Dat wel,maar ze doen niet aan dwingen tot een aanzoek. En al helemaal niet op tv...quote:
Deze was later en had het verzoek om dicht te gooien en de andere te koppelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef Crutch het volgende:
Hey, deze stond in de reeks, die andere niet.
MOet ik het omdraaien?
Nou ik heb er 2 in mijn vriendengroep zitten die ik dat eigenlijk wel zie doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat wel,maar ze doen niet aan dwingen tot een aanzoek. En al helemaal niet op tv...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze was later en had het verzoek om dicht te gooien en de andere te koppelen.
gewoon op de goede knop klikken ipv al dat extra werk dat je nu hebt gedaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
Laat deze maar open hoor. Ik heb geen idee wat stond in de reeks betekent, maar ik vind het wele en goed excuus om nooit meer zelf een topic te openen
neuh, niet doen is nog makkelijkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon op de goede knop klikken ipv al dat extra werk dat je nu hebt gedaan
Nieuw topic klikken en alles wordt voor je gedaan. Dat is er overigens al maanden, maar blijkbaar nog erg moeilijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
Laat deze maar open hoor. Ik heb geen idee wat stond in de reeks betekent, maar ik vind het wele en goed excuus om nooit meer zelf een topic te openen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik heb er 2 in mijn vriendengroep zitten die ik dat eigenlijk wel zie doen
Ik vermijd het meestal dat ik een nieuwe moet maken. Er zijn immers genoeg mensen die daar wel een harde plasser van krijgen en die gun ik het welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuw topic klikken en alles wordt voor je gedaan. Dat is er overigens al maanden, maar blijkbaar nog erg moeilijk
Ik denk al: Huh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben gay, want het is bijna weekend.
tegenvaller zeg dit....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vermijd het meestal dat ik een nieuwe moet maken. Er zijn immers genoeg mensen die daar wel een harde plasser van krijgen en die gun ik het wel
quote:Met de XM25 zal het mogelijk zijn via een laser een bepaald voorwerp te identificeren. Als de granaat over dit voorwerp heen vliegt zal het na één meter ontploffen en iedereen uitschakelen die verscholen zit achter het object. Modern Warfare 3 komt 8 november uit voor Windows, PS3, Xbox 360, Wii en DS.
Vroeger was het soort van een kunst. Moest je de OP uit de wiki halen en plakken enzulks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vermijd het meestal dat ik een nieuwe moet maken. Er zijn immers genoeg mensen die daar wel een harde plasser van krijgen en die gun ik het wel
Zeg dan gewoon dat je de nieuwe methodiek nog niet snaptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |