Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
De tering wat een eerste helft........
inderdaad.. we hadden gemakkelijk de 3-2 nog kunnen makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:24 schreef TC03 het volgende:
Zo debiel, al die voorzetten en afstandschoten als je met twee man meer speelt.
Idd. Jammer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:25 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
inderdaad.. we hadden gemakkelijk de 3-2 nog kunnen maken
Daar hebbe ge niks an.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:25 schreef Paul-89 het volgende:
Erg erg zonde dat je niet wint, maar wat een spektakel.
Ik heb et niet over domineren het was gewoon slechtquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef TC03 het volgende:
El Ahmadi kan echt niet schieten.
[..]
Wat had je dan verwacht?Ik vond het best prima gezien onze selectie.
Ik vind het altijd zo bizar dat mensen gaan zeiken dat we niet domineren tegen clubs als Heerenveen.
Maakte een goede indruk in de korte tijd dat hij meespeelde.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:27 schreef Niles-Crane het volgende:
vond 't mooi dat die Achahbar heeft gedebuteerd, zijn tijd komt zeker nog wel
No shit. Nogmaals, wat had je dan verwacht? Heb je de afgelopen vijf jaar geen Feyenoord gekeken? Ze spelen slecht inderdaad, al jaren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb et niet over domineren het was gewoon slecht
vond ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maakte een goede indruk in de korte tijd dat hij meespeelde.
Zo goed vond ik hem niet, Schaken speelde goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef TC03 het volgende:
Clasie, Fer en Fernandez vond ik trouwens goed.Ik snap niet dat Fernandez vorig jaar te slecht werd bevonden. Voor een club als Feyenoord is hij momenteel een prima spits. Snel, sterk, redelijk balvast, teamspeler, geen lastige jongen, doelgericht. Niks mis mee.
Schaken was inderdaad ook goed, heeft dit seizoen al meer goede wedstrijden gespeeld dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo goed vond ik hem niet, Schaken speelde goed.
Mee eens. De verdediging heeft moeite met spelers als Assaidi... Dat valt me tegen gezien ons superduo De Vrij en Vlaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
Het is en blijft bagger dat we die 3e niet maken maar ik heb wel echt genoten van de strijdlust en beleving. Want na de 1-2 vlak na rust dacht ik echt dat dat het breekpunt zou zijn, aangezien er maar geen grip kwam op de aanval van Heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |