quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef Bart het volgende:
C4 eindelijk blauw. Mocht ff duren
.
Niet gastmodden in MEN.
Ja baasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef Bart het volgende:
C4 eindelijk blauw. Mocht ff duren
.
NIET gastmodden in MEN
Ik bedank... Ik heb het te druk/ leuk met word feud!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het Grote Fok! Maffia Spel #29 Volgende ronde!
je kan meespelen, ze moeten nog beginnen
Met dank aan lieve modjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Tubgirl posten en ermee wegkomen, is al eens gelukt
jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Wel wat meer.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Etcetera het volgende:
veel drinken dan maar en doe het rustig aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
womp womp PS ligt plat met een heatstroke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dat werkte niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:24 schreef wyccie het volgende:
Soempie, volgende keer F11 proberen als je scherm weer te groot is.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn alweer pepernoten gesignaleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sven vertelde het gisteravond. Echt belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ook niemand die het niet idioot vindt. Hoop dat mensen ze gewoon niet kopen tot begin december, maar er zitten altijd wel van die sukkels bij die het dan toch halen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Yep, in DEF.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:20 schreef LadyBlack het volgende:
Hey, C4 blauw?niet in dit subforum begrijp ik, maar bij Defensie ofzo?
Merci.quote:
* Haalt kruidnoten voor PS van het boodschappenlijstje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven vertelde het gisteravond. Echt belachelijk.
Ik ken ook niemand die het niet idioot vindt. Hoop dat mensen ze gewoon niet kopen tot begin december, maar er zitten altijd wel van die sukkels bij die het dan toch halen.
look what's looming over the horizonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:00 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde een dagje weg met Sven. Zoek ik opties op eropuit voor twee personen ('met partner'). Eerste suggestie: 50plusbeurs.
en terechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Haalt kruidnoten voor PS van het boodschappenlijstje.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn alweer pepernoten gesignaleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, ik had ze maandag pas verwacht. Meestal zijn ze vanaf de week waar 1 september in valt te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je zal 't maar op moeten eten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind het trouwens maar een klein Gletsertje
PS moet ook gewoon tot begin december wachten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Haalt kruidnoten voor PS van het boodschappenlijstje.
Hoorde blijkbaar bij de act. Hij was van plan om naar een heli over te stappen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar sorry, een wingwalker zonder veiligheidslijntje is gewoon....niet slim.
Toch wel van onderen hoop ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoorde blijkbaar bij de act. Hij was van plan om naar een heli over te stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |