Ja ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Stap 1 zijn de voetenvisjes![]()
Zijn er ook nog meer dames bang voor spinnen? Kunnen we daarvoor ook een meeting doen
Ik ook. En gillenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik wil ook wel mee... maar ik ga dan huilen denk ik![]()
Gelukkig heb ik die taak aan mijn man toebedeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pas zat er een spin recht achter mij op de muur.. Dat was wel een groot drama
Nee ik zou eerder stokstijf van angst staan denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. En gillen
En weglopen, waarschijnlijk
Ik heb hem opgezogen en de stofzuiger zak naar buiten gegooidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die taak aan mijn man toebedeeld
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb hem opgezogen en de stofzuiger zak naar buiten gegooid![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Al liet ik de buurman stofzuigen en heb ik niet alleen de zak, maar de complete stofzuiger naar buiten gesmeten.
Dat wordt wel duur dan als je iedere keer een nieuwe stofzuiger moet gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Al liet ik de buurman stofzuigen en heb ik niet alleen de zak, maar de complete stofzuiger naar buiten gesmeten.
Ja precies. Maar mijn normale meloen-oplossing kon in dit geval niet, want hij zat te hoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wordt wel duur dan als je iedere keer een nieuwe stofzuiger moet gebruiken
Alleen al het idee van ademen door een pijpjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Snorkelen![]()
Dat krijg ik echt een paniekaanval denk ik
Dat ga ik ook eens proberenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die foto's
http://www.garrarufafishspacentre.nl/
![]()
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die foto's
http://www.garrarufafishspacentre.nl/
![]()
Visjes meetingquote:
Ik ga niet nakendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar met je hele lijf he..je gaat toch niet naakt tussen die visjes dan. Hangt er zo een visje aan je tepels
Die laten vanzelf los, johquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
Nou mijn voeten zou ik nog wel durven denk ik ,maar niet mijn hele lichaam.
Ik vraag me alleen af , als je eruit wil hoe krijg je dan die visjes van je af.
Die vallen gewoon van je af als je opstaat neem ik aan, ze bijten zich niet aan je vastquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
Nou mijn voeten zou ik nog wel durven denk ik ,maar niet mijn hele lichaam.
Ik vraag me alleen af , als je eruit wil hoe krijg je dan die visjes van je af.
of ze zwemmen zo je..................:'(quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar met je hele lijf he..je gaat toch niet naakt tussen die visjes dan. Hangt er zo een visje aan je tepels
Met rust laten nu tot morgen en morgenochtend verder kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Iemand nog de ultieme tip tegen mijn idiote benen nu, zodat ze morgen weer toonbaar zijn? Het ziet er nu nog rotter uit dan begin van de middag
Heb al Lush Dream Cream er op gedaan, gekoeld met een washandje, Sudocreme...
Ik kreeg er een scrubding bij voor erna...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Iemand nog de ultieme tip tegen mijn idiote benen nu, zodat ze morgen weer toonbaar zijn? Het ziet er nu nog rotter uit dan begin van de middag
Koud bad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
ja datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
of ze zwemmen zo je..................:'(
Ik las pas een verhaal dat een meisje een soort beestje had binnengekregen in een meer en daardoor was ze overleden. Die tast de hersens aan ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
of ze zwemmen zo je..................:'(
Ok, en dan maar HEEL hard duimen vannachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met rust laten nu tot morgen en morgenochtend verder kijken.
Als ik nu ga scrubben haal ik alles open ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg er een scrubding bij voor erna...
Ik ga straks idd nog wel even koud afspoelen. Net ook gedaan. Thanks!quote:
Ja, het moest ook meteen erna, was om de doorbloeding eerst optimaal te krijgen en dan normaal te laten worden ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Als ik nu ga scrubben haal ik alles open ben ik bang.
Dit ga ik niet lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://www.valleynewslive(...)-brain-eating-amoeba
bronquote:Ik heb onlangs bij DA PFB-Vanish gekocht, wat werkelijk fantastisch werkt tegen rode bultjes, pukkeltjes enz, die na het scheren of epileren ontstaan. Als je dit op het onthaarde gebied aanbrengt, verdwijnen bultjes en pukkels als sneeuw voor de zon. Een echte aanrader!
Ja daar ben ik vanmiddag zelfs voor naar de DIO drogist gegaan en die hadden er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Bamba
Greys:
[..]
bron
voor als het nog niet over is morgen
Owquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar ben ik vanmiddag zelfs voor naar de DIO drogist gegaan en die hadden er nog nooit van gehoord
En anders doe je dekkende vloeibare make-up op je benen. Pancakequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar ben ik vanmiddag zelfs voor naar de DIO drogist gegaan en die hadden er nog nooit van gehoord
en azijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Het mocht geen paracetamol zijn las ik en dat heb ik nou net
En ik heb sudocreme en calendula zalf gekocht. Die sudo zit er nu op en de calendula kwak ik er nog wel even op voordat ik naar bed ga. En dan maar hopen op een wonder vannacht
En misschien met mijn benen buiten het dekbed slapen?
Zou dat houden in een jacuzzi, een zwembad en drie wappersessies?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En anders doe je dekkende vloeibare make-up op je benen. Pancake
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat houden in een jacuzzi, een zwembad en drie wappersessies?
Echt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef Bamba het volgende:
Greys, ik zag je happy end verhaaltje ertussen staan op de adoptie siteleuk!
Schattigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Owja
http://www.sos-strays.nl/happy/nl-happy-653.html
De vorige keer dat ik naar de sauna ging was ik vergeten me te scheren. Ik geloof dat ik liever rooie bobbels had gehadquote:
O ook even lezen danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Nacho is de eerste in het overzicht.
Oh god, ook in den schaamstreek?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik naar de sauna ging was ik vergeten me te scheren. Ik geloof dat ik liever rooie bobbels had gehad
Uitgerkend in den schaamstreek. Het was toen ook echt een schaamstreekquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgerkend in den schaamstreek. Het was toen ook echt een schaamstreek
Ja da's idd een rotsite, want op die verkooppuntenlijst staat dus wel DIO drogisten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
oh, op de verkooppuntensite staat dan weer van niet
http://www.pfbvanish.nl/dealers.html
Hihihiiiiiiiihihiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgerkend in den schaamstreek. Het was toen ook echt een schaamstreek
Staat er ook een happy-end verhaal? Ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Nacho is de eerste in het overzicht.
http://www.sos-strays.nl/happy/nl-happy-478.htmlquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Staat er ook een happy-end verhaal? Ik kan het niet vinden
Echt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
HihihiiiiiiiihihiDus jij overal met de beentjes over elkaar?
Gb en ik hebben vlak voor een drijfsessie aan het einde van de dag nog wel eens snel stiekem een mesje over onze benen staan halen, omdat je benen dan gemasseerd zouden worden tijdens het drijven. Mooi dat je dan geen stoppels wilt
Dat is ook de reden dat ik nooit kapot ondergoed draag, stel je toch voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik een ongeluk krijg en dan behaard op de OK terecht kom ofzoOf ineens de prins op het witte paard voor de deur staat
Daarom hou ik het de laatste 2 jaar zoveel mogelijk bij
Oh, dat knippen ze toch open denk ik danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik nooit kapot ondergoed draag, stel je toch voor
Het gaat om de eerste indrukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat knippen ze toch open denk ik dan
Kweet niet of jij na 24 uur al iets van stoppeltjes hebt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt!![]()
Een scheermesje moet mee dus?
Oh, dat heb ik nooit op mn benen... Maar nu durf ik het niet te proberenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweet niet of jij na 24 uur al iets van stoppeltjes hebt?
Want op de ochtend zelf scheren is niet handig, dan krijg je soms uitslag van de bubbels ofzo.
Ik durf te deleten, wat denk je zelfquote:En ik weet niet of je die drijfsessie durft morgen? Want dat doet Wapper.
Bij jou groeit er nooit haar terug na het scheren van je benen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit op mn benen... Maar nu durf ik het niet te proberen
[..]
Ik durf te deleten, wat denk je zelf
Ik heb nooit bobbeltjes door bubbelsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou groeit er nooit haar terug na het scheren van je benen?
Oh, ik ga sowieso eerst kijken wat het nou precies is en hoe duur enzoquote:En ja, domme vraag![]()
Ik durf in elk geval niet morgen, dan weet je dat vast. Gb waarschijnlijk wel
Oh, dan grote kans dat ik het wel doe jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
Voor de kosten hoef je het niet te laten, want het kost 6 euro voor een half uur
In de 'kelder' van de sauna is een apart sfeervol bad. Beetje donker, lichtjes in het plafond. Glazen wand er omheen met van dat ondoorzichtige spul, tegen inkijk van buitenaf van andere bezoekers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Bamba het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen, een drijfsessie?
Dat is het ook ECHT.quote:
Ik heb geen voetenmassage gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
In de 'kelder' van de sauna is een apart sfeervol bad. Beetje donker, lichtjes in het plafond. Glazen wand er omheen met van dat ondoorzichtige spul, tegen inkijk van buitenaf van andere bezoekers.
Dat water is echt heerlijk warm.
Dan ga je met ongeveer 3-5 personen in dat bad en drijf je op je rug, met een drijfstang onder je knieholtes en je nek. Dus je doet geen enkele moeite om te blijven drijven.
Er gaat mooie klassieke muziek aan, zowel boven als onder water. Je drijft letterlijk weg, ik viel de eerste keer na 2 minuten al in slaap.
Terwijl je ligt gaat een saunamedewerker met je 'zwieren' door het water. Hij pakt dan de uiteinden van je drijfstang en daarmee trekt hij je heen en weer door het water. Als je dan je ogen dicht hebt is het net of je door de lucht zweeftEn je voeten worden gemasseerd enzo.
Na een half uur voel je je alsof je 4 dagen hebt geslapen
voetmassage vind ik dan weer minder want ik heb eelt enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het ook ECHT.
Alleen als een vrouw dat doet, als saunamedewerkster, dan vind ik het sowieso fijn. De eerste twee keer was dat dus ook zo. En toen deed een man het en toen durfde ik niet, omdat je dan dus echt compleet naakt onder zijn neus ligt, met je ogen dicht. En toen ben ik weggelopen
Oh dan is dat sinds kort denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb geen voetenmassage gehadMaar het was wel superlekker en ik doe het de volgende (als die er ooit komt) heus weer
Ik riep van de zenuwen (vraag maar aan Gb) "NIET aan mijn voeten komen! Verder mag je overal aan zitten!".quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voetmassage vind ik dan weer minder want ik heb eelt enzo
Oh ja dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het ook ECHT.
Alleen als een vrouw dat doet, als saunamedewerkster, dan vind ik het sowieso fijn. De eerste twee keer was dat dus ook zo. En toen deed een man het en toen durfde ik niet, omdat je dan dus echt compleet naakt onder zijn neus ligt, met je ogen dicht. En toen ben ik weggelopen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep van de zenuwen (vraag maar aan Gb) "NIET aan mijn voeten komen! Verder mag je overal aan zitten!".![]()
En toch ben je daar serieus binnen 2 minuten doorheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:24 schreef Bamba het volgende:
Klinkt idd lekker! Alleen dat naakt durf ik dan weer nietTerwijl ik best wel eens een keer naar de sauna zou willen gaan
Dan JUIST!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweet niet of jij na 24 uur al iets van stoppeltjes hebt?
Want op de ochtend zelf scheren is niet handig, dan krijg je soms uitslag van de bubbels ofzo.
En ik weet niet of je die drijfsessie durft morgen? Want dat doet Wapper.
Oh, dat geloof ik ook wel. Hoor het idd vaker van mensen. Maar op plaatjes van sauna's zie je altijd mensen met handoeken om hun lichamen zitten (snap dat ze geen nakende mensen op een promotiefoto zettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch ben je daar serieus binnen 2 minuten doorheen
Weet je waarom? Je komt in badjas de kleedkamer uit. Dan ga je even douchen en dat is vrij 'afgeschermd'. Badjas weer aan. Dan ga je naar hetgeen je in wilt en pas dáár doe je je badjas uit en ga je bv het zwembad in. Ik loop bv ook niet naakt van het stoomhok naar de douches, dan doe ik onderweg mijn handdoek gewoon om. Dus je bent alleen naakt in de 'dingen' zelf zeg maar en negen van de tien keer zie je dan toch amper iets, onder water, onder de bubbels, in de stoom enz.
Dan JUIST wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan JUIST!!!!
en als ik me de dag ervoor scheer heb ik echt de volgende dag wel stoppels. Ik noem mijn mutsje ook wel liefhebbend "Ruudje"
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
In de 'kelder' van de sauna is een apart sfeervol bad. Beetje donker, lichtjes in het plafond. Glazen wand er omheen met van dat ondoorzichtige spul, tegen inkijk van buitenaf van andere bezoekers.
Dat water is echt heerlijk warm.
Dan ga je met ongeveer 3-5 personen in dat bad en drijf je op je rug, met een drijfstang onder je knieholtes en je nek. Dus je doet geen enkele moeite om te blijven drijven.
Er gaat mooie klassieke muziek aan, zowel boven als onder water. Je drijft letterlijk weg, ik viel de eerste keer na 2 minuten al in slaap.
Terwijl je ligt gaat een saunamedewerker met je 'zwieren' door het water. Hij pakt dan de uiteinden van je drijfstang en daarmee trekt hij je heen en weer door het water. Als je dan je ogen dicht hebt is het net of je door de lucht zweeftEn je voeten worden gemasseerd enzo.
Na een half uur voel je je alsof je 4 dagen hebt geslapen
Ja, da's de bedoeling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook wel. Hoor het idd vaker van mensen. Maar op plaatjes van sauna's zie je altijd mensen met handoeken om hun lichamen zitten (snap dat ze geen nakende mensen op een promotiefoto zetten), maar het is echt de bedoeling dat je die handoek af haalt in de sauna zelf?
Juist als wapper het doet... gaaaaan met die banaan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan JUIST wat?
En ja nou aan het eind van de volgende dag heb ik ook wel soort van stoppeltjes idd op mijn benen. Dus daarom stonden we die daar onder de douche nog ff snel te doen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan JUIST!!!!
en als ik me de dag ervoor scheer heb ik echt de volgende dag wel stoppels. Ik noem mijn mutsje ook wel liefhebbend "Ruudje"
Hahahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep van de zenuwen (vraag maar aan Gb) "NIET aan mijn voeten komen! Verder mag je overal aan zitten!".![]()
dagenlang?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Mama_Mia het volgende:
ik vind het echt zo irritant om je daar te scheren, staat zo charmant als je dan dagenlang jeuk hebt
Ja nou ik vond dat rugstrekgebeuren ook nogal genantquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HahahahahaDan gaan wij voet aan voet, komen ze daar niet aan
Maar buiten de sauna's en andere faciliteiten loop je dus met een handoek en/of badjas aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's de bedoeling.
Maar dan ga je netjes met de beentjes over elkaar zitten en houd je indien gewenst je armen een beetje quasi-nonchalant voor je borsten en niets aan de hand
Ik dus welquote:
Laten harsen heb je minder irritatiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Mama_Mia het volgende:
ik vind het echt zo irritant om je daar te scheren, staat zo charmant als je dan dagenlang jeuk hebt
Maar das zo duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Laten harsen heb je minder irritatie
Ik welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar buiten de sauna's en andere faciliteiten loop je dus met een handoek en/of badjas aan?
Valt wel mee toch? Ik laat dat dan tegelijk bij een gezichtsbehandeling doen. Voor ik op vakantie ga dus ook niet om de zoveel weken oidquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef nokwanda het volgende:
Heb hier toch weleens verteld over de keer dat mijn cappuccino over tefel gesproeid werd toen er een vrouw aankwam met een kamerbreed tapijt met een kale likplek in het midden zag aankomen.
Okee, ik dacht altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik laat dat dan tegelijk bij een gezichtsbehandeling doen. Voor ik op vakantie ga dus ook niet om de zoveel weken oid
De overige tijd hou ik het wel bij. Maar zo voor de vakantie vind ik dit wel prettigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, ik dacht altijdEn ik blijf erbij dat ik dat laten groeien bij harsen verafschuw
Hmmm, misschien ooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik welDe meeste mensen trouwens hoor!
Weet je, je bent er niks verplicht daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hmmm, misschien ooitHet lijkt me namelijke echt heerlijk om een keer met vriend te gaan..Heerlijk ontspannen
Bleef het maar bij slecht gekleed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef Maes het volgende:
Oh nu komt Gordon met die slecht gekleede moeders op RTL4
Daar is het fijn hoor, maar het mag de naam sauna eerlijk gezegd niet hebben vind ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
Ik zou graag eens naar Sanadome in Nijmegen willendat is een sauna waarbij je badkleding aan mag hebben.
Het Sanadome vond ik nou echt niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
Ik zou graag eens naar Sanadome in Nijmegen willendat is een sauna waarbij je badkleding aan mag hebben.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kwam ff om de bubbelwapperdames een hele fijne dag te wensen morgen![]()
quote:En wat ben ik blij met m'n "ik hoef maar 3-4x per jaar m'n benen te epileren-benen".![]()
quote:En weer afk
Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kwam ff om de bubbelwapperdames een hele fijne dag te wensen morgen![]()
En wat ben ik blij met m'n "ik hoef maar 3-4x per jaar m'n benen te epileren-benen".![]()
En weer afk
Tnxquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks
Jij ook veel plezier morgen!(Nooit uitslag na het epileren?)
Deze danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Die moeder bij Gordon is er wel meeeeeega van opgeknapt zeg
Badkleding verplichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef Oognip het volgende:
Sanadome is dus niet echt een 'echte' sauna? Ik ken het verder niet, ik heb alleen en vriendin die daar regelmatig maar toe gaat en zij vindt het daar erg lekker. Ook massages enzo
Mag je bij Sanadome wel naakt als je wil of is badkleding verplicht?
Geen echte nee, meer een kuuroord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef Oognip het volgende:
Sanadome is dus niet echt een 'echte' sauna? Ik ken het verder niet, ik heb alleen en vriendin die daar regelmatig maar toe gaat en zij vindt het daar erg lekker. Ook massages enzo
Mag je bij Sanadome wel naakt als je wil of is badkleding verplicht?
Ik heb nachtdienstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Leuk
Is iedereen hier al naar bed?
Of hebben ze een leven?
Ik leef nog hoor, was mn nagels aan het vijlenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Leuk
Is iedereen hier al naar bed?
Of hebben ze een leven?
F&F modden, omdat jij je dienst wilde ruilen omdat jij morgen geen wallen wilde hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
Waarvoor?
Of gewoon nachtdienst, zomaar, nachtdienst?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
F&F modden, omdat jij je dienst wilde ruilen omdat jij morgen geen wallen wilde hebben
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor, was mn nagels aan het vijlen
En nu heb ik morgen wallen EN belachelijk gevlekte en gebobbelde benen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
F&F modden, omdat jij je dienst wilde ruilen omdat jij morgen geen wallen wilde hebben
Ja, woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
En nu heb ik morgen wallen EN belachelijk gevlekte en gebobbelde benen!(
)
Haar wáár?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, woest aantrekkelijk![]()
![]()
Ik heb wallen en haar. Wat dacht je me daarvan
Als ik niet zo gruwelijk moe was, dan [CENSUUR ENDE MODBREAK]quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
En nu heb ik morgen wallen EN belachelijk gevlekte en gebobbelde benen!(
)
Dan kwam je aan mijn gevlekte en gebobbelde benen zitten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet zo gruwelijk moe was, dan [CENSUUR ENDE MODBREAK]
Shame on you ElisaB
Laat je beeb het maar niet zien
Stel geen vragen waar je het antwoord niet op wilt horenquote:
Jij kan edits lezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
Dan kwam je aan mijn gevlekte en gebobbelde benen zitten?
Geil!
Tis nog niet eens waar; het is heur bedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Het gevatte antwoord: nu nog op haar bureaustoel. Strakjes in mijn bed
I can read your minddddddddddddquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis nog niet eens waar; het is heur bed
Nah, ik ben toch te moe. Ik zou halverwege die lange benen van jou waarschijnlijk - zeer charmant en feminien - in coma stortenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
I can read your mindddddddddddd
Maar ik zou het niet doen hoor, het ziet er werkelijk niet uit. En het voelt nog rotter
Ik had TE lange nagels, en dan krijg ik jeuk eronder enzo, en er waren er twee afgebroken dus het moestquote:
Ga je party-crashenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Veel plezier morgenwaar gaan jullie naartoe trouwens, welke sauna?
Ik ben altijd bang dat als ik dat zeg dat er dan morgen een FOK!meet georganiseerd wordt ineens door lurkersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Veel plezier morgenwaar gaan jullie naartoe trouwens, welke sauna?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, ik ben toch te moe. Ik zou halverwege die lange benen van jou waarschijnlijk - zeer charmant en feminien - in coma storten
Maak even een mental note: het wordt morgenochtend noodweer, dus dekentje en flesje water mee voor onderweg en niet in het buitenbad gaan zitten als het bliksemtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik dat zeg dat er dan morgen een FOK!meet georganiseerd wordt ineens door lurkers
Nee, die ga ik straks knippenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo, ben je inmiddels aan je teennagels begonnen?
Onderweg is voor mij een minuut of vijf, maar ik zal er aan denkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak even een mental note: het wordt morgenochtend noodweer, dus dekentje en flesje water mee voor onderweg en niet in het buitenbad gaan zitten als het bliksemt
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga het vee even voederen
Als ik jullie niet meer tref: heel veel plezier morgen. Niet teveel nadenken en gewoon proberen te genieten
Heerlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat linkje dat ik je DMde da's dus die kleinere sauna
Tenminste, ze hebben er alles, maar je hebt nooit echt het gevoel dat het druk is.
Dat is best ver, maar toch valt het ergens mee voor zo'n hele dagquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Het is voor mij maar 50 minuten rijden
quote:
Wow, ik weet niet waar het precies over gaat hier, maar F&F lijkt toch weer een heel nieuwe betekenis te krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kwam je aan mijn gevlekte en gebobbelde benen zitten?
Geil!
Het valt me hartstikke meequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is best ver, maar toch valt het ergens mee voor zo'n hele dag
Ja maar Roozjee, over die plantjes en beestjes hebben we het in alle andere topics in F&F alquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Wow, ik weet niet waar het precies over gaat hier, maar F&F lijkt toch weer een heel nieuwe betekenis te krijgen.![]()
ik denk met f&f toch meer aan plantjes en beestjes.![]()
En het is lekker simpel aan te rijden, één en al snelweg en dan 1 afslagje en klaarquote:
Ja, hallooo, ik kan niet alle topics gaan zitten lezen, dat doe ik alleen in esf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar Roozjee, over die plantjes en beestjes hebben we het in alle andere topics in F&F al
Haiquote:Hoi!
Ja he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:24 schreef tombolafan het volgende:
En het is het waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard
Heb je nog lekker Jason Mraz geluisterd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hallooo, ik kan niet alle topics gaan zitten lezen, dat doe ik alleen in esf.
[..]
Hai
Nee, ik hoef ook niet meer terug, ik heb mn zusjes al verteld dat we volgend jaar ook daar gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ik zou serieus nooit meer naar zo'n gruwelijk massaal druk gebeuren hoeven, ik voel me hier altijd net bij bekenden op visite
Ik geloof dat we het vandaag maar overslaan; we zijn verrot. Dus onze wegen scheiden na de koffie en dan kijken we morgen wel weer verderquote:
Ik vind de restaurantdames ook allemaal zo lief enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook niet meer terug, ik heb mn zusjes al verteld dat we volgend jaar ook daar gaan
Herkenbaar!Verstandig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het vandaag maar overslaan; we zijn verrot. Dus onze wegen scheiden na de koffie en dan kijken we morgen wel weer verder
Ja!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog lekker Jason Mraz geluisterd?
Boewhahahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
Ja he?![]()
Ik zou serieus nooit meer naar zo'n gruwelijk massaal druk gebeuren hoeven, ik voel me hier altijd net bij bekenden op visite
Ja nou maar nou maar nee-eeeeeequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahaha
Is het voor jou dan zo gebruikelijk om bij bekenden op visit ein je blote bipsebaps te gaan zitten
Nog een wonder dus dat je hier alles aangehouden hebt![]()
![]()
Ow....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
Ja nou maar nou maar nee-eeeeee
Het voelt er gewoon knusserig en op je gemakkerig
Nou ja, meestal dan...
Dat lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
En de volgende keer ga ik bij jou ook gewoon nakend-punt-en-el op de bank zitten hoor.
Wapper jij dan een beetje?
QFTquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
En de volgende keer ga ik bij jou ook gewoon nakend-punt-en-el op de bank zitten hoor.
Wapper jij dan een beetje?
Serieus, ik zou er geen probleem mee hebbenquote:
Ik zou er ook niet mee zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Serieus, ik zou er geen probleem mee hebben
Ik ga morgen toch ook met jou heel de dag in mijn blote kont rondlopen?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet mee zitten
Boewhahahaha, wat ben ik moe![]()
![]()
Maar op de bank bij iemand zou ik niet durven hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, ik zou er geen probleem mee hebben
Ik ga morgen toch ook met jou heel de dag in mijn blote kont rondlopen?
Neem nog een handje ongezouten amandelenquote:
Als ik het in de sauna zou doen, zou ik het ook gerust bij iemand op de bank doen (hoewel het eerste meer geaccepteerd zal zijn dan het tweede)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:33 schreef tombolafan het volgende:
Maar op de bank bij iemand zou ik niet durven hoor
ik zal dat aanrijden van de sauna maar laten vandaagquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is lekker simpel aan te rijden, één en al snelweg en dan 1 afslagje en klaar
law and order gekeken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:44 schreef ElisaB het volgende:
Nou nee, da's weer een beetje overdreven
Goed... vandaag op TV gezien dat slaapgebrek te vergelijken is met dronkenschap. Zie hier: ik ben baldadig en overmoedig
ik neem de delete- after care crème voor je meequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:57 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Nog steeds dramabenen èn het gehele dekbed staat in mijn hele lijf!
Dus nu ook nog gekreukelde armen enzo
quote:
Mits met kale plek in het midden rondom den klit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier in de sauna, dames!
Ik zit echt met verbazing te lezen over de naaktangst die sommigen hier hebben. Alsof in een sauna iedereen naar je zit te gluren... Echt, ik heb niet bepaald een fraai lichaam maar het zal me worst wezen wat een ander ervan denkt. Ik ben voor mijn eigen plezier in een sauna of zwembadZe kijken maar een andere kant op als het ze niet bevalt
Overigens, als iedereen naakt is let je vanzelf nergens meer op. Hooguit op een kamerbreed tapijt hier of daar
Dat dekbed gaat vanzelf weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:57 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Nog steeds dramabenen èn het gehele dekbed staat in mijn hele lijf!
Dus nu ook nog gekreukelde armen enzo
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar op de bank bij iemand zou ik niet durven hoor
quote:
Joh!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:45 schreef tombolafan het volgende:
en greys neemt de verkeerde afslag hoor ik net...
alsof ze hier nog nooit is geweestquote:
verrassendquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:45 schreef tombolafan het volgende:
en greys neemt de verkeerde afslag hoor ik net...
Ja wat aardig van meneer de zonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Nah kijk nou Oognip, speciaal voor jou besteld, die zon
Rewimo gefeliciteerd
Ja hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja wat aardig van meneer de zon
Cool, Rewimo, je 100ste!
Heb je die hometrainer in de tuin gezet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Zo! Ik heb de hometrainerff lekker gefietst. Was zeiknat.
Nu een broodje ofzo want ik stik van de honger!
Heb je een hekel aan peuters?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
hier regen/droog/regen/droog enz enz
Wij hebben straks nog een v-dag we gaan expres wat later zodat iedereen met peuters al geweest zijn.
quote:
Een puber ja? Is dat niet redelijk vergelijkbaar? Behalve dat ze wat minder goed kunnen praten (peutersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Tis een fase waar ze even doorheen moeten. Maar ik vind het zelf ook de moeilijkste leeftijd om mee om te gaan. Geef mij maar een puber.
