abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101247208
Grol die verliest door passiviteit... Hell just froze over
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101247222
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Niet door passiviteit, maar door het op zijn knieën vallen voor niets.
pi_101247233
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Nee, zonder techniek naar de grond (en al de 2e/3e keer helaas).

Al blijf ik die waza-ari voor die Georgier zo twijfelachtig vinden, die gast wordt geworpen en omdat 'ie dan een miniem beetje Grol meeduwt dan krijgt hij de score?! Het is toch zo'n opofferingsworp van Grol of is die techniek dan niet duidelijk genoeg dat hij dat doet of zo?
Jack does it in real time...
pi_101247244
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Niet door passiviteit, maar door het op zijn knieën vallen voor niets.
Nee maar op je knieën vallen is natuurlijk ook wel passief gedrag :')
pi_101247257
Netjes van Grim. :)

Die Egyptenaar waar Verbij van won is ook geen kleine jongen, letterlijk en figuurlijk.
pi_101247270
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:25 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Nee, zonder techniek naar de grond (en al de 2e/3e keer helaas).

Al blijf ik die waza-ari voor die Georgier zo twijfelachtig vinden, die gast wordt geworpen en omdat 'ie dan een miniem beetje Grol meeduwt dan krijgt hij de score?! Het is toch zo'n opofferingsworp van Grol of is die techniek dan niet duidelijk genoeg dat hij dat doet of zo?
Het was aan de twijfelachtige kant, maar in de herhaling is wel duidelijk te zien dat ie gegeven kon worden ja. Grol zette z'n worp in en op het moment dat die Georgiër over Grol heen vliegt, duwt die Georgiër Grol zelf door waardoor hij ook zelf niet op zijn rug belandde. Gewoon prima overgenomen.

Grol oogde de hele partij al alsof hij er geen zin in had. Wat ik net zo, het leek wel een plichtmatig potje.
pi_101247304
Tsja, we hoeven nu ook weer niet iedere verliespartij van een Nederlander in twijfel te trekken. Als de beschrijving van The Art klopt, lijkt me dat gewoon een terechte score tegen Grol.
pi_101247310
Ja, het was wederom twijfelachtig en Grol heeft dat wel vaker met z'n stijl dat hij heel actief zo'n worp ingaat, maar de scores worden nogal vaak de andere kant op gegeven (met als hoogtepunt tijdens de Spelen natuurlijk :') ). Maar hmm, hij was nu ook echt niet al te best gewoon, weinig actief... Als hij iets meer de overhand had gepakt dan had die Georgier namelijk zo een passiviteitstrafje gekregen denk ik...

@Leatherface: ow, Grol verdiende het nu ook amper om te winnen hoor, was gewoon geen goede partij. Alleen hij zet 2/3x een techniek duidelijk in en alle keren kreeg de Georgier de score en tsja, als je al 80% van de worp gedaan hebt en je wordt dan zelf nog miniem 'geduwd' terwijl je jezelf achterover gooit met die worp, mwah, ben dan niet zo overtuigd altijd dat het cleane overnames zijn. :P Maar Grol straalde verder ook weinig uit, zat er niet in vandaag. :)
pi_101247359
Wie gedacht had dat we het vandaag nog eens van de zwaargewichten moeten hebben, die is gek :D
pi_101247374
Voor het laatst Van der Geest succes in de zwaargewichten klasse denk? :D

Open klasse in Cairo toen?
pi_101247647
Ik blijf me erover verbazen dat er bij die zwaargewichten überhaupt iemand geworpen kan worden :D

Uilenhoed verliest in de 2e ronde op vlaggetjes.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:52:19 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101247654
Uilenhoed verliest op vlaggetjes van CHIKHROUHOU
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101247802
Bosch maakt zich trouwens wel populair bij collega's volgens mij.

In de kranten omschreef ze Decosse als arrogant wijf. Op de Spelen in Athene foeterde ze dat ze alweer van een spleetoog verloren had.

Nu zal Decosse wel arrogant zijn en de nederlaag onterecht. Maar houd je commentaar beter voor je. Dat komt nogal over als sour grapes en zo zet jezelf neer als een loser.

En ja, je kunt het gedrag van je opponenten aanvallen. Maar kijk ook eens in de spiegel. Ben ik zelf zo sportief met die commentaren?
pi_101247891
Di
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:52 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat er bij die zwaargewichten überhaupt iemand geworpen kan worden :D

Uilenhoed verliest in de 2e ronde op vlaggetjes.
Precies.. ik vind het om eerlijk te zijn ook echt veruit de minste categorieën... vroeger hadden we Francoise Harteveld... die won plakken omdat niemand haar op kon pakken :')
pi_101247901
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:02 schreef Leatherface het volgende:

In de kranten omschreef ze Decosse als arrogant wijf. Op de Spelen in Athene foeterde ze dat ze alweer van een spleetoog verloren had.

Nu zal Decosse wel arrogant zijn en de nederlaag onterecht. Maar houd je commentaar beter voor je. Dat komt nogal over als sour grapes en zo zet jezelf neer als een loser.

En ja, je kunt het gedrag van je opponenten aanvallen. Maar kijk ook eens in de spiegel. Ben ik zelf zo sportief met die commentaren?
Dat spleetoog was verre van netjes... maar wat ik gisteren van die Francaise zag met al die maniertjes was inderdaad om van te kotsen
pi_101247908
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:02 schreef Leatherface het volgende:

Ach, volgens mij staat Decosse in het algemeen bekend in het judowereldje als een arrogante kwal. En de verhouding tussen Bosch en Decosse was sowieso niet erg goed, dus deze opmerking zal daar niets aan veranderen. Ik begreep de opmerking zeer goed.
pi_101247922
Ik vind de zware categorieen ook echt stom, alleen maar gesleur met zware lijven en weinig actie meestal. :')

Alsof je een zak aardappelen van 100+ kg 5 minuten over die mat heen en weer moet slepen, echt te komisch ziet het eruit vaak... :D

En verder wat hierboven gezegd wordt: het is toch al oorlog tussen Bosch en Decosse, dus dan maar terugslaan en die Francaise opfokken. :)
pi_101247946
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind de zware categorieen ook echt stom, alleen maar gesleur met zware lijven en weinig actie meestal. :')

Alsof je een zak aardappelen van 100+ kg 5 minuten over die mat heen en weer moet slepen, echt te komisch ziet het eruit vaak... :D
Precies, voor dat soort mensen hebben ze sumo-worstelen uitgevonden 8-)
pi_101247954
quote:

En verder wat hierboven gezegd wordt: het is toch al oorlog tussen Bosch en Decosse, dus dan maar terugslaan en die Francaise opfokken. :)
vond dat gevecht van Van der Geest op spelen in Athene (geloof ik) zo mooi, dat ze in golden score beide uitgeteld op de grond lagen _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_101247963
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:10 schreef franklop het volgende:

[..]

vond dat gevecht van Van der Geest op spelen in Athene (geloof ik) zo mooi, dat ze in golden score beide uitgeteld op de grond lagen _O_
Dat was tegen die kale Italiaan volgens mij :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:11:34 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101247968
quote:

Heb nu 2x SADKOWSKA (Polen) aan het werk gezien :'). Echt WTF :')
pi_101247970
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat was volgens mij in Peking, tegen die kale Italiaan :D
even zoeken :P

http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/video/zoek/Judo eerste filmpje :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_101247982
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:08 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach, volgens mij staat Decosse in het algemeen bekend in het judowereldje als een arrogante kwal. En de verhouding tussen Bosch en Decosse was sowieso niet erg goed, dus deze opmerking zal daar niets aan veranderen. Ik begreep de opmerking zeer goed.
Ja, ze zullen elkaar best wel niet mogen. Maar het komt nogal :') over, vind ik.

Die opmerking destijds over Masae Ueno in Athene was misschien uit frustratie, net na de wedstrijd. Ze had het goud door de vingers laten glippen terwijl ze voorstond. Ik weet verder ook niet of Bosch iets tegen die Ueno an sich had.

Decosse komt inderdaad wat arrogant over, los van deze partij. Ik vind Dumitru soms ook irritant judoen, hoewel ik niet kan zeggen of die arrogant is. Dat irritante is misschien meer tactiek.
pi_101247984
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:11 schreef franklop het volgende:

[..]

even zoeken :P
Peking kom ik nu op terug. Dat kan niet, want toen ging ie eruit met die elleboogblessure. Het moet ergens anders zijn gebeurd, maar dat van die Italiaan dacht ik nog wel te weten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:12:54 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101247987
Verbij mat 3 nu.
Tegen Zohar(ISR)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')