quote:
Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef laiveneertiekje het volgende:Ik hoop dat ze snel aansterkt..
Vraagje tussendoor, vanaf welke leeftijd kan een baby in de wandelwageninzet? Bartje is nog niet echt uit de kinderwagenbak gegroeid, maar is er geen fan meer van...
Ik vind dat het er aan ligt welke kinderwagen je hebt, hoe de vering is, hoe stevig je kindje in zijn rug en nekspieren is, enzenz.
Ik ben van mening dat zo lang mogelijk platliggen echt het allerbeste is, zowel in de wipper, als in de box, kinderwagen ed...
Ik heb een kinderwagen met niet zo'n grote bak (Urban Jungle) Lientje blijft daarin liggen totdat het echt niet meer gaat. Dat zal wel over ongeveer een 6-max8 weken zijn, gok ik zo.
Gelukkig is het dan al wat kouder en kan de wandelwageninzet echt helemaal tot een liggend plat vlak worden gemaakt, dikke voetenzak erin en mevr lig er dan nog heerlijk in.
Pas vanaf een maand of 6 zou ik haar half liggend vervoeren en vanaf een maand of 8 rechtop.
Vroeger lagen kindjes tot 8/9 maand plat in de kinderwagen, dat is tegenwoordig een beetje anders, zoals zoveel...
Edit: Ik heb wel makkelijk praten, want die van mij slaapt eigenlijk altijd in de kinderwagen, ik ga vaak op pad na een voeding en dan kan ze echt 3 uur achter elkaar liggen pitten in de bak, ze vind het heerlijk!