zal pittig worden tegen Johnekkequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef TWP het volgende:
Zeg Ajacied, gaat Ajax nog winnen vanavond?
Ja hè. Het is wel in Amsterdam toch? Misschien dat ze dat nog wat zal helpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zal pittig worden tegen Johnekke
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken met deze vuige linkdump?
Vraag ik me ook af, daarom hier een echt stukje kwaliteit;quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken met deze vuige linkdump?
in onze stad jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja hè. Het is wel in Amsterdam toch? Misschien dat ze dat nog wat zal helpen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:16 schreef TWP het volgende:
[..]
"Ik ben geen Maradona, maar schrijf mijn teksten met de handen van God."
Youssef & Kamal zijn de enige echte rappers van Nederland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, daarom hier een echt stukje kwaliteit;
Is goed geschreven hoor.quote:
quote:
Jezus wat een kut muziekquote:
Het is Berreijken.quote:
Ik krijg hier altijd zo'n benauwd gevoel van ofzo. Niet dat ik er niet naar kan luisteren, maar het stelt me niet echt op m'n gemak.quote:
Ik negeer je vanaf nu aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jezus wat een kut muziek
Nu weet ik dus dat jij autistisch bent
Dan ken je dit nog niet:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik krijg hier altijd zo'n benauwd gevoel van ofzo. Niet dat ik er niet naar kan luisteren, maar het stelt me niet echt op m'n gemak.
Dat moet ik niet 's avonds aanzettenquote:
Idioot, ik luister zo'n beetje alles wat los en vast zit. Dat niet eens wetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jezus wat een kut muziek
Nu weet ik dus dat jij autistisch bent
Kan ik mij wat bij indenken, het is wel een genre waar je van moet houden. Als je het totaal niet gewend bent is het inderdaad nogal ongemakkelijk. Dit is nog erger:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik krijg hier altijd zo'n benauwd gevoel van ofzo. Niet dat ik er niet naar kan luisteren, maar het stelt me niet echt op m'n gemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |