Ja ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Stap 1 zijn de voetenvisjes![]()
Zijn er ook nog meer dames bang voor spinnen? Kunnen we daarvoor ook een meeting doen
Ik ook. En gillenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik wil ook wel mee... maar ik ga dan huilen denk ik![]()
Gelukkig heb ik die taak aan mijn man toebedeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pas zat er een spin recht achter mij op de muur.. Dat was wel een groot drama
Nee ik zou eerder stokstijf van angst staan denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. En gillen
En weglopen, waarschijnlijk
Ik heb hem opgezogen en de stofzuiger zak naar buiten gegooidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die taak aan mijn man toebedeeld
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb hem opgezogen en de stofzuiger zak naar buiten gegooid![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Al liet ik de buurman stofzuigen en heb ik niet alleen de zak, maar de complete stofzuiger naar buiten gesmeten.
Dat wordt wel duur dan als je iedere keer een nieuwe stofzuiger moet gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Al liet ik de buurman stofzuigen en heb ik niet alleen de zak, maar de complete stofzuiger naar buiten gesmeten.
Ja precies. Maar mijn normale meloen-oplossing kon in dit geval niet, want hij zat te hoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wordt wel duur dan als je iedere keer een nieuwe stofzuiger moet gebruiken
Alleen al het idee van ademen door een pijpjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Snorkelen![]()
Dat krijg ik echt een paniekaanval denk ik
Dat ga ik ook eens proberenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die foto's
http://www.garrarufafishspacentre.nl/
![]()
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die foto's
http://www.garrarufafishspacentre.nl/
![]()
Visjes meetingquote:
Ik ga niet nakendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar met je hele lijf he..je gaat toch niet naakt tussen die visjes dan. Hangt er zo een visje aan je tepels
Die laten vanzelf los, johquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
Nou mijn voeten zou ik nog wel durven denk ik ,maar niet mijn hele lichaam.
Ik vraag me alleen af , als je eruit wil hoe krijg je dan die visjes van je af.
Die vallen gewoon van je af als je opstaat neem ik aan, ze bijten zich niet aan je vastquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
Nou mijn voeten zou ik nog wel durven denk ik ,maar niet mijn hele lichaam.
Ik vraag me alleen af , als je eruit wil hoe krijg je dan die visjes van je af.
of ze zwemmen zo je..................:'(quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar met je hele lijf he..je gaat toch niet naakt tussen die visjes dan. Hangt er zo een visje aan je tepels
Met rust laten nu tot morgen en morgenochtend verder kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Iemand nog de ultieme tip tegen mijn idiote benen nu, zodat ze morgen weer toonbaar zijn? Het ziet er nu nog rotter uit dan begin van de middag
Heb al Lush Dream Cream er op gedaan, gekoeld met een washandje, Sudocreme...
Ik kreeg er een scrubding bij voor erna...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Iemand nog de ultieme tip tegen mijn idiote benen nu, zodat ze morgen weer toonbaar zijn? Het ziet er nu nog rotter uit dan begin van de middag
Koud bad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
ja datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
of ze zwemmen zo je..................:'(
Ik las pas een verhaal dat een meisje een soort beestje had binnengekregen in een meer en daardoor was ze overleden. Die tast de hersens aan ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
of ze zwemmen zo je..................:'(
Ok, en dan maar HEEL hard duimen vannachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met rust laten nu tot morgen en morgenochtend verder kijken.
Als ik nu ga scrubben haal ik alles open ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg er een scrubding bij voor erna...
Ik ga straks idd nog wel even koud afspoelen. Net ook gedaan. Thanks!quote:
Ja, het moest ook meteen erna, was om de doorbloeding eerst optimaal te krijgen en dan normaal te laten worden ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Als ik nu ga scrubben haal ik alles open ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |