Ja, over 2 weken weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Hé uniek! Grieksgrieksgrieks alweer voorbij?
Kijken hoelang in het volhoudtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef renzell het volgende:
Klinkt goed Siral!!
Hell yeah!!!! I'm the master of the pumpkin soup!!!![]()
Nieuw lijstje:
O - kwark, aardbei, blauwe bes, handje noten en kokosschaafsel
S - BBB (from hell!)
T - 2 gekookte eitjes
L - witlofsalade met een eitje, beetje mayo en wat oude geitenkaas
T - klein bakje pompoensoep (from heaven!) + vodkaatje
D - salade geitenkaas, aardbei, appel, komkommer, zongedr. tomaat + 5 falafelballetjes (teveel gegeten)
T - vodkaatje en bakje soep vanavond nog, vrees ik.
Geen winkel ingaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Syrena het volgende:
Oja, die twee grijze blazers waar ik tussen moest kiezen deze week? Ik heb ze toch maar allebei gehouden. Als compensatie ga ik de hele maand september geen geld meer uitgeven aan kleding/schoenen/de Action etc.
Dus nu allemaal duimen dat ik geen mooie laarzen tegenkom
Bakjes die om kunnen kiepen en huisdierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Pippa ging net op de rand van d'r etensbakje staan die toen omkiepte over d'r drinkbakje heen. Lagen alle brokjes in het water.
Vanaf morgenavond mag ze een week onder toezicht uit de kooi en als dat goed gaat, mag ze er de week daarna alleen uit. Ik let nu goed op dat ze genoeg aandacht krijgt; eerst even haar begroeten en knuffelen als ik thuis kom van het werk, want het is wel verdacht dat ze alleen maar plaste als ik thuis was. Net alsof het een soort protest is, omdat ik haar te weinig aandacht gaf /kattenpsychologie vd koude grond.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi!
Straks bijlezen, maar eerst de stand van zaken:
-aangeland in italie na een paar geweldige dagen zuid-duitsland
-weer: bloedheet of regen, maar altijd geweldig
-eten: dramatisch, maar altijd lekker
-camping: zeer vol maar laatste vrije plaats dus perfect
-auto: waarschijnlijh total loss (voor de 2e keer bij de garage binnen 2 dagen. Eerst de uitlaat, nu het schakelblok. Gelukkig is het hier erg mooi en nu word ik gedwongen het rustig aan te doen in plaats van mijn gezin langs alle bezienswaardigheden te slepen.
-stemming: optimaal
We hebben werkelijk een geweldige vakantie, juist vanwege het ongemak. heerlijk, de onvoorspelbaarheif van alles. voek me gek genoeg 100 maal beter dan als alles van een dooie akkertje gaat.
En nu bijlezen.
Tink het klinkt toch heerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi!
Straks bijlezen, maar eerst de stand van zaken:
-aangeland in italie na een paar geweldige dagen zuid-duitsland
-weer: bloedheet of regen, maar altijd geweldig
-eten: dramatisch, maar altijd lekker
-camping: zeer vol maar laatste vrije plaats dus perfect
-auto: waarschijnlijh total loss (voor de 2e keer bij de garage binnen 2 dagen. Eerst de uitlaat, nu het schakelblok. Gelukkig is het hier erg mooi en nu word ik gedwongen het rustig aan te doen in plaats van mijn gezin langs alle bezienswaardigheden te slepen.
-stemming: optimaal
We hebben werkelijk een geweldige vakantie, juist vanwege het ongemak. heerlijk, de ongodsdienstig van alles. voek me gek genoeg 100 maal beter dan als alles van een dooie akkertje gaat.
En nu bijlezen.
Que? Er is niet zo heel veel ruimte in de kooi, dan krijg je datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bakjes die om kunnen kiepen en huisdieren
Dat snap ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Que? Er is niet zo heel veel ruimte in de kooi, dan krijg je dat.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
Rot computer. Sorryvoor het dubbele bericht. Wilde ongodsdienstig vervangen door onvoorspelbaarheid. Damned autocorrectie.
ja, ik denk het jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt alsof zowel Uniek als Razz als Tink geweldige vakanties hadden/hebben!
Klinkt alsof je net zo brak ben als ik van de week was Aurum!
Nieuwe kleren zijn sowieso altijd fijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Kijken hoelang in het volhoudtIk hoop lang.
Vandaag was echt een typische normale dag hoe hij anders zou zijn voor mijn hele eetgestoorde gezeik, echt een fijnnn gevoel. Ik heb echt geen benul van hoeveel ik gegeten heb, en het kan me ook wat. Bah.
En ik heb hele leuk nieuwe kleren![]()
![]()
![]()
ik denk de groene en oranje. Ik begin alleen te twijfelen, want het is een lastige maat om een lijst voor te kopen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
Mooi jagar!Weet je al welke je zou willen?
Omdat vrienden van je facebook hun mailcontacten heeft laten bekijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje ik ben om.
Waarom kent facebook zo veel mensen die ik ken? Het is eng!!
Combo van verkeerde houding, dagelijkse activiteiten en het niet altijd goed verwerken van spanning. Dat verzamelt zich tussen m'n schouders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe komt het dat je spieren zo vast zitten loveli? Klinkt irritant!
Sinds ooit, ik was meer van studentenborrels en thuis op de bank een filmpje kijken. Het was tof, al trek ik jammergenoeg wat trieste/kansloze figuren aan die denken dat ze wel een kans maken bij mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Chico, waarom blijf je niet lekker thuis dan?! En voor het eerst echt uit sinds wanneer?
Ja heb ook pds, maar de laatste 3 dagen heb ik erg veel last ervan, en paracetamol helpt niet echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:47 schreef loveli het volgende:
Ik lees net dat het de leging van de maag versnelt, even aan de apotheek vragen wat het beste is denk ik.
Aan baby's met darmkrampjes geven ze venkelthee. Heb je vaker last? Zou in eerste instantie niet naar een geneesmiddel grijpen, hoewel domperidon redelijk onschuldig is.
Zo, dat was een zwaar nachtjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand een tip voor een zeer betrouwbare geijkte weegschaal? Vorige week 7 kilo afgevallen, vanmorgen 3 kilo zwaarder dan gisteravond en na er weer direct op te zijn gaan staan alweer een pond afgevallen.
Naar mijn weten slaapwandel ik nooit naar de koelkastquote:
Boulimia Amnesia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Naar mijn weten slaapwandel ik nooit naar de koelkast
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:02 schreef loveli het volgende:
Boulimia Amnesia.
Mijn weegschaal is van Korona, eentje met die ook vet% meet, was niet duur en geeft geen schommelingen van 7 kilo.
Oh ok! Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sinds ooit, ik was meer van studentenborrels en thuis op de bank een filmpje kijken. Het was tof, al trek ik jammergenoeg wat trieste/kansloze figuren aan die denken dat ze wel een kans maken bij mij. Verder liep er niets leuks rond en heb ik mezelf prima vermaakt met dansen/bewegen
.
dit snap ik niet. Je hebt nog de hele dag om er wat aan te doen, waarom weet je nu al dat het rommelig is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Het is weer weekend, dus weer rommelige lijstjes.
O: twee beschuiten met pindakaas, glas melk
T: weeknognie, iets van fruit hoop ik
L: twee bth met gebakken ei
T: wederom iets van fruit
T: yoghurt met (verse?) aardbeien
D: couscous
T: popcorn en fris in de bios.
Mijn collega had gisteren ook alleen maar horrorverhalen over de mirena! Wat is dat tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n mirena er uit kwam vallen. En het was een ding van metaal van zo'n 10 cm. breed ofzo, maar ik trok hem er zo even uit.verteld m'n subconcious me nu dat ik kinderen wil?
Zou je niet gewoon gaan vertrouwen op de spiegel en op je kleding?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nieuwe aandoening. En ik heb het
Ik hoef op zich geen vet% meter, gewoon een simpele betrouwbare. Maar goed, dat weet je denk ik nooit zeker. Gisteren tussen de 3 spreekkamers gelopen en op de weegschalen gaan staan, scheelde toch ook 1,5 kilo tussen de zwaarste en lichtsteEn dat is in het ziekenhuis.
Visolie/theunisbloemolie. Als dat niet werkt koop ik een schilderij van je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef conleche het volgende:
Vooral die buikpijn nu.......dat was ik helemaal vergeten dat dat dus best pijn doet.
Ga je ook zo veel eten dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond naar de chinees vanwege de 85ste verjaardag van oma van vriendje!
Dat wordt een uniekje dus
Net 3 boterhammen filet americain op, vroege lunch
Win/win situatie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie/theunisbloemolie. Als dat niet werkt koop ik een schilderij van je.
Het werkt niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie/theunisbloemolie. Als dat niet werkt koop ik een schilderij van je.
Nee zòveel kan ik niet op!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga je ook zo veel eten dan?
Ik ben af en toe echt onder de indruk van de hoeveelheden die Uniek weg kan werken.
[..]
Win/win situatie!
Net regende het nog keihard hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu nog hopen dat het droog wordt en dan ga ik eens lekker bandjes op Westerpop.
De buienradar zegt dat het droog wordt!quote:
Je hebt buienradar ontdekt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De buienradar zegt dat het droog wordt!
Dus daar hou ik me maar aan vast!
Die kende ik al zelfs.quote:
Wij zijn cupcakes gaan eten, paaldansen, uit eten gegaan & 's avonds uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:35 schreef loveli het volgende:
Klinkt tof! Gaan de vrouwen op haar vrijgezellenfeestje leuk kettingen maken en pottenbakken?
Lange krulletjes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga mn haar weer laten knippen, denk ik.
Twijfel... Langer of korter. Meh.
Wat vinden jullie?
^^ en ^^quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lange krulletjes!![]()
En paaldansen is vast ook een beetje survival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat is tot ongeveer op mijn schouders.
Edit: ik kijk chagrijnig maar het was heel gezellig daar, haha
Eens!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Paaldansen is heul niet survivalen. Wel pijnlijkEn heul moeilijk.
Ik blijk niet gracieus te zijn aan een paal. Helaasch.
Dit is langer:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:54 schreef loveli het volgende:
Je bent cute. Trouwfoto's = lang?
Excuus om te spammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwfoto's omdathetkanwaarvoorthx:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en KUCH*schoenen*KUCH
Oi! Ik heb nooit gezegd dat ik niet gracieus ben aan zijn paalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens!
En ik weet niet of het een probleem is dat je niet gracieus bent aan z'n paal.
Ik zag mezelf net voorbij komen op tv.Terwijl ik bedekt door blubber uit een sloot werd getrokken.
Gelukkig is er vast niemand die mij herkent.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oi! Ik heb nooit gezegd dat ik niet gracieus ben aan zijn paal![]()
Je zei niet zo'nquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
FB my dears.![]()
En ik zei toch zo'n paal?Nouja, aan zijn paal ben je natuurlijk wel gracieus! Dat kan niet anders.
Een freudiaanse vertyping dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je zei niet zo'n![]()
Ik vond het al een vrij schuine opmerking voor jouw doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oi! Ik heb nooit gezegd dat ik niet gracieus ben aan zijn paal![]()
V&D en horlogebatterij vervangen = no-no. Wij hebben altijd problemen gehad als we dat daar lieten doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
Zo, een half uur bij de ING-bank binnen geweest voor een nieuwe bankrekening(die ik nu, na drie weken, eindelijk heb) en nog eens een half uur bij de V&D staan kissebissen over m'n horloge waar ze een nieuw batterijtje in hebben gedaan en waarin vervolgens condensvorming optrad onder de wijzerplaat. Zij meende dat dat niet kan als je een batterijtje vervangt. Nou wel dus, want ik heb nog nooit last gehad van condens en nu na het vervangen van de batterij ineens wel,. Dus
.
En bij de ING duurde het dus zo lang omdat ze vergeten waren me om een handtekening voor het opheffen van m'n oude rekening te vragen. Een handtekening.
Jaaa, dan is Martijn geen ouwe bok meer!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag post ik trouwens mijn laatste berichtjes als twintiger
heb je echt ieder dag hoofdpijn? Want dat lijkt me anders ook knap irritantquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef conleche het volgende:
Conclusie na 1 maand geen nuvaring meer:
-weer buikpijn want ongesteld
-vettere huid
-geen merkbare verbetering in humeur
-kleinere tieten
-geen hoofdpijn meer
hmmmmm. Maar 1 positief puntje. Zit eraan te denken om weer te beginnen. Vooral die buikpijn nu.......dat was ik helemaal vergeten dat dat dus best pijn doet.
Nee, zeker niet iedere dag! 1 of 2 dagen in de maand had ik dat, tegen de tijd dat ik hem moest wisselen, of een stopweek moest inlassen (dat laatste deed ik niet zo vaak). Maar ik had normaal gesproken bijna nooit hoofdpijn en het was wel heel duidelijk Nuvaring-gerelateerd dus. Daar ben ik nu van af. Wat ik ook als bijwerking had, was dat ik 1 of 2 dagen behoorlijk labiel was, maar goed, nu ben ik al 2 maanden labiel, dus daar kan ik nu nog niks over zeggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je echt ieder dag hoofdpijn? Want dat lijkt me anders ook knap irritant
Daar gaat je potentiële klantquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, zeker niet iedere dag! 1 of 2 dagen in de maand had ik dat, tegen de tijd dat ik hem moest wisselen, of een stopweek moest inlassen (dat laatste deed ik niet zo vaak). Maar ik had normaal gesproken bijna nooit hoofdpijn en het was wel heel duidelijk Nuvaring-gerelateerd dus. Daar ben ik nu van af. Wat ik ook als bijwerking had, was dat ik 1 of 2 dagen behoorlijk labiel was, maar goed, nu ben ik al 2 maanden labiel, dus daar kan ik nu nog niks over zeggen.![]()
Ik heb visolie gegeten in de vorm van 2 haringen.Ik heb minder pijn nu!! Maar dat kan ook komen omdat ik een ibu erin heb gemikt vanochtend.
Project Free TVquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:24 schreef Chicolate het volgende:
Mo (of iemand anders) wat was ook alweer die site waar je online streams kan kijken van buitenlandse series? Watchseries.eu (en watch-series.com) ligt er blijkbaar uit en ik wil masterchef australia kijken.
Volgens buienradar gaat het nog droog worden, maar ik weet niet of ik weer zin heb in modder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:13 schreef Amsel het volgende:
Tip voor Henk: blijf thuis. Of kom pas een stuk later op de dag. Het regent heeeeel hard!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik hoorde mezelf net kakelen van het lachen. En ik ben alleen. Kakelen.
En het was toch zo'n 7 kilo per kledingmaat? Nou wet ik niet wat voor maten ze daar bedoelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ohoh, ik heb MTV weer eens aan staan. Met deze keer de special: 40 most slimmed down celebs.
Net eentje die 19 kilo was afgevallen en daardoor 10 kledingmaten kleiner had.
Dat is best knap. Als ik 19 kilo afval heb ik denk 2 maten kleiner ofzo?
Volgens mij gaat het naarmate de maten kleiner worden sneller. Tussen 36 en 38 zit bij mij maar een paar kilo en ik heb jeans in maat 26 tot en met 29. Voor ongeveer iedere 2 kilo meer een grotere maat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het was toch zo'n 7 kilo per kledingmaat? Nou wet ik niet wat voor maten ze daar bedoelen
Mo je bent mijn heldinquote:
Jeansmaten gaan sowieso al sneller, toch? Wel vaag dat het sneller per maat gaat naarmate je slanker bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:27 schreef conleche het volgende:
Volgens mij gaat het naarmate de maten kleiner worden sneller. Tussen 36 en 38 zit bij mij maar een paar kilo en ik heb jeans in maat 26 tot en met 29. Voor ongeveer iedere 2 kilo meer een grotere maat.
Die van 26 kan ik nu niet aan zonder muffintop, de 27 en 28 zitten respectievelijk goed en iets te ruim en de 29 is echt te groot. In kilo's is dat van 55 kilo tot 63 of zo. dus 4 maten in 8 kilo.
Maar ik geloof wel dat het daarboven meer kilo's per maat is. Want ik woog in 2007 iets van 72 kilo en ik had maat 42, heb het gevoel dat er toen zo'n 5 kilo tussen 42 en 40 en 40 en 38 zat.
Als je slanker bent zit kleding al snel te wijd. En 2 cm op een taille van 70 cm of op een taille van 100 cm maakt een behoorlijk verschil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeansmaten gaan sowieso al sneller, toch? Wel vaag dat het sneller per maat gaat naarmate je slanker bent.
Ja, best vaag. Misschien omdat er dan sws weinig (overtollig) vet meer over is, dat als er dan een paar kilo afgaat dat het in centimeters dan meer is, relatief.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeansmaten gaan sowieso al sneller, toch? Wel vaag dat het sneller per maat gaat naarmate je slanker bent.
I guessquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:44 schreef Chicolate het volgende:
Als je slanker bent zit kleding al snel te wijd. En 2 cm op een taille van 70 cm of op een taille van 100 cm maakt een behoorlijk verschil.
Ja ik vind het logisch klinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, best vaag. Misschien omdat er dan sws weinig (overtollig) vet meer over is, dat als er dan een paar kilo afgaat dat het in centimeters dan meer is, relatief.
*denkt na, of dat enige sense maakt*
lang laten knippen lijkt me zo lastig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga mn haar weer laten knippen, denk ik.
Twijfel... Langer of korter. Meh.
Wat vinden jullie?
Echt? Bij mij is alles binnen 2 sec geladen en het loopt helemaal niet vast. Maar dat is misschien omdat ik megasnel internet heb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:
Haaai!
Wat een regen vandaag!
Ik probeer Masterchef season 2 te kijken met dat Project Free TV, ik ga het maar downloaden denk ik. Want het gaat al streamend wel erg langzaam...
Net naar het FOAM geweest, leuk wel! En een tournedos (2) gekocht, afgehangen en biologisch. wel duur
.
Kan, maar ik vind een tournedos lekkerder met bv aardappeltjes uit de oven en dan een groene salade met lekkere dressing en wat haricots verts. Ratatouille heeft zoveel smaak dat de tournedos misschien een beetje wegvalt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: 200 yoghurt, kwart meloen, muesli
L: noodles met kip, ui en paprika
T: mocha cakeje, aardbeien
D: tournedos, met aardappelpuree en ratatouille, denk ik. Is dat een goede combi?
Hmmm ja da's een goed idee maar heb geen sla. Eventueel kan ik die zometeen wel kopen, moet toch nog abrikozen gaan halen. En dan de aardappels in de oven. Moet er nog een sausje bij de tournedos?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan, maar ik vind een tournedos lekkerder met bv aardappeltjes uit de oven en dan een groene salade met lekkere dressing en wat haricots verts. Ratatouille heeft zoveel smaak dat de tournedos misschien een beetje wegvalt.
Wat is een mocha-cakeje?
Ja wel lekker een sausje erbij! Ik vind zelf gewoon een dunne saus het lekkerst. Dus ingekookte fond met wat madeira of wijn of zo. (en het bakvet, als je dat tenminste niet hebt laten verbranden) Maar sommige mensen vinden pepersaus of roquefortsaus lekker. Ik vind dat een beetje zonde van echt goed vlees.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hmmm ja da's een goed idee maar heb geen sla. Eventueel kan ik die zometeen wel kopen, moet toch nog abrikozen gaan halen. En dan de aardappels in de oven. Moet er nog een sausje bij de tournedos?
/vleesnoob! ik ben bang dat ik het verpruts! En dat terwijl ik best goed kan koken
Oh kruidenboter is een goed idee!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja wel lekker een sausje erbij! Ik vind zelf gewoon een dunne saus het lekkerst. Dus ingekookte fond met wat madeira of wijn of zo. (en het bakvet, als je dat tenminste niet hebt laten verbranden) Maar sommige mensen vinden pepersaus of roquefortsaus lekker. Ik vind dat een beetje zonde van echt goed vlees.
Wat ook kan is een klein beetje zelfgemaakte kruidenboter.
die dingen zijn nomquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:15 schreef Perruche het volgende:
Oh en mocha cakejes zijn gemaakt van rijstmeel en gevuld met bijv. zwarte sesam of taro pasta. Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:35 schreef Perruche het volgende:
Vik wat bende toch 'nen vlijtige huisvrouw
Je moet gewoon vaker oefenen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Nee, Mark is een vlijtige huisman
.
Staat de snijbiet voor vanavond op het menu? Het is niet zo best houdbaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:17 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb een hokkaido pompoen gekocht, en snijbiet (zulke mooie kleuren!). En kouseband, morgen roti!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:55 schreef Chicolate het volgende:
Ok ik kijk deze aflevering af en dan moet ik écht gaan opruimen. En daarna pavlova maken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Oeh na deze topchef ga ik eerst de badkamer schoonmaken en dantaart bakken
Nee ik kijk masterchef australia ipv tofchefquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
[..]Zijn jullie niet stiekem dezelfde persoon
?
Nee daar maak ik smoothies mee. En ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met de houdbaarheid?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Staat de snijbiet voor vanavond op het menu? Het is niet zo best houdbaar.
Fruit is wel een goede, maar dat eet ik normaal minstens 2 stuks per dag. In de salade zat sla, parmezaanse kaas en een olijfolie/balsamico dressing met een drup honing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, wat vind je zelf?
Op zich natuurlijk wel lekker!
Tuinbonen kan je als vervanger voor je KH doen.
Fruit?
Wat zat er in de salade?
Tuinbonen willen wel helpen met je kcal en het zijn lekkere ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Fruit is wel een goede, maar dat eet ik normaal minstens 2 stuks per dag. In de salade zat sla, parmezaanse kaas en een olijfolie/balsamico dressing met een drup honing.
Ik vind het op zich redelijk netjes. Ik vraag me af of het te weinig is, want eigenlijk heb ik geen echte lunch gehad. Maar, de chipjes maken dat weer goed, natuurlijk.
Morgen ga ik lopen op m'n nieuwe schoenen, vet spannend!
Ik krijg er honger vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik kijk masterchef australia ipv tofchef. Van kookprogramma's krijg ik bakzin.
Not! En met een beetje pech / geluk gaat het nog wel even duren ookquote:
Oh d'oh! Verkeerd geïnterpreteerd dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Not! En met een beetje pech / geluk gaat het nog wel even duren ook
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben bezig dit trapje:[ afbeelding ]
om te toveren naar wat leukers. Ben benieuwd of het lukt!
Leuk! Hoe?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben bezig dit trapje:[ afbeelding ]
om te toveren naar wat leukers. Ben benieuwd of het lukt!
ik ben begonnen de treden met leuk inpakpakier in te pakken, en af te lakken. Ik weet alleen niet of ik de goede lak ervoor te pakken heb. Wat ik met het frame doe weet ik nog niet zo goed. Ik heb er 2, en probeer het eerst maar op 1 uit. Het zijn m'n nachtkastjes!quote:
Je kunt het in CRE of K&W vragen. Weet ook niet welke lak je ervoor moet gebruiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben begonnen de treden met leuk inpakpakier in te pakken, en af te lakken. Ik weet alleen niet of ik de goede lak ervoor te pakken heb. Wat ik met het frame doe weet ik nog niet zo goed. Ik heb er 2, en probeer het eerst maar op 1 uit. Het zijn m'n nachtkastjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kunt het in CRE of K&W vragen. Weet ook niet welke lak je ervoor moet gebruiken.
Welk leuk bedacht! (foto!)
Onder de spoiler mjn klusprojectjeik probeer het eerst maar eens met wat ik nu heb. Eerste laag zit er op, voor ik ga slapen nog een laag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd hoe het gaat worden...
Jouw project is ook leuk! Wat zijn het?
Klinkt ook goed! En de nectarines zijn in de bonus dus ik heb ze ook liggen. Ik voorzie een nieuw bakprojectjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
De taart staat nu in de oven, nectarines in en beslagje van cremefraiche met vanille, in een deegkorst met amandel.
Is het moeilijk? wat ga je met de dooiers doen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt ook goed! En de nectarines zijn in de bonus dus ik heb ze ook liggen. Ik voorzie een nieuw bakprojectje.
Hier staat er een pavlova in de oven (geinspireerd door masterchef australia, daar maakten ze hem ook). Eiwitten zo stijf opkloppen tot je de kom ondersteboven kan houden.
Een van de makkelijkste recepten die ik ooit gevolgd heb. Het is echt niet meer dan klop eiwitten deels, voeg suiker toe, klop ze stijf, roer wat maizena erdoor en doe ze in de oven. Dooiers zitten in de vriezer, weet nog niet wat ik daarmee ga doen. Ze geven creme anglaise als tip, maar ik ben niet zo van de sauzen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is het moeilijk? wat ga je met de dooiers doen?
Krijg je niet hetzelfde effectquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef V1z0R het volgende:
Coco, lang!
Ml-etje, waarom niet licht met witte verf schilderen en dan opschuren tot je het gewenste effect hebt? lijkt mij sneller
Altijd zo kieskeurig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krijg je niet hetzelfde effectplus dat ik het wil kunnen verwijderen en dat kan met kalkwas.
quote:
Uhm mag allemaal, maar de intentie was Dquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:06 schreef V1z0R het volgende:
Perr, met jouw sporten vind ik zo'n maaltijd wel kunnen hoor. Dus ook slank-verantwoord want ging om balans dacht ik
Nallie, als L, D of T?
Ja ik doe ze meestal in currygerechten of met pasta ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Waarom vraag ik dat ook?Ik werk nooit met recepten, ik kloot altijd gewoon wat aan
Wat ik er mee doe
Als T:
Samen met wat paprika, Spaanse pepers en zalm in kleine stukjes snijden, klodder mayo er doorheen(niet teveel, maar dat het beetje plakkerig wordt zeg maar) op toastjes of in uitgeholde cherrytomaatjes.
Als L:
Net als hierboven maar dan op brood
Als D:
Door salade? Met dressing bij visgerecht?
Wat voor garnalen zijn het? Grijze hollandse, of grote tijgergarnalen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef Nallie het volgende:
Vraagje: iemand van jullie lekker recept met garnalen?
T zijn Hollandse!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat voor garnalen zijn het? Grijze hollandse, of grote tijgergarnalen?
- paella
- garnalencocktail
- gefrituurde garnalen (al is dat niet echt slankverantwoord...)
- in een pastasalade met sla, chilisaus, tomaatjes, radijs en sesamzaadjes
- met pasta, olijfolie, knoflook en evt spaanse pepertjes
- gewoon los opeten
- marineren in zout, olijfolie en knoflook en dan opbakken. Lekker met een frisse salade en ciabatta.
- in een vissalade, bijvoorbeeld met zalm en gerookte paling.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:34 schreef V1z0R het volgende:
Voor die L kan ik wel zeggen wat je ongeveer nodig bent.
650gr garnalen
15 Spaanse pepers
2 paprika's
150gr. zalm (sockeye vind ik niet lekker er doorheen)
1 opscheplepel Zaanse mayonaise
Ik ging uit van Hollandse trouwens
quote:
Nou dat is toch hartstikke goed!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:19 schreef Perruche het volgende:
Oh en vaizor, thanks voor het "compliment" maar ik sport eigenlijk maar 3 in de week. 2x Combat en 1x Bootcamp. En elke dag een klein uurtje fietsen maarja
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou dat is toch hartstikke goed!!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik hoorde mezelf net kakelen van het lachen. En ik ben alleen. Kakelen.
Piaget is briljantquote:
Volgens mij is het uitgelokt, het instorten dan...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:26 schreef Chicolate het volgende:
Mijn pavlova is ingestort. Denk gevolg van de te hete oven. Nouja, gelukkig moet er een topping op, dan zie je er weinig van
.
Ik ook! Vond t vak ontwikkelingspsychologie ook echt super.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, vind dat soort dingen echt nice
Enjoy!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind dingen, zoals hoe die gozer met halve hersens normaal functioneert interessanter eigenlijk.
Je had een poosje op Talpa of zo, ook zo'n programma dat je een Duitse kerel lichamen zag ontleden. Eerst was het van WTF, wat is ditMaar als dat voorbij is denk je van, 'hmmm zit dat zo in elkaar...'.
Royale with cheese!
Kaasstengels - check!
Wodka - check!
Rookwaar - check!
Pulp Fiction (voor de 20e keer omdat het kan) - check!tot morgen mensen
Houten lepel tussen de deur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:48 schreef Chicolate het volgende:
Help me herinneren, als ik later een oven koop, wil ik er eentje die je traploos kan instellen. Hij kan niet laag genoeg. Nu moet ik hem continue in de gaten houden, of hij niet te snel gaat.
Het is een hetelucht open met een zijwaarts openende deurquote:
Ik hou de witten juist altijd over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
Als ik iets met eiwitten doe dan bak ik de dooiers op
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Coco, gefeliciteerd! !!!!!!!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarom ben ik wel extra blij met jullie![]()
SPOILER: Happy b'day present spoiler thingy...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:01 schreef V1z0R het volgende:
Cocooooo![]()
![]()
![]()
AwwwwwwSPOILER: Happy b'day present spoiler thingy...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alles wat ik leuk vind![]()
![]()
![]()
Neuh, ik denk eerlijk gezegd gewoon dat hij er niet aan denkt om iets te sturenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef loveli het volgende:
Aw..![]()
Misschien maakt 'ie dat goed als 'ie onder straks invloed thuiskomt. Of misschien heeft 'ie onder invloed per ongeluk z'n baas een sms-je gestuurd met een kinky birthdaywish.
SPOILER: bakideetjes genoeg :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
oh, daar zou ik ook teleurgesteld over zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neuh, ik denk eerlijk gezegd gewoon dat hij er niet aan denkt om iets te sturenZich wel realiseert dat het mijn verjaardag is, maar zoiets heeft van 'ze slaapt toch al'. En zich dan niet beseft dat ik wat dat betreft wel een echte vrouw ben. Ik had gewoon gehoopt dat hij even zou laten weten dat hij aan me denkt, nu.
Maar ik heb jullie toch?![]()
Een ezel...quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Grr, irritant: willen gaan hardlopen en erachter komen dat je iPod (bijna) leeg is. Nu moet ik weer wachten. Terwijl het nu droog is
. Zul je zien dat het over een half uur plenst
![]()
.
Nu je het zegtquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een ezel...
Vorige week ook al Vik!
Hoezo niet geaccepteerd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:29 schreef Viking84 het volgende:
En loveli en Ml zitten toch in dezelfde stad? CI kost 8000 euro, dus nee, geen reserve en men heeft mij nog niet geaccepteerd in Leiden, dus als 'ie stuk gaat, moet ik naar Groningen. Ik ga gewoon woensdagochtend weer 5 km doen en dan volgend weekend een kilometertje of 8 bij mijn ouders. Heb vorig weekend ook maar 6,nogwat km gelopen, dus ben er toch een beetje uit nu.
Aye, helemaal omdat hij vandaag pas rond een uur of twee, drie thuiskomtquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, daar zou ik ook teleurgesteld over zijn.
quote:Je bent 30, hihi. Tot straks.
quote:Klopt, en dan mag je me best feliciteren. Tot nu toe zijn een man of 15 je voor geweest.
Kan een CI niet tegen water dan? En als je een capuchon/badmuts opdoet zodat hij niet nat kan worden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik sla een keertje over. Het blijft maar doorgaan en ik ben bang dat mijn CI gemold wordt door al dat water. Baal er echt ontzettend van, want nu is m'n hele ritme naar de maan. Kutland met kutweer.
waarom doe je je ci niet af en loop je gewoon lekker in de regen? Ik hou ervan, in de regen lopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik sla een keertje over. Het blijft maar doorgaan en ik ben bang dat mijn CI gemold wordt door al dat water. Baal er echt ontzettend van, want nu is m'n hele ritme naar de maan. Kutland met kutweer.
krijg je geen familie ofzo op bezoek? of vrienden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Anyhoo, ik heb net de afwas gedaan en de wc gepoetst. Mijn haar geverfd (moet het nu gaan uitspoelen).
Dan moet ik zo nog even langs de winkel, en daarna beneden nog stofzuigen en dweilen.
Maar ik ben wél jarig
Jawel, daarom moet ik nog stofzuigen en dweilenquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
krijg je geen familie ofzo op bezoek? of vrienden?
SPOILER: dertig zombies dus!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:48 schreef Amsel het volgende:
Dertig zombies voor een jarige Coco!SPOILER: dertig zombies dus!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Happy birthday, Cocoface!![]()
Panda hugs cake!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ze moeten de overdracht van mijn dossier nog bespreken. Na een jaar. Terwijl ik er een jaar geleden al geweest ben met dat verzoek. Dus ik zit er nu bovenop. In september bespreken ze het en begin oktober wil ik een afspraak makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:15 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie zijn ze?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze moeten de overdracht van mijn dossier nog bespreken. Na een jaar. Terwijl ik er een jaar geleden al geweest ben met dat verzoek. Dus ik zit er nu bovenop. In september bespreken ze het en begin oktober wil ik een afspraak maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |