Ik zei tegen de juf op school dat ik verdrietig was omdat ik een ban had, en toen mocht ik tijdens Duits op mijn DS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wist ik, stiekem! Was dat niet in 2008 ergens?
[..]
Ah, je bent terug, hoe was het buiten, die 48 uur?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zei tegen de juf op school dat ik verdrietig was omdat ik een ban had, en toen mocht ik tijdens Duits op mijn DS.
Ohh dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wist ik, stiekem! Was dat niet in 2008 ergens?
[..]
Ah, je bent terug, hoe was het buiten, die 48 uur?
Daar zou je een ban voor moeten krijgenquote:
Dat ik het nog weet is al een hele prestatie, maar ik ben dan niet voor niets 10 jaar lang aan het lurken geweestquote:
Jij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
shit trollscience is terug shit jongens shit
Lerares? Heb ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie zou zijn lerares geven ?
Ik wel
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wel
Het is Trollscience, en jij bent een kutusert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
shit trollscience is terug shit jongens shit
Wiens lerares? Ik heb alweer gegetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wel
Het is kutuserquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is Trollscience, en jij bent een kutusert.
[..]
Wiens lerares? Ik heb alweer gegeten
Ik heb geen zin om dit topic in een rel te laten veranderen. DM maar als je nog een grote bek tegen mij wilt hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Het is kutuser
en het is Ik had alweer gegeten
Ga Nederlands leren
geDMd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dit topic in een rel te laten veranderen. DM maar als je nog een grote bek tegen mij wilt hebben
Komt hij op de meet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar , doe eens rustigStraks krijg je een ban en mag je niet meer op de meet komen
Lol hij blokkeert mij, laffaardquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dit topic in een rel te laten veranderen. DM maar als je nog een grote bek tegen mij wilt hebben
Ik ben 14quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
HAHHAAA AJAAAAAAAAA
jij niet zeker he?
autistische dingen enz. ik snap het
Autisten drinken dan gewoon thuis een paar biertjes tegen de spanning.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hij komt niet hij is daar te autistisch voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij het met rivella zal doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Autisten drinken dan gewoon thuis een paar biertjes tegen de spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |