Niet door passiviteit, maar door het op zijn knieën vallen voor niets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Grol die verliest door passiviteit... Hell just froze over
Nee, zonder techniek naar de grond (en al de 2e/3e keer helaas).quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Grol die verliest door passiviteit... Hell just froze over
Nee maar op je knieën vallen is natuurlijk ook wel passief gedragquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet door passiviteit, maar door het op zijn knieën vallen voor niets.
Het was aan de twijfelachtige kant, maar in de herhaling is wel duidelijk te zien dat ie gegeven kon worden ja. Grol zette z'n worp in en op het moment dat die Georgiër over Grol heen vliegt, duwt die Georgiër Grol zelf door waardoor hij ook zelf niet op zijn rug belandde. Gewoon prima overgenomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, zonder techniek naar de grond (en al de 2e/3e keer helaas).
Al blijf ik die waza-ari voor die Georgier zo twijfelachtig vinden, die gast wordt geworpen en omdat 'ie dan een miniem beetje Grol meeduwt dan krijgt hij de score?! Het is toch zo'n opofferingsworp van Grol of is die techniek dan niet duidelijk genoeg dat hij dat doet of zo?
Precies.. ik vind het om eerlijk te zijn ook echt veruit de minste categorieën... vroeger hadden we Francoise Harteveld... die won plakken omdat niemand haar op kon pakkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:52 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat er bij die zwaargewichten überhaupt iemand geworpen kan worden
Uilenhoed verliest in de 2e ronde op vlaggetjes.
Dat spleetoog was verre van netjes... maar wat ik gisteren van die Francaise zag met al die maniertjes was inderdaad om van te kotsenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:02 schreef Leatherface het volgende:
Bosch maakt zich trouwens wel populair bij collega's volgens mij.
In de kranten omschreef ze Decosse als arrogant wijf. Op de Spelen in Athene foeterde ze dat ze alweer van een spleetoog verloren had.
Nu zal Decosse wel arrogant zijn en de nederlaag onterecht. Maar houd je commentaar beter voor je. Dat komt nogal over als sour grapes en zo zet jezelf neer als een loser.
En ja, je kunt het gedrag van je opponenten aanvallen. Maar kijk ook eens in de spiegel. Ben ik zelf zo sportief met die commentaren?
Ach, volgens mij staat Decosse in het algemeen bekend in het judowereldje als een arrogante kwal. En de verhouding tussen Bosch en Decosse was sowieso niet erg goed, dus deze opmerking zal daar niets aan veranderen. Ik begreep de opmerking zeer goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:02 schreef Leatherface het volgende:
Bosch maakt zich trouwens wel populair bij collega's volgens mij.
In de kranten omschreef ze Decosse als arrogant wijf. Op de Spelen in Athene foeterde ze dat ze alweer van een spleetoog verloren had.
Nu zal Decosse wel arrogant zijn en de nederlaag onterecht. Maar houd je commentaar beter voor je. Dat komt nogal over als sour grapes en zo zet jezelf neer als een loser.
En ja, je kunt het gedrag van je opponenten aanvallen. Maar kijk ook eens in de spiegel. Ben ik zelf zo sportief met die commentaren?
Precies, voor dat soort mensen hebben ze sumo-worstelen uitgevondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind de zware categorieen ook echt stom, alleen maar gesleur met zware lijven en weinig actie meestal.
Alsof je een zak aardappelen van 100+ kg 5 minuten over die mat heen en weer moet slepen, echt te komisch ziet het eruit vaak...
vond dat gevecht van Van der Geest op spelen in Athene (geloof ik) zo mooi, dat ze in golden score beide uitgeteld op de grond lagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind de zware categorieen ook echt stom, alleen maar gesleur met zware lijven en weinig actie meestal.
Alsof je een zak aardappelen van 100+ kg 5 minuten over die mat heen en weer moet slepen, echt te komisch ziet het eruit vaak...
En verder wat hierboven gezegd wordt: het is toch al oorlog tussen Bosch en Decosse, dus dan maar terugslaan en die Francaise opfokken.
Dat was tegen die kale Italiaan volgens mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:10 schreef franklop het volgende:
[..]
vond dat gevecht van Van der Geest op spelen in Athene (geloof ik) zo mooi, dat ze in golden score beide uitgeteld op de grond lagen
Heb nu 2x SADKOWSKA (Polen) aan het werk gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:09 schreef DeeBee het volgende:
En verder wat hierboven gezegd wordt: het is toch al oorlog tussen Bosch en Decosse, dus dan maar terugslaan en die Francaise opfokken.
even zoekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in Peking, tegen die kale Italiaan
Ja, ze zullen elkaar best wel niet mogen. Maar het komt nogalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, volgens mij staat Decosse in het algemeen bekend in het judowereldje als een arrogante kwal. En de verhouding tussen Bosch en Decosse was sowieso niet erg goed, dus deze opmerking zal daar niets aan veranderen. Ik begreep de opmerking zeer goed.
Peking kom ik nu op terug. Dat kan niet, want toen ging ie eruit met die elleboogblessure. Het moet ergens anders zijn gebeurd, maar dat van die Italiaan dacht ik nog wel te weten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |