arts schatte me gisteren overigens 25En toen ik en mijn collega in lachen uitbarstten zei hij dat hij er bij vrouwen om ze niet te beledigen altijd wat aftrok en dat hij in het echt 29 dacht
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Een arts schatte me gisteren overigens 25En toen ik en mijn collega in lachen uitbarstten zei hij dat hij er bij vrouwen om ze niet te beledigen altijd wat aftrok en dat hij in het echt 29 dacht
Ehm.. als je ipv 2 er 3 eieren in doet dan doe je toch 1/2 extra? (1 ei er bij, 1 is de helft van 2..) Niet 1/3..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:09 schreef AnneX het volgende:
En ik zit het recept voor pruimen/amandeltaart te berekenen met een extra schaal.
Zal ik simpel van alles 1/3 erbij doen ?
Ipv 2 neem ik 3 eier en daarop zelfrijz. en suiker en boter aanpassen?
Dus alles plus 1/3 ??![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu 52 en wordt zo 5-6 jaar jonger geschat, dat ben ik gewend, mn zussen zien er ook jonger uit dan ze zijn... maar als er iemand aan de balie dan zegt die dame tussen de 30 en 35 met dat donkere haar en moderne bril, ga ik toch twijfelen aan het slijmgehalte en vraag ik me af wat ie van me wil
Dat weet je maar nooit idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat Gordon eerder beroemd gaat worden met dit optreden... zijn reactie haha
Dat meisje denk ik echter niet, er waren 2 jonge meiden (1 uit Amerika en 1 uit de Filippijnen) die dit nummer veel beter hebben gezongen dan zij in een talentenjacht.
onhelpzaam (is dat een woord?): een boel bloem. 2 eieren en flink wat zout. Dan melk erbij totdat het de gewenste dikte heeft...Eventueel ipv wat melk wat bubbelwater erbij, maakt ze wat luchtiger..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat is een goede verhouding voor pannenkoeken qua meel, melk en ei?? En zijn er nog goede geheime ingrediënten die ik niet moet vergeten?
(ik maakte ze altijd gewoon van mix omdat dat nu eenmaal makkelijk is, maar wil het nu eens zelf doen..)
Is 2 eieren wel genoeg? Ik hou van eiige pannenkoeken, gooi er bij zo'n mix ook altijd een extra ei door dan wat op het pak staat..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
onhelpzaam (is dat een woord?): een boel bloem. 2 eieren en flink wat zout. Dan melk erbij totdat het de gewenste dikte heeft...Eventueel ipv wat melk wat bubbelwater erbij, maakt ze wat luchtiger..
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. als je ipv 2 er 3 eieren in doet dan doe je toch 1/2 extra? (1 ei er bij, 1 is de helft van 2..) Niet 1/3..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef AnneX het volgende:
Oh juf , dankjewel. Gut het feit is daar : ze kan niet rekenen.![]()
Hoe dom ben je ?
Tien jaar later: drie pagina's interview om te herkauwen over het meisje van Nulde en als zusje de Koningin vragen om naamsverandering.
FB?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
FB brengt net als Fok! soms echt mijn slechtste kant in mij naar boven
Ik had je inderdaad een stuk jonger ingeschatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu 52 en wordt zo 5-6 jaar jonger geschat, dat ben ik gewend, mn zussen zien er ook jonger uit dan ze zijn... maar als er iemand aan de balie dan zegt die dame tussen de 30 en 35 met dat donkere haar en moderne bril, ga ik toch twijfelen aan het slijmgehalte en vraag ik me af wat ie van me wil
Wat heeft je schoonmoeder nu weer gezegd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
FB brengt net als Fok! soms echt mijn slechtste kant in mij naar boven
quote:
Bijna goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat heeft je schoonmoeder nu weer gezegd?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik had zowel Bluezz als Isa jonger geschat!
Ik word vaak ouder geschat, ben benieuwd wanneer dat ophoudt
Van Isa wist ik volgens mij de leeftijd, maar ze ziet er ook jonger uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik had zowel Bluezz als Isa jonger geschat!
Ik word vaak ouder geschat, ben benieuwd wanneer dat ophoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |