Skit aangquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Jac0bus het volgende:
Lapo hunt mag niet meer van yvonne mien jung!
O neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je nog een streepje.
En dan ook nog zoeen gare TT, doe gewoon normaalquote:
Hoezo gaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan ook nog zoeen gare TT, doe gewoon normaal
iDealquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Klote Steam die me laat betalen met ideal
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, alleen te makkelijk waardoor ik te vaak troep koop
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:15 schreef LompeHork het volgende:
Ik was naar huis aan het rijden, hoe kut mijn werk ook is; ik heb wel 25 Euro aan Bioscoopbonnen gescored, toen kon ik weer gaan
Tijdens het werk kun je prima FOK!ken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk aan het werk ofzo, snap het ook niet.
Niet FOK!'en
Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tijdens het werk kun je prima FOK!ken.
Of eigenlijk besloot ik gewoon om te gaan, ik had natuurlijk ook kunnen blijven, maar dat zal ik de gebruikers niet aandoenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of eigenlijk besloot ik gewoon om te gaan, ik had natuurlijk ook kunnen blijven, maar dat zal ik de gebruikers niet aandoen
Daarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Waarom blijven als je ook gewoon weg kunt
Die saté is zo baasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom.![]()
En dan straks Spare Rib Express bestellen (die sate) en vanavond zuipen, het leven is goed!
Zeker, ook erg goed dat je echt ziekelijk veel krijgt, niet zo'n lullige portie als bij de gemiddelde snackbar!quote:
Ja moet wel hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, ook erg goed dat je echt ziekelijk veel krijgt, niet zo'n lullige portie als bij de gemiddelde snackbar!![]()
Ik zag dat je inmiddels ook een abo hebt genomen.
Precies, daarnaast is het voor het goede doel en heb je geen banners meer, dat is al een pluspunt an sich.quote:
Ik heb al eerder een abo gehad maar die was alweer verlopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, daarnaast is het voor het goede doel en heb je geen banners meer, dat is al een pluspunt an sich.
Hopelijk kan Ted van het door jou gestorte geld nog een jongetje vrouw regelen in Thailand.
Dat wist ik, stiekem! Was dat niet in 2008 ergens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder een abo gehad maar die was alweer verlopen
Ah, je bent terug, hoe was het buiten, die 48 uur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |