Voor maar 69 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:37 schreef clevy het volgende:
verkopen ze ook al batsen bij de c1000?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt verrekte moeilijk om goed de kleur van het papier op de foto te krijgen. Lukt het papier, dan lukt de kleur van het paard niet en andersom.
Maar goed, het paard is het belangrijkste. Het papier is beige van kleur.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
is dat een normaal of hoog hoerarium?quote:
Goedkoop volgens Mr. Sheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat een normaal of hoog hoerarium?
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar alleen batsen heb ik wel gezien...
Het is een val!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?
met jou heel velen. waar overigens niks mis mee is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar alleen batsen heb ik wel gezien...
Jij ziet 'm ook al hangen aan dat Andreaskruis met een gagball in z'n mond?quote:
Meteen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet 'm ook al hangen aan dat Andreaskruis met een gagball in z'n mond?
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je paarse, eenogige bangmaker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?
Of je bent een oen, of je hebt geleerd van je vorige ervaring. Jij mag kiezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?
Uhuh. Maar vrees niet, ook batsen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?
Starttariefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat een normaal of hoog hoerarium?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |