Dat je mag aanschuiven bij het programma DWDD als technerd/kenner is al discutabel maar wel leuk voor je exposure. Dat je met Jort Kelder van 925.nl in gesprek gaat over alles wat met Apple heeft te maken is ook leuk maar om vervolgens te denken dat je daarmee het toonbeeld bent van de nieuwe Apple 'kenner' aka
mr know it all alleen maar omdat je er veel over schrijft of praat via social media is een te brug te ver,zeker na na het optreden
gisteravond bij het programma Knevel & van den Brink waar Alexander Klöpping andermaal zijn tekortkomingen duidelijk liet blijken door op de meest simpele vragen met antwoorden te komen die zijn ware leeftijd en kennis bloot legde.

![alexander_klopping.jpg]()
Een kleine opsomming: Apple doet geen onderzoeken of er interesse is in hun produkten Oh nee,misschien niet voor de buitenwereld maar Apple doet terdege onderzoeken of er vraag is naar hun produkten door te kijken wat de concurrentie doet/mist en of zij daar gebruik van kunnen maken of iets nieuws kunnen creëren voor de vraag naar...
Steve Jobs is een artiest en programmeur in 1Steve Jobs is van oorsprong gewoon een hippie die toevalligerwijs mensen weet te boeien door zijn manier van spreken en voorkomen. Steve Wozniak is de eigenlijke programmeur Alexander Klöpping!
Knevel en de Brink vragen: Waarom gaan mensen al dagen/weken voor de deur liggen voor een iPhone terwijl het ook een dag oid later kan worden opgehaald of een maand later?
Alexander Klöpping:
Maakt dat nou uit..(verwarde blik) Ik begrijp deze vraag niet eerlijk gezegd.
Knevel en de Brink vragen: Jullie vinden mensen die alleen maar rondlopen met hun iPhone toch geen echte Apple fans?
Alexander Klöpping:
Jullie..jullie.. ik vind dat ik weer erg gestigmatiseerd wordt en vind dat heeeel vervelend. boehoe..ze pesten me 
Knevel en de Brink vragen: Leg ons..mij...uit de fascinatie van mensen die niet kunnen wachten tot zij een iPhone.iPad of wat dan ook hebben.
( Alexander Klöpping kijkt geīrriteerd rond omdat hij niet op dit soort directe vragen is voorbereidt daar hij meestal zijn folder/pro Apple riedel gewend is af te steken zoals bij DWDD en wat als zoete koek wordt geslikt)
Alexander Klöpping:
Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen mijnheer Knevel. Toen ik de iPhone zag was ik verkocht,het is magisch...
Tja..Alexander Klöpping aanschuiven bij een talkshow waar volwassenen zitten
die serieuze zaken bespreken en kennis van zaken hebben is wat anders dan
aanschuiven bij zo een Polletje Horlepiep show als DWDD waar lachen en
leuk zijn de voornaamste insteek is.![twisted.gif]()
De reden dat mensen dagen of weken voor de deur gaan liggen om een produkt van
Apple als eerste te kunnen krijgen is heel simpel: Hebberigheid naar het nieuwe!
Dat had je toch ook kunnen zeggen,Oh wacht..leeftijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 26-08-2011 19:17:11 ]