In Athene. Bianchessi heette ie volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Peking kom ik nu op terug. Dat kan niet, want toen ging ie eruit met die elleboogblessure. Het moet ergens anders zijn gebeurd, maar dat van die Italiaan dacht ik nog wel te weten.
Jep, het was idd tegen Bianchessi in Athene. Hadden we beiden een deel goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In Athene. Bianchessi heette ie volgens mij.
Ik heb het filmpje niet gekeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, het was idd tegen Bianchessi in Athene. Hadden we beiden een deel goed
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb nu 2x SADKOWSKA (Polen) aan het werk gezien. Echt WTF
Holy shit, meer dan 2x ik...quote:Polands heavyweights were both the heaviest in their category. Urszula Sadkowska weighed in at 162 kilogrammes and Janusz Wojnarowicz weighs 179.8 kilos.
Jep, Riner.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef Leatherface het volgende:
Wie is de no. 1 van die klasse? Riner?
Sommige wel ja, maar de meesten absoluut niet. Als je Vuijsters bijv. afzet tegen Verbij, dat is een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Riner wel behoorlijk atletisch.
Maar dat is ook wel logisch. Ik zie ook 10x liever een beweeglijke Verbij op de mat staan, dan Vuijsters die amper een paar passen doet en die gewoon de finesse en techniek mist om überhaupt een aanval in te zetten. Bij Riner, Verbij en dat soort types oogt het tenminste nog leuk, bij die kolossen is het vaak alleen maar staan en beslissen strafjes de partij heel vaak.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:41 schreef Leatherface het volgende:
Yep. Ik heb dan eigenlijk geen voorkeur voor superzware, logge kolossen die bij wijze van spreken op massa winnen. Dat is natuurlijk wat gechargeerd, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Judo is toch vooral een sport van finesse en atletische vaardigheden. Natuurlijk zijn die zwaargewichten door de bank genomen minder lenig en soms motorisch zwakker dan de lichtgewichten. Maar ik zie toch liever een echte atleet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |