Winkels hebben ook magazijnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:16 schreef bleiblei het volgende:
Hey ArTiC, een potentiele klant voor je:
Magazijn Management Software
Of doen jullie alleen kassasystemen en hebben jullie geen magazijntoolingding?
Ntrolequote:
iets teveel HDRquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:10 schreef Inu het volgende:
Wooooh
http://www.dailymail.co.u(...)rricane-Katrina.html
is ie scheel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:16 schreef Inu het volgende:
Ik heb laminaat gelegd vandaag en strak dat het ligtBen nu alleen wel kapot
En de buurkat zit voor het raam, Arwen ziet hem/haar van een afstandje, sprint naar het raam en kan vervolgens de kat niet meer vinden terwijl hij/zij voor der neus zit
Van de kat of het laminaat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
is ie scheel?
enne pics natuurlijk!
de kat heb ik gezien, Inu...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Van de kat of het laminaat?
Ik probeerde de kat te filmen, maar het beest is zo nieuwsgierig dat ze meteen komt kijken wat je aan het doen bent als je de camera pakt
en haarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
de kat heb ik gezien, Inu...
donker beest met allerlei lapjes.
das op te lossen met benzine.quote:
ik heb al gegetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
das op te lossen met benzine.
zin om te logeren artic? mijn buren zijn er niet en wij mogen op de kat passen![]()
quote:
ga dan naar Belvedere, duurder maar beter te vreten!quote:
Duurder? Je bedoelt, belachelijk over the topquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga dan naar Belvedere, duurder maar beter te vreten!
onderschat de huur niet en zijn gebrek aan concurrentie op de luchthaafs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Duurder? Je bedoelt, belachelijk over the top.
denk het niet, dan zou ze het hier wel aankondigen denk ikquote:
ga je nog ergens heen of wil je nog even geheimzinnig doen?quote:
Artic vindt het niet nodig om op vakantie te gaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga je nog ergens heen of wil je nog even geheimzinnig doen?
Dat lijkt me echt een mooi moment om een M16 te hebben en bovenop mijn Volvo te gaan zitten. Al die smerige graaiers 1 voor 1 neermaaienquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:20 schreef bleiblei het volgende:
Whehehe, er heeft vanmorgen 50k aan losse biljetten op de a2 bij maastricht rond gedwarreld.
Ik heb geen plannen maar als het nog 2 weken van dit kutweer is kan het zomaar zijn dat ik ineens weg benquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga je nog ergens heen of wil je nog even geheimzinnig doen?
je zakt meteen door het dak heen met je speknekquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een mooi moment om een M16 te hebben en bovenop mijn Volvo te gaan zitten. Al die smerige graaiers 1 voor 1 neermaaien.
Er staat Volvo, geen Hondaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zakt meteen door het dak heen met je speknek
daarom zeg ik het, kunststof roest niet door.quote:
Ik heb een diashow gekregen van de keizersnee van een vriendinquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:27 schreef FUFR het volgende:
in de televaag stond een item over de nieuwe hype: een fotograaf bij je bevalling..
Vreemd genoeg plaatste de TG mijn reactie
---
ik bied al jaren vriendinnen aan om te DJ'en tijdens hun bevalling en het resultaat is gelijk aan wat ik van zo'n fotograaf zou vinden: dat doe je thuis maar.Het gegil en geschreeuw, de helse pijnen, het vaak bloederige einde...daar zit je toch niet op te wachten om dit met derden te delen met foto's? "ja hier keek ik een beetje raar want ik had een wee en er kwam een poepje mee" Zie je je al zitten bij je familie en kennissen met je fotoboek?
---
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:47 schreef r8v2 het volgende:
Net telefoontje gekregen en wat ik al dacht, poes is op. Vlek op haar lever, maag knijpt niet meer samen, nog een halve kilo afgevallen. Beestje kijkt echter nog helder uit haar ogen maar het mag helaas niet meer baten.
Doeg, lief aanhankelijk medebewoonstertje.
[ afbeelding ]
Nu nog mijn tante (oorspronkelijke eigenaresse) bellen, brrrr.
vet! ik zie graag operaties!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een diashow gekregen van de keizersnee van een vriendin
daar wil ik wel een kopietje van!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, vooral de foto waarbij je het gezichtje van de baby door de snee heen kon zien
Brr, dan moet je echt veel te vroeg opquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:01 schreef ArTiC het volgende:
's ochtends 10 minuten moeten wachten omdat je pas om 7 uur het kantoor in kan
ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Inu het volgende:
Die gevangenisgebouwen ertegenover
Nee, ik wil dees hebben
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-2
Die keuken
Nee, ik vind hem helemaal prima zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:05 schreef FUFR het volgende:
[..]die tegeltjes, dat kan echt niet meer. Gooi er dan ff voor 100 euro nieuwe tegels overheen voordat je de casa te koop zet.
skatje, zelfs ik zie dat die tegeltjes versleten zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem helemaal prima zoOns fornuis erin en hij is nog beter
Gevangenisgebouwen? Dat zijn gezelligere flats als welke dan ook in NLquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Inu het volgende:
Die gevangenisgebouwen ertegenover
Nee, ik wil dees hebben
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-2
Die keuken
Ik zou wel graag een dijkhuisje willen jaquote:
Ah daar, nog nooit van gehoord. Kleine tuin vergt ook niet zoveel onderhoud!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een dijkhuisje willen jaIdealiter in Heerjansdam, maar das duur
En hoezo versleten idd? Zo hoort dat eruit te zien
Tuin is idd klein, maar groot genoeg voor tafel en 4 stoelen, wat mijn eis is
nou dan niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een dijkhuisje willen jaIdealiter in Heerjansdam, maar das duur
En hoezo versleten idd? Zo hoort dat eruit te zien
tis wel een leuk huisje hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Inu het volgende:
Ik zie mezelf daar al helemaal wonenEnige dingen die ik anders zou doen is verven in de huiskamer (weg met dat rood en dat behang) en planten tegen de schutting zetten
Het is in de Randstad hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
tis wel een leuk huisje hoor.
is het niet aan de prijs voor die omgeving?
zegt de huillie die zeikt dat ie verplicht tussen 9 en 17 moet werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:35 schreef r8v2 het volgende:
Mensen die midden in de nacht gaan werken.
Ja, ik ga ook niet om 7.00 werken dwaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zegt de huillie die zeikt dat ie verplicht tussen 9 en 17 moet werken
jij wil toch juist flexibele werktijden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook niet om 7.00 werken dwaas.
Mwah, het is een goede buurt... Er kan idd wel ietsjes af vind ik, maar als je kijkt naar wat er in de omgeving (ook hier) allemaal te koop staat komt het wel enigzins overeen en dit is dan ook nog vrijstaand...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
tis wel een leuk huisje hoor.
is het niet aan de prijs voor die omgeving?
Dat vind ik toch ietsjes te ver van mn werkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:38 schreef FUFR het volgende:
wil je niet anders even snel dat huis 2 deuren van mij af gaan kopen? ook leuk.
wees snel, er zijn van de week turkse medemenschen wezen kijken
voor die drie maanden maakt dat toch niets uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat vind ik toch ietsjes te ver van mn werk
Ik heb goede hoopquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor die drie maanden maakt dat toch niets uit
wij hebben ook een bieb!quote:
Tussen 10.00 en 2.00 ongeveer. Boeit me verder niet precies hoelaat als het maar niet elke dag hetzelfde is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij wil toch juist flexibele werktijden?
of wil je alleen tussen 11 en 15 uur werken?
ik zie een uitdaging!!!quote:
je moet niet naar Zweden, je moet naar Surinamequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Tussen 10.00 en 2.00 ongeveer. Boeit me verder niet precies hoelaat als het maar niet elke dag hetzelfde is.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet niet naar Zweden, je moet naar Suriname
nee, dat zijn meer dagloners, die werken uitsluitend als het nodig is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:17 schreef r8v2 het volgende:
In Suriname werken ze geen 8 uur per dag hoor. Eerder per week.
Inu?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, dat zijn meer dagloners, die werken uitsluitend als het nodig is.
Ik ken er hier ook zo eentje
wehehe neequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:19 schreef Inu het volgende:
Ik ben echt een hoopje brakkigheid vandaagNet op het station iemand lomp voor zn enkels geschopt omdat ik mn voeten niet helemaal onder controle had
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:44 schreef r8v2 het volgende:
Vanavond toch maar vroeger naar bed, dag duurt een eeuwigheid.
ik zou ze voor de garp naar het vliegveld laten gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef Inu het volgende:
Ik had een workshop gespamd via een aantal internationale maillijsten, komt er een mailtje binnen uit Uganda, of ik aub meer info wil sturen over fundingHeb teruggestuurd dat dat er niet is, maar dat ze natuurlijk van harte welkom is en dat alles ook online komt, krijg ik terug; Please let me know when the proceedings are online.
Beetje een gratis tripje Europa eruit zien te halen he
De bron is onbetrouwbaar. Next.quote:
Ik klik bij dat soort verhalen standaard door naar de bron en bij die site hoefde ik alleen de header maar te lezen om het te wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef r8v2 het volgende:
Ik zat nog te denken, ik ben benieuwd of uberhaupt iemand reactie zou geven. Was ik net 40 seconden eerder.
Het AD heeft vandaag de gehoaxte foto van een uitgemergelde Steve Jobs in de krant staan, zegt dat genoeg?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef r8v2 het volgende:
Ik ging er vanuit dat de bronnen op de FP wel worden gechecked.
allang...die man is gewoon opgezet, batterijen erin en op een podium gezet.quote:
Ja al jaren ofzo, weet niet, het blijft vaag rondom zijn gesteldheid. Voor hetzelfde geld staat hij over 2 weken de presentatie van de iPhone5 te geven.quote:
ik ben benieuwd naar de verschillen met de 4.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:48 schreef febster het volgende:
[..]
Ja al jaren ofzo, weet niet, het blijft vaag rondom zijn gesteldheid. Voor hetzelfde geld staat hij over 2 weken de presentatie van de iPhone5 te geven.
Dat dus niet. Gewoon een upgrade denk ik, net zoals bij de 3G>3GS. Dus een A5 chippie, een 8mp, IOS5 natuurlijk, ietsjes dunner wellicht een misschien een 4" retina display.quote:
was ook maar een garpje, maar ik ben de baas hier dus ik mag dat sowieso.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:36 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat mag niet op je werk. Althans, dat wordt mij altijd verteld.
Moet je maar niet in de Randstad gaan wonenquote:
Ik woon niet in Den Haagquote:Op donderdag 1 september 2011 10:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Moet je maar niet in de Randstad gaan wonen.
De stroopwafeltjes smaken nog steeds prima trouwens.
Hoezo, ging het over slanke mensen? Of over ergens wonen waar het wel leuk is? Of wacht! Ging het toevallig over partners met een fatsoenlijk inkomen?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef Inu het volgende:
Ik HAAT notulen uitwerkenvooral als het een gevoelig onderwerp is
quote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik woon niet in Den HaagBij mij thuis is het vast zonnig
![]()
Je hebt wel veel issues met mijn leven of niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Hoezo, ging het over slanke mensen? Of over ergens wonen waar het wel leuk is? Of wacht! Ging het toevallig over partners met een fatsoenlijk inkomen?
Als ik miss 24 ergens online kan vinden stuur ik je wel een PM oude vieze geile bokquote:Op donderdag 1 september 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
je weet het he... dan is het niet gebeurd!
Ja natuurlijk. En dat jij dat geen issues vind lijkt me logisch, mensen gaan niet tegen hun zin ergens wonen, een partner hebben en eten wat ze niet lekker vinden hèquote:Op donderdag 1 september 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt wel veel issues met mijn leven of niet?Gelukkig ik niet
doe geen moeite na je beschrijvingquote:Op donderdag 1 september 2011 11:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als ik miss 24 ergens online kan vinden stuur ik je wel een PM oude vieze geile bok.
Welk gedeelte van me vergist hebben in collega's snap je niet? De 24-jarige heb ik dus nog niet gezien. Aapquote:Op donderdag 1 september 2011 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe geen moeite na je beschrijving
en liev zijn tegen elkaar jullie 2
Dit was niet onaardig, gewoon een observatiequote:Op donderdag 1 september 2011 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe geen moeite na je beschrijving
en liev zijn tegen elkaar jullie 2
Ik heb met alles en iedereen problemenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Dit was niet onaardig, gewoon een observatieIk heb niet echt problemen met hem, hij met mij wel
En dat ligt aan?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb met alles en iedereen problemen.
Oh, dus dat is iig doorgedrongenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn karakter (en de daarbij behorende luiheid om iets te veranderen).
Dat is zo'n beetje het eerste wat ik ooit geleerd heb. Windows-toets-L! Of Ctrl-Alt-Del-Lock bij andere baggersystemenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Inu het volgende:
IT Helpdeskjochie laat telkens zn pc open achterDenk dat ik al mn rechten enzo maar even aan ga passen
Oh, en vrijdag werk-babbeltje voor na contract, maar het was alvast positief
die doet het ook altijd leukquote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef r8v2 het volgende:
Nee, een print screen maken van zijn bureaublad. Daarna als achtergrond instellen en alle icoontjes verwijderen.
* waggeltquote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef r8v2 het volgende:
FUFR, snel! We hebben hier broodjes ham/rucola over.
ssssst!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef r8v2 het volgende:
.
It's the Levi! Verder is het rustig, want SQ/BB zijn op vakantie.
speciaal voor jou danquote:
Het gaat dus goed/beter tussen de 2 dames?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:54 schreef Inu het volgende:
Maar ik ben vanochtend wakker gemaakt door een knorrende poes en toen lekker gekroelt in bed met zn 4tjes en daarna een lekkere kop koffie op het balkon in de zon en vanavond uit eten, omdat ik hier een jaar woon
Af en toequote:Op vrijdag 2 september 2011 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het gaat dus goed/beter tussen de 2 dames?
werknemers-wensen bedoel jequote:Op vrijdag 2 september 2011 10:54 schreef r8v2 het volgende:
Mijn 4 dagen-werkweek "wordt nog aan gewerkt" hoorde ik net.
Werknemers-eisen? Nee, niet zoveel prioriteit.
DAAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:49 schreef r8v2 het volgende:
Gaat er dan niemand meer iets posten?.
Net introduceerde een vriendin van me de 1-kus-kus. Want 3 vond ze maar onzin.
Mensen blijven me maar redenen geven om naar Zweden te moven.
de eenkus?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:49 schreef r8v2 het volgende:
Gaat er dan niemand meer iets posten?.
Net introduceerde een vriendin van me de 1-kus-kus. Want 3 vond ze maar onzin.
Mensen blijven me maar redenen geven om naar Zweden te moven.
O dat huis... Ik dacht in Veldhoven.quote:Op zondag 4 september 2011 01:20 schreef r8v2 het volgende:
Vinexhuis in centrum Eindhoven. Neh
.
Lekker aan het bliksemen hier trouwens.
Als je een eigen huis hebtquote:Op zondag 4 september 2011 13:59 schreef FUFR het volgende:
Dochterlief zit op de asielsite en wil een konijn...een fret...een hamster ....nee toch een kat
vetorecht ftw
psies.quote:
tuurlijk, want mijn naam is Gekkie Henkie, dan mag ik er voor zorgenquote:Op zondag 4 september 2011 14:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw! Geef dan kind een konijn, hamster, fred en poes.
leuk hoor !quote:Op zondag 4 september 2011 16:54 schreef Inu het volgende:
En J. heeft deze gekocht voor 20 euro
[ afbeelding ]
Op Ebay voor 300 te koop en na wat verder gegoogel maar een paar voor 150 ofzo
proficiat Inu! Leuk voor je!quote:Op maandag 5 september 2011 11:39 schreef Inu het volgende:
Verlenging voor 3 jaar voor 0.8 fte
Nog een paar mitsen en maren over wat en hoe precies, maar het ziet er goed uit
quote:Op maandag 5 september 2011 11:39 schreef Inu het volgende:
Verlenging voor 3 jaar voor 0.8 fte
Nog een paar mitsen en maren over wat en hoe precies, maar het ziet er goed uit
ik heb maar liefst 2 wodkas gehad van het weekendquote:
je hebt een serieus alcoholprobleemquote:Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb maar liefst 2 wodkas gehad van het weekend
Whehe, XBMC-jattersquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:07 schreef ArTiC het volgende:
OS X Lion met Plex
Het is prijzig ja maar het ding heeft een i5, HDMI out, is klein en fluisterstil...een zeldzame combinatie.
nergens worden specs vermeld...verdacht. Lees ook in meerdere reviews dat ie crasht bij het streamen van 1080p...no go dus.quote:
Ontstaan toen XBMC zelf nog geen versie voor *nix maaktequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:30 schreef r8v2 het volgende:
Dan kan je dus beter een Apple TV kopen en XBMC erop zetten.
Ik durf nu met iPad en iPhone wel aardig te zeggen dat ik om ben. Qua PC zou de mini mijn eerste ervaring met OS X zijn, helaas was ie niet op voorraad bij amac. Volgende week nog eens proberen.quote:
Het duurde even, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik durf nu met iPad en iPhone wel aardig te zeggen dat ik om ben. Qua PC zou de mini mijn eerste ervaring met OS X zijn, helaas was ie niet op voorraad bij amac. Volgende week nog eens proberen.
Die kunnen die kwaliteit nooit benaderen gekquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:31 schreef r8v2 het volgende:
Nooit van mijn leven. Als Trust of Sweex een tablet zouden maken koop ik nog liever die.
Ik heb ook witte knippers voor in mijn 900 classicquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:53 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Volvo's versjonnieën? Ja het kan.
omgquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:53 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo, dat zijn ze toch al als jij erin gaat zitten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:53 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
wehehehequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoezo, dat zijn ze toch al als jij erin gaat zitten?
Ja, want ik heb een petje, een blonde bimbo als vriendin en werk in de bouwquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoezo, dat zijn ze toch al als jij erin gaat zitten?
Maar zij heeft ws wel plezier in der werk..quote:Op woensdag 7 september 2011 10:20 schreef r8v2 het volgende:
Whehehe. Een vriendin van me zei gister hoeveel ze verdiende met haar HBO fysiotherapeut diploma. Dat was net 200 euro bruto meer dan ik.
Lol, dat zou ik ook kunnen. Als ik er iets om zou gevenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:03 schreef Inu het volgende:
BB; voor als je dichter bij huis wilt werken
http://www.mri-search.com(...)nager-379071-11.html
psssst vakansiequote:Op woensdag 7 september 2011 11:03 schreef Inu het volgende:
BB; voor als je dichter bij huis wilt werken
http://www.mri-search.com(...)nager-379071-11.html
Ja, teruglezenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
psssst vakansie
enne.... Application term expired
ik hou de gedachte aan hen in erequote:Op woensdag 7 september 2011 12:37 schreef r8v2 het volgende:
Die zijn toch <censuur> domme hamsterhondbezitter.
Doen ze dat omdat Eindhoven dan zo goed als onbereikbaar is vanuit Helmond?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:47 schreef FUFR het volgende:
Zaterdag: Fuck you, we're from Eindhoven
geeft niet, je kan iig een taart bakkenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, teruglezen
Maar zo ver heb ik idd niet gekeken
En terecht. Nu nog grenscontroles en avondklokquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doen ze dat omdat Eindhoven dan zo goed als onbereikbaar is vanuit Helmond?
A270 én A67 dicht
llaaalalalalaaaaaalalalalalaaaaalalalalalaaaaaaquote:Op woensdag 7 september 2011 15:36 schreef FUFR het volgende:
doe je armen omhoog en zwaaien maar r8!
inclusief Josti band keyboard?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef febster het volgende:
Ik heb net even zitten spelen met een iMac en nu wil ik er ook 1.
Gefeliciteerd, je bent een muisquote:Op donderdag 8 september 2011 11:23 schreef r8v2 het volgende:
Ik wist het!.
http://www.powned.tv/nieu(...)zit_in_de_genen.html
Ik stond gister nog te twijfelen in de supermarkt om een zak Engelse drop mee te nemen naar het werk. Toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Inu het volgende:
Buh, mn nieuwe collega neemt de hele tijd zakken snoep mee en ik ben te zwak om er af te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |