Wat een naar nieuws, terwijl ik net las dat het eigenlijk zo goed ging. Ze heeft eerder bewezen een vechtertje te zijn. De duimen draaien hier ook. Heel veel sterkte.
Lief klein dapper strijdertje; zet hem op! MJ en manlief; heel veel sterkte; mijn duimen blijven draaien en ik hoop zo dat het allemaal goedkomt met mooie Lois..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L) 17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Miss Jones, ik kreeg ook ff een paar koude rillingen van dit berichtje. Ik hoop dat alles straks weer goed is, wat er ook aan de hand mag zijn nu. ik wil je alvast veel sterkte wensen, en ik denk aan jullie,
***duimen draaien overuren voor kleine meid van MJ***
Lj heeft een vernauwing vd aorta, ze willen nog niet opereren, eerst krijgt ze medicijnen, tot ze wat sterker is en dan wel een operatie, welke operatie word nog besproken, zijn meerdere mogelijkheden.
mmzz een operatie op zo'n kleintje, denk dat ze er een stent in willen zetten? Hoe is het verder met LJ, staat er nog bij of ze er veel last van heeft?
Nee, staat er niet. Ze had blauwe handjes en voetjes en had hartproblemen. Na een röntgenfoto kwam de aorta er uit. Mefke79 vroeg of ze medicijnen krijgt en die krijgt ze nu idd.