Precies. Dan maar de pratende variant. Die kun je tenminste met goed fatsoen een mep verkopen als ze het veeeeel te bont makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een puber ja? Is dat niet redelijk vergelijkbaar? Behalve dat ze wat minder goed kunnen praten (peuters). Ze zitten toch allebei een beetje in de 'nee-fase'
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gráág! Hoe laat kunnen we haar brengen?
Ik garandeer je niet dat ze mij leuk gaat vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gráág! Hoe laat kunnen we haar brengen?
Heeeey, WB. Hoe was de reis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:16 schreef Cat22 het volgende:
ZEVEN uur gereden (en vooral stil gestaan) van Amsterdam naar huis.De UK bereiken kost minder tijd.
![]()
Maar ik ben weer thuis.
Prachtig land, leuke vakantiegangers, voor het meredeneel super vrijwilligers en een l*l van een busschauffeur vat het wel een beetje samen.quote:
Ik was gisteren om 18.00 uur op 70 km van mijn huis. Maja, moest mee naar de opstapplaats en toen was het zo laat dat ik bij iemand ben blijven logeren. Wist ik veel dat de A2 vandaag dichtging.quote:Het kost minder tijd om van hieruit naar Calais te rijden en de ferry te pakken naar Dover.
WBquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:16 schreef Cat22 het volgende:
ZEVEN uur gereden (en vooral stil gestaan) van Amsterdam naar huis.De UK bereiken kost minder tijd.
![]()
Maar ik ben weer thuis.
Welkom terug Catquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:16 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Maar ik ben weer thuis.
Ja, lekker naar een hele leuke galerie geweest (met theetuin en heerlijke hazelnoot/schuimtaart)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:18 schreef indaha het volgende:
Ja jij nog gefeliciteerd met je man en hebben jullie een mooi feestje gehad?
Ik zat net middenin een Ingetje met 2 katten op schoot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Welkom terug Caten wat een horrorreis van Amsterdam naar het zuiden
![]()
Waren je katten blij om je te zien?
Ze zijn nu natuurlijk allemaal druk aan het typenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
En waarom heb ik nog geen samenvatting gekregen van wat ik deze week heb gemist?
Is dit de samenvatting? Matig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef Takaiki het volgende:
... of calorieen aan het tellen... aan het hopsen bij een of ander trainingsfilmpje op internet...of in de sauna...
WBquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, de ORS-drankjes en de Domperidon hebben wat gedaan dus ik ben weer op aarde.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:26 schreef ElisaB het volgende:
Speciaal voor Cat: mijn samenvatting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:31 schreef indaha het volgende:
Nou even uit het blote hoofd, maar eigenlijk is dit Tombo's afdeling.
Een aantal zijn deze week begonnen met wegen en tellen en moeten morgen op de weegschaal voor het uur van de waarheid, behalve Qwea die heeft zich deze week al gewogen en is al 2,2 kg kwijt.
Vorig weekend is noodweer geweest op pukkelpopalwaar Loveless en partner aanwezig waren, maar ze zijn er op blauwe plekken na heelhuids afgekomen en de collega van Takaiki's vriend ook.
Tombo, Goodbye en Greys zijn weer naar de sauna waar we nog geen verslag van hebben wat jammer is want Greys had pukkels en vlekken op haar benen gisteravond na het scheren en maakte zich enigzins zorgen wat de wappermeneer daarvan zou denken.![]()
Oognip heeft nog steeds een huis vol met kittens en Mama Mia is heelhuids teruggekeerd uit Londen.
De beeb van Elisa B is ook terug en zij is very happy daarmee![]()
Multiply heeft een ander huisje gevonden voor Juno en dat gaat goed en DM krijgt morgen een puppie Carel.
Oh-oh heeft zich even teruggetrokken uit de SC en Barbaaf is verdrietig omdat het K- weer is en hij geen motor kan rijden.![]()
en ik ben vast vanalles vergeten maar dat vult iemand anders dan nog maar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |