quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:46 schreef bleiblei het volgende:
De vraag was, wat is het budget dan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef JackCunter het volgende:
Is wel waard aangezien excel oneindig veel tijd kost en niet geheel accuraat zal zijn.
Dat is geen budget... en dan nog, in dat geval gewoon voor het meest uitgebreide pakket gaan dat je kunt vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef JackCunter het volgende:
Budget is een genoeg nullen. Als ik maar kan bewijzen of het waard is.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:06 schreef Devv het volgende:
Voor 1 miljoen maak ik voorraadbeheer dat ook nog eens koffie kan zetten.
Voel je niet aangesproken, ik had het misschien wel tegen een ander die het over zelf installeren had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:08 schreef m1st1g het volgende:
ff inlezen guppie... het is het pakket, de rest moet je zelf doen.
Dat klinkt tof op een forum maar zegt geen reet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef JackCunter het volgende:
Ik kan je geen budget geven, 100 euro is een lachertje, 1000 euro is ok, paar duizend euro moet ik ze overtuigen. wat wil je weten? we hebben budget van miljoenen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:13 schreef JackCunter het volgende:
mensen ik vraag hier alleen een richtlijn op zn minst, kom niet gelijk met mij willen toespreken dat deed mijn moeder vroeger. Of all places wil ik dat niet weer op FOK forum meemaken
Solved, slotje. Succes en have fun.quote:
Wil je nou geholpen worden of niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:13 schreef JackCunter het volgende:
mensen ik vraag hier alleen een richtlijn op zn minst, kom niet gelijk met mij willen toespreken dat deed mijn moeder vroeger. Of all places wil ik dat niet weer op FOK forum meemaken
Je had zelf ook wat research kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:18 schreef JackCunter het volgende:
Laat maar zitten, ik wist niet dat hier op vrijdag avond mensen zitten te wachten om elke vraag af te kraken met hun FOK forum ervaring. Krijg je hier punten voor?
Mijn bedoeling was om de vraag te stellen en morgen terug te kijken. Het was interessant toen ik gelijk meerdere reacties kreeg, deed me denken dat ik een goede vraag stelde.
Conclusie is dat hier een team zit te wachten om nieuwe topics de grond in te boren.
Misschien nieuw woord voor de Dikke Van Dale in de toekomst: Forumwachters, Forumkrakers, Forumcritici.
Ik weet het is niet pakkend woord maar geef het tijd er komt wel een uniek woord voor jullie
Ja want zonder die info had je natuurlijk geen "magazijn voorraad systeem" in kunnen vullen1!1!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef JackCunter het volgende:
Voor de mensen die me wel helpen erg bedankt.
Jullie gaven me wat info waar ik op zn minst mee kan googelen
En jij bent gewoon niet duidelijk genoeg... wees blij dat je nog zoveel tips gekregen hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:18 schreef JackCunter het volgende:
Laat maar zitten, ik wist niet dat hier op vrijdag avond mensen zitten te wachten om elke vraag af te kraken met hun FOK forum ervaring. Krijg je hier punten voor?
Mijn bedoeling was om de vraag te stellen en morgen terug te kijken. Het was interessant toen ik gelijk meerdere reacties kreeg, deed me denken dat ik een goede vraag stelde.
Conclusie is dat hier een team zit te wachten om nieuwe topics de grond in te boren.
Misschien nieuw woord voor de Dikke Van Dale in de toekomst: Forumwachters, Forumkrakers, Forumcritici.
Ik weet het is niet pakkend woord maar geef het tijd er komt wel een uniek woord voor jullie
Schappelijke prijzen ook!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef Flepke het volgende:
Juist omdat dit soort dingen deels maatwerk is, is het handig om zelf (iets) te kunnen aanpassen.
http://www.filemaker.com/nl/products/fmp/
Schijnt ook in de schappen te liggen bij de betere torrentboer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |