Ik ken de hele plaat van Local Natives uit m'n hoofd. Maar weet niet of je dat kent? Net nog Crystal Fighters, Elbow, Arctic Monkeys.quote:
Kom jij ook dan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben in het echt exact hetzelfde.
2 jaar geleden wel. Nu ben ik even grof in het echt als op de interwebzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom jij ook dan gaan we praten en kun je me bier gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben in het echt exact hetzelfde.
Koop je eigen bier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kom jij ook dan gaan we praten en kun je me bier geven
De FOK!kers die komen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht. Wie komen er allemaal? Als SSB komt dan kan hij meerijden.
Woon je bij hem in de buurt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht. Wie komen er allemaal? Als SSB komt dan kan hij meerijden.
Eerst ben je aan het huilen dat ik weer terug ben, en nu ben ik een baasquote:
HOAX, IK HUILDE NIETquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Woon je bij hem in de buurt?
[..]
Eerst ben je aan het huilen dat ik weer terug ben, en nu ben ik een baas...
Doe eens vriendelijk mijn jong!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Eerst ben je aan het huilen dat ik weer terug ben, en nu ben ik een baas...
Ik ook. Als ik kom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik neem een tas vol met blikjes bier mee
ook voor mij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik neem een tas vol met blikjes bier mee
Hij woont tegenover mij, ongeveer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |