Ja, over 2 weken weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Hé uniek! Grieksgrieksgrieks alweer voorbij?
Kijken hoelang in het volhoudtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef renzell het volgende:
Klinkt goed Siral!!
Hell yeah!!!! I'm the master of the pumpkin soup!!!![]()
Nieuw lijstje:
O - kwark, aardbei, blauwe bes, handje noten en kokosschaafsel
S - BBB (from hell!)
T - 2 gekookte eitjes
L - witlofsalade met een eitje, beetje mayo en wat oude geitenkaas
T - klein bakje pompoensoep (from heaven!) + vodkaatje
D - salade geitenkaas, aardbei, appel, komkommer, zongedr. tomaat + 5 falafelballetjes (teveel gegeten)
T - vodkaatje en bakje soep vanavond nog, vrees ik.
Geen winkel ingaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Syrena het volgende:
Oja, die twee grijze blazers waar ik tussen moest kiezen deze week? Ik heb ze toch maar allebei gehouden. Als compensatie ga ik de hele maand september geen geld meer uitgeven aan kleding/schoenen/de Action etc.
Dus nu allemaal duimen dat ik geen mooie laarzen tegenkom
Bakjes die om kunnen kiepen en huisdierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Pippa ging net op de rand van d'r etensbakje staan die toen omkiepte over d'r drinkbakje heen. Lagen alle brokjes in het water.
Vanaf morgenavond mag ze een week onder toezicht uit de kooi en als dat goed gaat, mag ze er de week daarna alleen uit. Ik let nu goed op dat ze genoeg aandacht krijgt; eerst even haar begroeten en knuffelen als ik thuis kom van het werk, want het is wel verdacht dat ze alleen maar plaste als ik thuis was. Net alsof het een soort protest is, omdat ik haar te weinig aandacht gaf /kattenpsychologie vd koude grond.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi!
Straks bijlezen, maar eerst de stand van zaken:
-aangeland in italie na een paar geweldige dagen zuid-duitsland
-weer: bloedheet of regen, maar altijd geweldig
-eten: dramatisch, maar altijd lekker
-camping: zeer vol maar laatste vrije plaats dus perfect
-auto: waarschijnlijh total loss (voor de 2e keer bij de garage binnen 2 dagen. Eerst de uitlaat, nu het schakelblok. Gelukkig is het hier erg mooi en nu word ik gedwongen het rustig aan te doen in plaats van mijn gezin langs alle bezienswaardigheden te slepen.
-stemming: optimaal
We hebben werkelijk een geweldige vakantie, juist vanwege het ongemak. heerlijk, de onvoorspelbaarheif van alles. voek me gek genoeg 100 maal beter dan als alles van een dooie akkertje gaat.
En nu bijlezen.
Tink het klinkt toch heerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi!
Straks bijlezen, maar eerst de stand van zaken:
-aangeland in italie na een paar geweldige dagen zuid-duitsland
-weer: bloedheet of regen, maar altijd geweldig
-eten: dramatisch, maar altijd lekker
-camping: zeer vol maar laatste vrije plaats dus perfect
-auto: waarschijnlijh total loss (voor de 2e keer bij de garage binnen 2 dagen. Eerst de uitlaat, nu het schakelblok. Gelukkig is het hier erg mooi en nu word ik gedwongen het rustig aan te doen in plaats van mijn gezin langs alle bezienswaardigheden te slepen.
-stemming: optimaal
We hebben werkelijk een geweldige vakantie, juist vanwege het ongemak. heerlijk, de ongodsdienstig van alles. voek me gek genoeg 100 maal beter dan als alles van een dooie akkertje gaat.
En nu bijlezen.
Que? Er is niet zo heel veel ruimte in de kooi, dan krijg je datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bakjes die om kunnen kiepen en huisdieren
Dat snap ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Que? Er is niet zo heel veel ruimte in de kooi, dan krijg je dat.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
Rot computer. Sorryvoor het dubbele bericht. Wilde ongodsdienstig vervangen door onvoorspelbaarheid. Damned autocorrectie.
ja, ik denk het jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt alsof zowel Uniek als Razz als Tink geweldige vakanties hadden/hebben!
Klinkt alsof je net zo brak ben als ik van de week was Aurum!
Nieuwe kleren zijn sowieso altijd fijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Kijken hoelang in het volhoudtIk hoop lang.
Vandaag was echt een typische normale dag hoe hij anders zou zijn voor mijn hele eetgestoorde gezeik, echt een fijnnn gevoel. Ik heb echt geen benul van hoeveel ik gegeten heb, en het kan me ook wat. Bah.
En ik heb hele leuk nieuwe kleren![]()
![]()
![]()
ik denk de groene en oranje. Ik begin alleen te twijfelen, want het is een lastige maat om een lijst voor te kopen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:04 schreef Phaidra het volgende:
Mooi jagar!Weet je al welke je zou willen?
Omdat vrienden van je facebook hun mailcontacten heeft laten bekijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje ik ben om.
Waarom kent facebook zo veel mensen die ik ken? Het is eng!!
Combo van verkeerde houding, dagelijkse activiteiten en het niet altijd goed verwerken van spanning. Dat verzamelt zich tussen m'n schouders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe komt het dat je spieren zo vast zitten loveli? Klinkt irritant!
Sinds ooit, ik was meer van studentenborrels en thuis op de bank een filmpje kijken. Het was tof, al trek ik jammergenoeg wat trieste/kansloze figuren aan die denken dat ze wel een kans maken bij mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Chico, waarom blijf je niet lekker thuis dan?! En voor het eerst echt uit sinds wanneer?
Ja heb ook pds, maar de laatste 3 dagen heb ik erg veel last ervan, en paracetamol helpt niet echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:47 schreef loveli het volgende:
Ik lees net dat het de leging van de maag versnelt, even aan de apotheek vragen wat het beste is denk ik.
Aan baby's met darmkrampjes geven ze venkelthee. Heb je vaker last? Zou in eerste instantie niet naar een geneesmiddel grijpen, hoewel domperidon redelijk onschuldig is.
Zo, dat was een zwaar nachtjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand een tip voor een zeer betrouwbare geijkte weegschaal? Vorige week 7 kilo afgevallen, vanmorgen 3 kilo zwaarder dan gisteravond en na er weer direct op te zijn gaan staan alweer een pond afgevallen.
Naar mijn weten slaapwandel ik nooit naar de koelkastquote:
Boulimia Amnesia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Naar mijn weten slaapwandel ik nooit naar de koelkast
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:02 schreef loveli het volgende:
Boulimia Amnesia.
Mijn weegschaal is van Korona, eentje met die ook vet% meet, was niet duur en geeft geen schommelingen van 7 kilo.
Oh ok! Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sinds ooit, ik was meer van studentenborrels en thuis op de bank een filmpje kijken. Het was tof, al trek ik jammergenoeg wat trieste/kansloze figuren aan die denken dat ze wel een kans maken bij mij. Verder liep er niets leuks rond en heb ik mezelf prima vermaakt met dansen/bewegen
.
dit snap ik niet. Je hebt nog de hele dag om er wat aan te doen, waarom weet je nu al dat het rommelig is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Het is weer weekend, dus weer rommelige lijstjes.
O: twee beschuiten met pindakaas, glas melk
T: weeknognie, iets van fruit hoop ik
L: twee bth met gebakken ei
T: wederom iets van fruit
T: yoghurt met (verse?) aardbeien
D: couscous
T: popcorn en fris in de bios.
Mijn collega had gisteren ook alleen maar horrorverhalen over de mirena! Wat is dat tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n mirena er uit kwam vallen. En het was een ding van metaal van zo'n 10 cm. breed ofzo, maar ik trok hem er zo even uit.verteld m'n subconcious me nu dat ik kinderen wil?
Zou je niet gewoon gaan vertrouwen op de spiegel en op je kleding?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nieuwe aandoening. En ik heb het
Ik hoef op zich geen vet% meter, gewoon een simpele betrouwbare. Maar goed, dat weet je denk ik nooit zeker. Gisteren tussen de 3 spreekkamers gelopen en op de weegschalen gaan staan, scheelde toch ook 1,5 kilo tussen de zwaarste en lichtsteEn dat is in het ziekenhuis.
Visolie/theunisbloemolie. Als dat niet werkt koop ik een schilderij van je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef conleche het volgende:
Vooral die buikpijn nu.......dat was ik helemaal vergeten dat dat dus best pijn doet.
Ga je ook zo veel eten dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond naar de chinees vanwege de 85ste verjaardag van oma van vriendje!
Dat wordt een uniekje dus
Net 3 boterhammen filet americain op, vroege lunch
Win/win situatie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie/theunisbloemolie. Als dat niet werkt koop ik een schilderij van je.
Het werkt niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie/theunisbloemolie. Als dat niet werkt koop ik een schilderij van je.
Nee zòveel kan ik niet op!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga je ook zo veel eten dan?
Ik ben af en toe echt onder de indruk van de hoeveelheden die Uniek weg kan werken.
[..]
Win/win situatie!
Net regende het nog keihard hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu nog hopen dat het droog wordt en dan ga ik eens lekker bandjes op Westerpop.
De buienradar zegt dat het droog wordt!quote:
Je hebt buienradar ontdekt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De buienradar zegt dat het droog wordt!
Dus daar hou ik me maar aan vast!
Die kende ik al zelfs.quote:
Wij zijn cupcakes gaan eten, paaldansen, uit eten gegaan & 's avonds uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:35 schreef loveli het volgende:
Klinkt tof! Gaan de vrouwen op haar vrijgezellenfeestje leuk kettingen maken en pottenbakken?
Lange krulletjes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga mn haar weer laten knippen, denk ik.
Twijfel... Langer of korter. Meh.
Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |