quote:Komst Guidetti naar #Feyenoord lijkt een stap dichterbij. Manchester City ziet af van huursom. Aldus Van Geel tegen RTV Rijnmond.
JD Stouten http://twitter.com/#!/JanDirkStouten/status/107101476274446336
Zegt de gast met 442 gekoppeld aan Ajax in zijn naam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Feyenoord hoort een agressieve tt.
verkeerde spelling + ik mag mijn mening gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt de gast met 442 gekoppeld aan Ajax in zijn naam.
Je mag je mening geven, maar die wordt niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verkeerde spelling + ik mag mijn mening geven
Idd en zeker niet in dit topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag je mening geven, maar die wordt niet serieus genomen.
Co speelt het spelletje mee. Het lijkt me een beetje vreemd dat Twente 5 miljoen voor een speler gaat bieden die de trainer niet echt nodig heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:18 schreef Caland het volgende:
Mooie woorden weer van Co over Fer: 'we hebben hem niet echt nodig'
ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag je mening geven, maar die wordt niet serieus genomen.
Gastvrijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:21 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Idd en zeker niet in dit topic
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verkeerde spelling + ik mag mijn mening geven
Luister, Iedereen mag zijn mening geven. Mijn mening wordt ook geaccepteerd in een PSV Topic, Twente Topic, Vitesse topic, ADO topic. Ik raak er wel eens in discussie. Maar blijkbaar hebben de modjes hier hun grip verlorenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luister, Iedereen mag zijn mening geven. Mijn mening wordt ook geaccepteerd in een PSV Topic, Twente Topic, Vitesse topic, ADO topic. Ik raak er wel eens in discussie. Maar blijkbaar hebben de modjes hier hun grip verloren
quote:
Wat een grappig figuur ben jij. Veel plezier er mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn genoeg mensen hier die mijn mening accepteren en meediscussieren. Ik kom hier al langer en dan moet niet opeens een usertje de regels hier gaan bepalen
Das de eerste daarquote:
Jij snapt blijkbaar mijn doel van overbrenging niet. Helaas voor jou blijf ik mijn mening geven of je het nou wilt of niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een grappig figuur ben jij. Veel plezier er mee.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146008quote:Vennegoor ziet Feyenoord niet als eerste optie: 'Kunnen alleen afwachten'
Mocht de komst van de Zweedse spits John Guidetti op niks uitdraaien, dan hoeft Feyenoord in ieder geval niet te rekenen op Jan Vennegoor of Hesselink. De 32-jarige Tukker geldt als back-up, maar heeft de club laten weten dat hij een nieuw avontuur in het buitenland prefereert boven een terugkeer in de eredivisie.
Technisch directeur Martin van Geel werd daar vrijdag van op de hoogte gesteld. “Wij kunnen niks anders doen dan afwachten of hij later alsnog beschikbaar komt”, verklaarde hij tegenover NUsport. Feyenoord gaat nu dan ook vol voor Guidetti, die momenteel nog deel uitmaakt van de selectie van Manchester City.
De Engelse club wilde aanvankelijk een huursom ontvangen voor het negentienjarige talent uit Zweden, maar Van Geel verklaarde eerder op de dag dat the Citizens van die eis af hebben gezien. Wel moet Feyenoord zijn salaris betalen. “We zijn nog steeds met hem in gesprek. Ik blijf er bij dat de kans op zijn komst fiftyfifty is.”
Vennegoor moet gewoon lekker spitsentrainer ergens worden. Ze kunnen veel van hem leren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:36 schreef Hamilcar het volgende:
Niemand ziet Vennegoor als eerste optie. Kan die gozer niet gewoon met pensioen gaan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kunnen veel van hem leren.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vennegoor moet gewoon lekker spitsentrainer ergens worden. Ze kunnen veel van hem leren.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn genoeg mensen hier die mijn mening accepteren en meediscussieren. Ik kom hier al langer en dan moet niet opeens een usertje de regels hier gaan bepalen
Succes ermee, jongen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Das de eerste daar
[..]
Jij snapt blijkbaar mijn doel van overbrenging niet. Helaas voor jou blijf ik mijn mening geven of je het nou wilt of niet.
![]()
Echt veel kijk heb je er niet op he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vennegoor moet gewoon lekker spitsentrainer ergens worden. Ze kunnen veel van hem leren.
Sjezus Christus, laat nouquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt veel kijk heb je er niet op he?
Snap je dit nou echt nietquote:
Het is gewoon een onzinnige opmerking. Welke spits neemt VoH nou serieus als spitsentrainer. Iemand die volledig parasiteert op z'n fysiek kan nooit veel leren aan een jonge spits die geen 2 meter lang is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Sjezus Christus, laat nouWil je anti ajax overkomen of zo WTF dude
Ik kan mij herinneren dat het Ajax topic tegen VVV ook erg hard faalde, dat wil je niet als supporterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Snap je dit nou echt niet? Denken dat we "ff" gaan winnen van Heerenveen
!
quote:Amoah valt af bij Feyenoord
NAC-spits Matthew Amoah is afgevallen bij Feyenoord. De Ghanees heeft een doorlopend contract in Breda en is financieel onhaalbaar voor de Rotterdammers. Jan Vennegoor of Hesselink, die ook op het lijstje staat van Feyenoord, heeft de Kuip-club voorlopig in de wachtkamer gezet, meldt NUsport. Hij heeft nog altijd de ambitie actief te zijn in het buitenland. Om die reden tekent de transfervrije spits (nog?) geen contract bij Feyenoord. Bovenaan de lijst van de Rotterdammers staat nog altijd de Zweedse spits John Guidetti, die op huurbasis van Manchester City zou moeten komen.
Van wie dan ook. Wat mij betreft zijn er maar 4 of 5 wedstrijden in het seizoen die je nog echt moet winnen, als in dat dat logisch zal zijn (VVV, RKC, Excelsior en De Graafschap thuis ofzo). De rest kan gewoon alle kanten op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
!
Moet toch een fijn gevoel geven, zo'n trainer die je dolgraag erbij wilt hebben.quote:Adriaanse: 'We hebben Fer niet echt nodig'
FC Twente mag wat Co Adriaanse betreft de pogingen om Leroy Fer over te nemen van Feyenoord staken. "We hebben hem niet echt nodig", citeert TC/Tubantia de trainer van FC Twente.
Eerder deze week maakte voorzitter Joop Munsterman bekend nog een poging te willen wagen bij Feyenoord voor Fer. Als het aan Adriaanse ligt houdt FC Twente het geld dat bestemd is voor Fer op zak. "Ik ben meer iemand die zegt: hou je geld maar in je zak. Ik ben niet zo'n koper, nooit geweest ook."
"Ik hoef ook niet alle posities dubbel bezet te hebben, daar krijg je alleen maar onvrede door. Een aankoop is ook niet altijd een versterking, zeker niet voor de kas. Bovendien lopen er veel talenten rond bij FC Twente die geen kans krijgen als er spelers worden gekocht. Wat mij betreft steekt Twente het geld in een nieuwe voetbalacademie."
Ik geloof er weinig van. Laatst wilde hij Fer erg graag erbij hebben omdat hij op meerdere plaatsen inzetbaar was. Zal wel te maken hebben met de lopende onderhandelingen of intern politiek spel binnen Twente.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Caland het volgende:
Hier trouwens dat interview met Co, zat net op telefoon.
[..]
Moet toch een fijn gevoel geven, zo'n trainer die je dolgraag erbij wilt hebben.
Aaah dat vind ik jammer. Ik had hem graag zien komen...quote:
Fer gaat dan op het buitenland azen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van wie dan ook. Wat mij betreft zijn er maar 4 of 5 wedstrijden in het seizoen die je nog echt moet winnen, als in dat dat logisch zal zijn (VVV, RKC, Excelsior en De Graafschap thuis ofzo). De rest kan gewoon alle kanten op.
Hier trouwens dat interview met Co, zat net op telefoon.
[..]
Moet toch een fijn gevoel geven, zo'n trainer die je dolgraag erbij wilt hebben.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
!
Zou een schande zijn als we niet winnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |